Onarımdan sonra ferah ve aydınlıktır. Posta gönderileri için bir self servis noktası ve çizim için bir çocuk köşesi olduğu için mutluyum (keçeli kalemler yazmasa ve son zamanlarda kalemler kırılmış olsa da!!!). Geriye çocuklar için çizim yapmak değil, oturup boyamaya bakmak kalıyor. Düzeltin! Başlangıçta norm vardı.
Posta, posta gibi. Elektronik kuyruk, hoş iç mekan. Her türlü posta hizmeti. Bilgi notu. Sıra kesinlikle ami'nin kuponuna göre. Personelin kibar tavrı. Bir şey net değilse açıklayacaklar. Yaşlılar için uygun. Çok uygun.
İç mekan yenilendi, harika. Güzel, ferah, yaşlı insanlar için çok sayıda oturakta oturabilirsiniz.
Belirli çalışanları daha da güncelleyecektim. Yani Oksana. Oksana kaba, kaba bir işçidir. Standart olmayan durumlarda, posta müşterileri için karlı bir çıkış yolu sunamaz. Hemen "bilmiyorum", "kendiniz arayın", "bunu bizde yapamayız" vb. İçerir.
Bu bölümde sarışın Oksana'yı görürseniz, sinirlenmemek için koşun.
Harika posta, ama onu diğer postaların seviyesinin üzerinde tutan şey yumuşak kanepeler, pencerelerin karşısındaki yüksek bar tabureleridir!
Hoş izlenimler aldım!!!
Ziyarete tavsiye ederim!
Sıra yoktu, hızlı bir şekilde hizmet verdiler, her şey temiz ve düzenli, personel son derece kibar!
Posta, son kozmetik onarımlardan sonra güncellendi, çok hoş, rahat oldu. Belposta'nın çalışanları da aynı cana yakın ve yardımseverdir, size nasıl doğru yazılacağını söyleyecekler ve göndermelerine yardımcı olacaklar. Şubenin ikinci katında elektronik kuyruğu olan bir terminal bulunmaktadır. Şube ödemeleri kabul eder, paketleri zehirler, transferler, emekli maaşları ve diğer birçok işlemi düzenler.
Çok uzun bekleme süresi. Her seferinde en az yarım saat. Sıralı sıraya hala uyulduğu için bilet sisteminin ne için olduğu belli değil. Ve öyle görünüyor ki, postanın ana işlevi gibi görünen bir paket göndermeye veya abonelik yapmaya geldin ve sen 13 sıradasın, herkesin önünüze komunalka'yı ödediği yerde. Neden bu tür temel işlevleri öncelikli yapmıyorsunuz? Onarımdan sonra elbette her şey güzel görünüyor ve personele soru sorulmuyor, herkes cana yakın. Ancak bekleme süresi arzulanan çok şey bırakıyor.... Ve böylece her seferinde. Ve bu bilet kuyruk sisteminin neden olduğu belli değil......
Gelendzhik'e bir şekilde küçük bir paket gönderiyordum. Operatör benim için en ucuz nakliye seçeneğini seçti. Bunun için ona çok teşekkür ederim. Neredeyse 20 ruble tasarruf ettim
Posta posta gibidir, her zaman çok insan vardır, yapacağınız böyle bir alan, cihaz çalışırken elektronik kuyruk tarafından biraz kurtarılır, şimdi onarımlar yapılıyor, iyileştirmeler umalım.
Hem resmi hem de kişisel işlerim için sık sık postaneye gidiyorum. İyi hizmet veriyorlar, her zaman yardım etmeye çalışıyorlar. Dikkatliler. Ve bu çok güzel. Ama bir "Ama" var. Otomatik makine, yazışmaları almak, göndermek, kamu hizmetleri için ödeme yapmak vb. İçin hangi pencerede gidilecek bir çek verir. Bu nedenle, paketleri alırken ve gönderirken çok daha fazla ayakta durmanız gerekir, çünkü oradaki insanlar kiraları için makbuzlarını ödüyorlar, vb. Bunun müşterinin seçtiği belirli hizmeti önemli ölçüde geciktirdiği açıktır. Özellikle akşamları müşteri akını olduğunda her pencerede kendi pencereleriyle ilgilenmelerini isterim. Eğer kimse yoksa, o zaman elbette, neden yakındaki bir pencerede servis yapmıyorsunuz?
Çoğu zaman iş için paketler göndermeniz gerekir ve bu şube bana en yakın olanıdır. Benim için artılardan, muhtemelen bunlar normal personeldir ve her zaman Öncüdeki bölümümdekinden biraz daha az insandır, aksi takdirde eksiler: bölümün onarıma ihtiyacı vardır (tıpkı 25-30 yıl önce olduğu gibi), elektronik kuyruk bir seferde çalışır (sık sık girdiğim için 50 × 50 çıkıyor) ve son olarak, müşteri bu hacimle en az dört operatör çalışmalıdır...
Eskiden daha kötüydü
Şimdi geliyorsun ve her şey hızlı
Bazen 1 pencerenin olması gerekeni yapmaması üzücü (paketin ve gönderinin önceliği)
Ve böylece süper bile
Çalışanlar müşterilere ev sahipliği yapıyor, her zaman büyük kuyruklar var ve 2 bilet gişesi çalışıyor. Özellikle ödeme günleri 20'den 25'e kadar olduğunda.
Emeklilerin sürekli kuyrukları, sıra için kupon veren cihaz sürekli bozuluyor. Binanın büyük bir tadilata ihtiyacı var. Personele karşı herhangi bir şikayet yok.
Elektronik kuyruk işleri biraz iyileştirdi. Ancak VVD emekli maaşlarının verildiği ve ortak çalışanlar için ödeme yapıldığı gün buraya gelmemek daha iyidir.