Her zaman kibar ve çekingenlidirler... Dünya çapında emeklilik gününde bile...
Genel olarak, kamu hizmetlerinin ödenmesi ve emekli maaşlarının ödenmesi dışında akşam ve gün dışında çok az kuyruk vardır.... Temiz, rahat ve tahılların, tatlıların, kurabiyelerin ve havluların masa örtüsüyle uygulanması, SSCB zamanlarında alıcıları gönderiyor.. :))))
Kuponlara göre servis. Hafta içi günlerde neredeyse hiç kuyruk beklemek uzun sürmez, ancak 20'den 27'ye kadar, birçoğunun faturalarını ödediği zaman beklemek uzun sürer. Çin'den gelen paketlerin başka bir postaya aktarılması pek iyi olmadı.
Banka çalışanlarına çok teşekkür ederim. Müşterilere karşı güler yüzlü tutum. Her zaman yardım edecekler ve açıklayacaklar. Bilginiz için teşekkür ederim.
Bazı kadın işçiler kibar değil, kaba, onlara bir şey soruyorsun, ama onlar senin için başka bir şey soruyorlar, son zamanlarda 15 dakika boyunca bilgisayarlarını kazıyorlar, klatsala bir şey açamayana kadar bekledim, böylece ortak olanları kaydetmek için herkese söylemeyeceğim, ama bu işte yeri olmayan 2 kızınız var, bu yüzden orada gözlemleyin ve insanların ruh hallerini bozmasınlar diye onları uzaklaştırın.
Postane geniştir. Elektronik bir kuyruk var, beklemek için çok yer var. Ancak bakımsız bir durumda olan sundurmayı onarmanın zamanı çoktan gelmişti. Basamaklar kırıldı. Sundurmanın kendisi yüksek. Basamakların boyutları normatif değildir, yaşlıların üzerlerine tırmanması çok zordur. Bu giriş aynı zamanda Belarusbank şubesine ve Santa mağazasına da hizmet vermektedir. Bu firmaların işleri temizlemenin zamanı geldi.
6 (veya 7) iş, elektronik kuyruk. Ama bunun bir faydası yok. 2 pencere özel hizmetler değildir, biri postadır. Kayıtlı olanı göndermek için 20 dakika beklemek zorunda kaldım. Neyse ki uzman, aferin. Otomatik, hızlı ve net bir şekilde çalışır. Sadece işçilerle gidiyorlar ve gidiyorlar.
Sonsuza dek sıra! Sıra iki kişi olsa bile, çok uzun süre beklersiniz. Operatörler her zaman meşgul, ne olduğu belli değil! Normlara hizmet ediyorlar, ama hepsi değil. Hiç çalışmıyorsa, 5 penceresinin ne için yapıldığı belli değil! Emekli maaşlarını ödemek ve komunalka için ödeme yapmak için 2 pencere ve mektup vermek için 2 pencere - neden?! Neden komunanka için 3 pencere açmıyorsunuz, çünkü bu daha uzun sürüyor ve bunun için daha fazla insan geliyor. Ama aslında, iki pencerenin boş olduğu, diğer ikisinde de kuyruğun çok büyük olduğu ortaya çıkıyor.
Orijinalini göster
5
1
Еуген
10. seviye şehir uzmanı
23 Mart 2023
Ortak çalışanları olan emekliler olmasaydı hiçbir şey olmazdı...
Toplamda kederli bir zarf göndermek günün ortasında 20 dakikadır.
))) ve banka kat yukarıda
Tek postane çok yoğun nüfuslu bir bölge için. Sürekli büyük kuyruklar, elektronik kuyruk modunun getirilmesi sorunu hiçbir şekilde çözmedi, özellikle onlar için yer olduğu için birkaç ek bilet gişesi açmak daha iyi olurdu.
Karşılaştırıldığında iyi ayrılma... Kuyruğun sıralanması (kuponlara göre), birçok servis penceresi, hizmetler için ödeme için bir terminal (nal / nal olmadan). Çok az insan yoktu, ama benim sıram birkaç dakika sonra pakete geldi.
Ve kuyruklardan şikayet edenler için - terminallerde ve internet bankacılığında ödeme yapmayı öğrenin!
Bu postanede sürekli hizmet veriyorum ve operatörlerin sarışın işe alma ile rozetsiz oturduğunu belirtmek istiyorum (orada yalnız) mektup işleme işi oldukça uzun sürüyor ve bunu fark etmek istiyorum, sadece bu sarışının adını bilmiyorum, çünkü üzerinde rozet yoktu, bu yüzden kim olduğunu yazardım.Kendi adına hoş olmayan müşteri hizmetleri, defalarca bizzat kendisinin ilkelerini gösterdiğini fark etti.Kısacası, bu kişi yüzünden bence bu konuda çok iyi bir iletişim şubesinde bir leke ortaya çıktı.
Hiç hoşlanmıyorum. Belpo şubesinin, profil hizmetlerinin sağlanması için 2 pencere olduğu ve 3'ünün profil olmadığı yer burasıdır. Ve iki profilden sadece biri çalışıyor. Belpochta şubesinden Belorusbank'ın şubesine dönüştürülebilir. En azından dürüst olacak. Ve bu bir karmaşa. Son derece memnun değilim.
Şubede, müşteri hizmetlerini basitleştiren ve hızlandıran elektronik kuyruk ekipmanı kuruludur. Tüm iletişim ofislerinin böyle bir işlevi olmaması üzücü.