Postanenin şubesi, bölgenin kapsamının büyüklüğü ile tamamen orantısızdır. Tamam, en azından elektronik bir kuyruk yaptılar. Ancak bu da yardımcı olmuyor; neredeyse her zaman yalnızca bir pencere çalışır ve posta hizmetleri önceliksiz olarak orada sona erer. Sonuç olarak, birisi kamu hizmetlerini öderken yarım saat veya bir saat oturabilirsiniz, vb.
Mektubun geldiğine dair bir bildirim gönderdiler. Bu mektupta önemli bir belge var. Onu almaya geldim ama onlar onu kaybettiler. Aramaya ve aramaya söz vermişlerdi. 4 gün oldu, cevap yok, merhaba yok. İşinize karşı en ihmalkar tutum. Belgeyi artık bana iade edemeyeceğim. Telefonu almadıkları için onlara ulaşmak gerçekçi değil.
Elektronik kuyruğu kurduktan sonra postaneye gelmek bir zevk haline geldi. Oda küçük, şimdi insanlar kalabalıklaşmıyor. Yaz aylarında klima her zaman çalışır durumda!!!
Orijinalini göster · Русский
Александр Грибчик
2. seviye şehir uzmanı
20 Kasım
İyi günler. Öncelikle, bu bölümün feci bir şekilde yeterli personeli olmadığını söyleyeceğim, bu sorunu çözmek gerçekten mümkün değil mi? Kuyruklar var ama kızlar yine de deniyor, çalışıyorlar. Mantarın başkan yardımcısı Polina'ya ve bölüm başkanı Orlyuk Elena'ya özel teşekkürlerimi sunmak istiyorum. Sık sık çatışma durumlarını tam olarak nasıl çözdüklerini gördüm, ancak bazen oraya farklı insanlar geliyor: sarhoşken ve sadece yetersiz, kendilerine bir şey borçlu olduklarını düşünen. Umarım insan kıtlığı sorunu çözülecektir. Sonuçta, çalışma süresini bile kısaltabilirsiniz ve şimdiden çok daha iyi olacak, en az 2 bilet gişesi çalışacak
Çin'den gelen 10 paketten biri / ikisi geliyor.Nereye gittiklerini tahmin etmeye devam ediyor!? Ne yazık ki, ortaya çıktığı gibi yalnız ben değilim... Belki de olumsuz yorumlar yazmazdım, çünkü bunlar Çin'den gelen paketlerdir. ANCAK, Köfteyle yaşarken ve Kabyak'taki postaneye başvururken, HER ZAMAN TÜM PAKETLER GELİRDİ!
Aliexpress'li satıcılar bana "Postanızdaki parseller, arayın ve netleştirin " yazıyorlar Ben arıyorum ama cevabımda " hiçbir şeyim yok". Bu konuyu çalışanlarla birlikte çalışın....
Bu posta dünyadaki en yavaş postadır, eğer etrafından dolaşmak mümkünse, etrafından dolaşmak daha iyidir.((((
Bazen gitmek zorundayım ama kendi isteğimle değil. (Yılda 1 kez) 15 yıldan fazladır.
Elbette üzücü
Artıları:
-Nadiren kuyruklar vardır
-Ödeme terminali
Eksileri:
Elizaveta Shimchukevich!
Bir dahaki sefere, ne yazık ki, onunla karşılaşıyorum. Duygusuz, kibirli, beceriksiz! Bu kafada hiçbir mantıksal problem çözülmez. Paketi paketleme isteği, bir kişiyi bir tür şaşkınlığa soktu. Bazı nedenlerden dolayı işyerinin köşesine geldiğinizde ruhun istediği her şeyi söyleyebileceğinizi düşünüyor, ancak Elizabeth, insanlar size sağır gelmiyor. Sonuç olarak:Her zaman şımarık bir ruh haliyle ayrılıyorum!
Not: Çalışanların geri kalanı tatlı ve naziktir.Çalışmalarınız için teşekkür ederim !
Postanedeki paketi takip ederken, paketi kendiniz almaya gelmezseniz bir bildirim veya posta göndermezler, geri gönderirler. Genellikle paketleri başkalarının posta kutularına atarlar veya paketleri muhataplara değil, başkalarına teslim ederler, neyse ki iyi insanlar paketi evime getirdiler.Parsellere karşı bu ihmalkar tutum şaşırtıcıdır, çünkü parsellerin paraya mal olmadığı.
Böylesine büyük bir mahallenin postası, pekala, çok küçük. Her üç pencere de nadiren çalışır.... Binanın zemini boş, neden genişlemiyorsunuz? İçeride nefes alacak hiçbir şey yok! Kızlar aferin, hızlı ve uyumlu bir şekilde çalışmaya çalışıyorlar.
İyi bir posta departmanı, cana yakın bir ekip size her zaman neyin ve ne kadar erken olduğunu söyleyecektir, çoğu zaman orada her şeyi çok beğendim ve memnun ediyorum
Ayın 26'sından ayın yaklaşık 12-15'ine kadar harika bir iletişim şubesidir. Ancak insanlar kendileri ve "komşuları için" ortak bir ev ödediğinde, uzun kuyruklar ve uzun bir hizmet yerine dönüşür.
UPD: Müşteri akışlarını ayıran elektronik kuyruğu kurcaladıktan sonra durum çok değişti. Kalabalık yok, servis hızlandı, posta işçileri de çalışmak için daha sakin. Bunu düzeltmekten korkuyorum ama şimdilik bu postaneyi ziyaret etmek korkusuz hale geldi.
Aynı zamanda işçileri suçlayamıyorum, onların suçu değil. Hizmeti uzun zaman önce farklı bir şekilde organize etmeye değer olsa da.
Elektronik kuyruğu kurduktan sonra nerede ve neden durduğunuz daha net hale geldi. Eskiden kuyrukla ilgili bir karışıklık vardı. Yazın çok sıcak, kışın sıcaktır. Çalışanlar kibar ve özenli.
Bu iletişim şubesine gitmemek daha iyidir... Yeterli uzman yok, büyük kuyruklar var, telefon görüşmelerine cevap verilmiyor, servis korkunç. Ve son zamanlarda, sipariş mektubunun bildirimi, insanlar açmadığı için bir aydan fazla bir süredir yanlarındaki dairenin çekmecesine atıldı. Bunun neden olduğunu bilmek imkansız, tek bir telefonu kaldırmıyorlar...
Sürekli büyük kuyruklar var. Bir paket almaya gelip emekli maaşı almaya veya ortak bir ev için ödeme yapmaya gelenlerle bir buçuk saat sıraya girebilirsiniz. Şehrin en korkunç postanesi.
Sadece teneke, kapanmadan bir saat önce geldim, iddiaya göre büyük bir sıra nedeniyle insanların bir daha içeri girmesine izin vermemeleri söylendi, üç pencereden biri çalışıyordu, ancak kapanmadan 10 dakika önce yine de başka bir pencerenin arkasına oturan bir bayan belirdi, sonunda orada bir saat durup pencereye yaklaşırken değerli «size hizmet edemem, tahsilatla zaten ödeme yapmam gerekiyor» diye duydum. Sırada 5. kez bir paket almaya gelen ve «vaktim olmadığı" için kendisine verilmeyen bir kız vardı, şikayet ve öneri kitabını istedi, tabii ki kendisine bittiğini söylediler, ancak bu istekten sonra sıra şaşırtıcı bir şekilde daha hızlı hareket etmeye başladı.
Not: Klima için 1 yıldız
Paketi 20 dakika aradık. Çalışan depodan bu paketi aramayı reddettiği çığlıklarıyla kaçtı, diyorlar ki geri arayacaklar. Hizmet korkunç, müşterilerle hiçbir ilişki yok. Şikayet etmeliyiz. 1 bilet gişesi 18.10 18.01.22
Bazen mozoleye gelmiş gibi bir izlenim var. Postanın yükümlülüklerini doğrudan ilgilendiren paketlerin, mektupların ve diğer hizmetlerin alınması ve verilmesi için en az bir pencere açılmalıdır. Ve faturaların yalnızca bir pencerede ve öğle yemeği molasıyla kabul edilmesine izin verin (bu hizmet posta değildir, bunu internet veya bilgi kiosk üzerinden ödeyebilirsiniz).
Orijinalini göster
9
İ
İsimsiz yorum
25 Kasım 2019
Prensip olarak, posta posta gibidir... Çin'den gelen siparişlerin oraya gitmemesi (ancak ikamet adresinde olması gerekir) dışında diğer postanelerden pek farklı değil, Kabyak caddesi'ndeki başka bir postaneye... Bunun için aslında bir puan aldım ve çektim...
Rusya Federasyonu'ndan bir paketin arkasında 1 saat 10 dakikadan fazla 1 numaralı pencerede durdum, önümde 7 kişi vardı... Merak ediyorum - eğer onlardan daha yavaş istenirse - yapabilecekler - ne düşünüyorsunuz?