32 postane hoş izlenimlere neden oluyor. Bina yeni. Hem dışı hem içi temizdir. Yumuşak koltuklar, yeşil alan... Güzel ve kullanışlı.
Personel düzenli, kibar ve oldukça yetkin.
Kuyrukları fark etmedim (belki ikinci katta veya emekli maaşlarının verildiği günlerde de var. Emin değilim)
Konumu uygun.
Genel sonuç: tamam.
Mahkemeden kayıtlı bir mektup için bildirim gelmedi.
Haftanın ikincisi bile gelmedi. Posta kutusu çalışıyor.
Patron Postacı unutmuş dedi!
Talebe kadar sürekli gitmeli, öğrenmeliyiz.
Çünkü postacılar unutuyor, mahkemeyi atlayabilirsiniz. Ve Postacı orada söylemeyi unuttu.
Kelime yok.
Kanunsuzluk... Belpostan Çin'den bir paket sipariş ettim, onu çaldı.. Onlardan aldığına dair hiçbir uyarı yoktu ve sonunda bekledim bekledim ve posta paketlerinin beyaza döndüğü için zamanı doldu ve kendileri için aldılar. Kanunsuzluk !!! Savcılığa şikayette bulunacağım
Yeni inşa edilmiş bina. Ve sonunda uzun kuyruklarda durmanıza gerek yok. Ama gündüz saatlerinde gelmek daha iyidir. Her zaman serindir ve ayakta dururken pencerenin yanında beklemenize gerek yoktur.
İyi bir postane, taze ve modern tadilatlar, müşteri için her şeyi yapmaya çalıştıklarını, kibar ve hızlı çalışanların, bu yüzden devam edin ve unutmayın, en iyisi için çabaladıklarını görebilirsiniz)
Bu bir tür kanunsuzluktur, posta değil ... o şubeye karşı şikayetin nereye yazılacağı, paketin zaten tüm parsellere sahip olduğunu söylemiyor ve sonra geri dönüyorlar ve alıcı bunun farkında bile değil
Müşteri hizmetleri talona göre yapılır, insanlar sabırla sıralarını bekler, her şey sakin, ölçülü, çatışmasız ve gereksiz yaygara olmadan, personel yardımsever ve özenli, oda temiz ve rahat, her şey süper!
Güzel işçiler, yardımsever. PATRON ÇOK SAYGIN, ÇATIŞMASIZ. GEÇEN GÜN ÇOK KİŞİSEL BİR SORU SORDUM, SORUN OLACAĞINI DÜŞÜNDÜM.DİNLEDİKTEN SONRA, ANLADIKTAN SONRA SORUNSUZ BİR ŞEKİLDE KARAR VERDİLER.BÖYLE DEVAM ET!
Ne yazık ki, ziyaretten sonra hoş olmayan bir tortu kaldı. Sıra çalışmıyor, 1. katta kamu hizmetleri için ödeme yapılamıyor ve 2 kişi için emekli kalabalığı ödenmiyor.Elektrik için ödeme yaparken, postane çalışanının beceriksizliği nedeniyle Vitebskenergo'yu aramak ve durumu netleştirmek zorunda kaldım ve tekrar elektrik için ödeme yapmak zorunda kalacağım. Sadece sayıları elle yazıp ileri'ye basmanız gerekiyordu, soru çözülecekti. Bu operasyonla ilgili cehaletini gerekçe göstererek reddetti. Zaman 11-30 20/02/24.
Bu postaneyi sık sık ziyaret ediyorum, yeniden inşa edildikten sonra daha modern hale geldim, bazen elektronik sırada beklemem gerekiyor, her şey ziyaretçi sayısına bağlı. Bence sempatik çalışanları olan iyi bir postane.
Evin yakınındaki ofis, iyi hizmet, ancak çoğu zaman her yerde olduğu gibi sıra sıra, düzenleme sırasında hem emekli maaşları hem de kiralar, oturabilirsiniz ve önünüzde 20 kişi olacaktır. Onarımdan sonra çok rahat!
Muhteşem bir yer!!!! Olanlardan sonra süper izlenim! Modern tadilat, iç tasarım, pandemonium yok!!! Elektronik kuyruk. Koltuklar beklemek için rahattır. Kibar personel, hızlı çalışıyorlar. Hoş bir ortam ve zaman fark edilmeden geçiyor!
Onarımdan sonra paket göndermek ve almak çok uygun hale geldi, elektronik ürünlerin ortaya çıkması sayesinde nereye mal olduğu belli olmayan çılgın kuyruklar yok. Ayrıca özenli personel, keyifli hizmet ve uygun konumdan da bahsetmek istiyorum. Onarımlar açıkça bu şubeye fayda sağladı
Hizmet birinci sınıftır. Güler yüzlü ve profesyonel personel. Bir sorun ortaya çıkarsa, personel olumlu yönde karar verir.
Şahsen küçük bir sorunum vardı ve postane çalışanı beni sakinleştirdi ve sorumu olumlu bir şekilde çözdü. Çok minnettarım.
Postanenin konumu çok uygun.
Tabii ki bu konum ... 3 dakika ve ben iyi bir onarımdan sonra modern bir departmandayım..Elektronik kuyruk, daha önce olduğu gibi bilet gişelerinin yakınındaki her türlü itmeyi kesiyor ... Her zaman kibarca ve hızlı bir şekilde, bazen araları olsa da: öğleden sonra çok insan gelirsiniz, ancak zemin katta dört yerine bir iki kişi çalışıyor
Ali Express'ten paketi bekledim, paket hakkında tek bir bildirim almadım, geri gönderildiler ve buna göre hiçbir şekilde bildirilmediler ve paketi iade etmenin bir yolu yok!
Kapets bir karmaşa. Paketle ilgili sms gelmiyor, postaneye Çin'den başka bir paket veriyorlar, en azından benimki, parça numarası posta çalışanına gösterdiğim numaraya karşılık gelmiyor. 4 paketten 2'sini verdiler ve bu beklediğim gibi değildi. Bu şekilde, bir parça numarasını görerek, başka bir parça numarasına sahip bir paket getirebilirsiniz... kelime yok. Tatilden sonra Belposta'nın web sitesi aracılığıyla şubede izlenen kalan iki paket için gelirsem şaşırmam ve bu iki paket bana verilmeyecek
Geldiğimde kuponu aldım, büyük bir kuyrukta oturdum, ancak sonunda tam bir hayal kırıklığı oldu - ÖDEMELERİ kabul etmiyoruz, ikinci kata gidin. Soru, o zaman neden kupon verildi? Kabul etmiyoruz – kupon vermeyin, ancak sıra gelirse lütfen servis yapın. Ah, orada "düşük öncelik" yazıyor ve bu nedir ve numaramla nasıl bağlantılı?
Rezalet! Posta hizmetlerinin postanede öncelikli olması gerekir, bunun yerine sadece 1. sınıf bir zarf satın almak için bile (kural olarak tüzel kişilikler onlar için yeterince pahalı görünüyor) bir saat sıraya girmelisiniz, çünkü hizmet için zamanın 10-15 dakika olduğu faturalar, emekli maaşları vb. 1. sınıfın hizmetiyle ilgili tüm hizmetlerin kuyruksuz yapılmasını öneriyorum, çünkü bu kadar az müşteri var ve 1. sınıf bir zarf satın alma işlemi saniyeler sürüyor.
Yakınlarda 5 dakikalık yürüme mesafesinde postane vardı. Ve şimdi buna aktardılar. Tamamen farklı bir mahalle. Uzaklara gitmek, gitmek zorundasın. Hafta sonu da çalışmaktan memnun olan bir şey var. Ancak kuyruklar büyüktür.