Onarımları mükemmel hale getirdiler, konum da mükemmel, kupon dağıtma makinesini koydular - fikir süper, ancak uygulama arzulanan çok şey bırakıyor)) Sadece bir zarf satın almak için bir bilet aldım ve sıramın 45 dakikasını bekledim, çünkü bir çalışan hizmet veriyordu) Aynı anda odada 15 müşteri oturuyordu) Çalışanların hiç de alakasız olduğunu söyleyemezsiniz, incelemeler kendileri için konuşur. Sıra sende, "merhaba" diyorsun ve kendi sorunu soruyorsun, buna karşılık sessizliği ve tamamen görmezden geliyorsun... Sanki sen hiç yokmuşsun gibi. Tekrar soruyorsun, sana içtenlikle hoşnutsuz bakıyorlar...
TOPLAM:
Onarım - 5
Konum - 5
Saflık - 5
Personel - 2
Hizmet -2 (bir gün dışarı çıkıp hızlı bir şekilde paketlerin dağıtılmasına yardım etmeye başlayan ve meslektaşlarından bir doz haita aldığı hoş bir çalışan var. Meslektaşlarım vicdanlı çalışana "neden aceleniz var ve sıranın buna değer olduğunu" söylediler, bu yüzden 0 değil 2 koydum)
İğrenç bir yer; iyi yorumlar yazanlara inanmayın - bunlar ya iyi tanıdıklar, "favoriler" (bugün zaten böyle bir kutupsal tutuma tanık oldum) ya da şanslı olan insanlardır.
Herkese kaba davranıyorlar; Sen onlara günaydın, onlar sana öfke nöbeti veriyorlar. Klasik «Sormadınız» ifadesini kullanarak hiçbir şeyi açıklamıyorlar. Malları çevrimiçi mağazadan iade etmem gerekiyordu, eşikten hangisini söyledim. Buna cevaben «umurumda değil» oldu. Sonra çığlıklar başladı (çalışanlarınızın sesini yükseltmesinin normal olduğunu düşünüyor musunuz?), geri dönüşün mümkün olmadığını ve «Hemen söylenmesi gerektiğini» söyledi. Ne diyeceğim? Ekşi bir yüzle benden yüz çevirmesinler, sonuna kadar dinlesinler diye mi?
İkinci kısım daha da eğlenceliydi: Hiçbir şeyi iade edemediğim için zarfın parasını ödemeye zorlandım çünkü «onu mahvettim». Klinik. Sadece bir klinik.
Eğer «sıfır" notu verebilseydim, bunu yapmaktan memnuniyet duyardım. Kabalık, umutsuz çalışma isteksizliği, öyle yavaşlık ki, bunun için para ödüyorlar.
Herhangi bir nedenle postaneye ihtiyacınız varsa, lütfen günahtan uzakta başka bir şube seçin.
Одно из худших почтовых отделений города. Неадекватные операторы, которые считают, что люди приходят лично к ним и чем то им обязаны. Одна из операторов устроила показательную истерию на посетителя, отчитала его за то, что он не правильно заполнил конверт. Предъявила ему претензии по поводу его воспитания. Мужчина абсолютно спокойный, вежливый. Странно, как он их еще на йух не послал? По какому праву работники позволяют себе такое поведение?
Операторы всегда недовольны и орут, если человек не знает куда обратиться. Считают, что люди должны сами догадываться о введенных новшествах в работе почтовых отправлений. Никогда не объясняют о порядке работы. Хотя это их должностная обязанность!
Требую провести проверку всего коллектива, начиная с начальника на соответствие занимаемых должностей. Уволить всех, кто не способен соблюдать субординацию и не соответствует новым стандартам работы.
Операторы, обращаюсь к вам, если не устраивает работа, расшатаны нервы - увольняйтесь! Не надо строить из себя жертв, которые работают за копейки. Почта без вас не рухнет. Идите работать в другое место. У нас в стране рабства нет.