İyi biçimlendirilmiş bir ekip örneği, kibar personel, profesyoneller. Elektronik bir kuyruk var. 18'den 25'e kadar posta hizmetlerini kullanmamak daha iyidir - her zaman kamu hizmetleri için ödeme sırası. Terminale boş bir kuyruk ile.
Nispeten iyi bir departman, kibar çalışanlar, elektronik kuyruk. Ancak çoğu zaman, ödeme kabulü nedeniyle parselleri almak için uzun süre ayakta durmanız gerekir, posta hizmetleri bir öncelik olmalıdır, sonuçta postasınız)
Sonunda kuyruklar kayboldu ve artmaya başladı, artık ziyaretçilerin hoşnutsuz sesleri duyulmuyor.Şimdi her şey sakin ve rahat, herkes numaralarından geçiyor, kimse önden geçmiyor.Ziyaretçiler için çok sayıda sandalye var.
Şimdi boş, sonra kalın. Yavaş servis. Müşteriler hizmet verirken çalışanlar sorularını çözerler. Beş dakikanızı ayırabileceğiniz gerçeği için beklemek zorundasınız.
Mağaza fena değil ve fiyatlar uygun, ancak geleneksel hizmet metrosu uzun süredir modası geçmiş, bu uygun değil. Kasiyer her zaman bir şekilde kapalı ve örneğin bir ekşi krema ile sosis bölümüne gitmem ve büyük bir sıra beklemem gerekiyor. Bunun için iki yıldız çekiyorum.
Paketi kendiniz almak istemiyorsanız, göreve hazırlanın. Pasaport, makbuz, doğum ve evlilik belgesine ihtiyacımız var. Notere daha az((((işlem için belgelere ihtiyacınız var
Belposta'ya bir kart getirmeliyim ya da gelmeliyim (farketmez) bu yüzden kötü bir inceleme yazamıyorum, ancak genel olarak devletin tüm standartlarına göre çalışıyorlar. posta posta gibidir, eklenecek hiçbir şey yoktur
Şubemizi çok beğendim, ortak daireye ödeme yapmak isteyen birçok kişi olsa bile, yine de tüm operatörler kibar, çok hızlı çalışıyorlar, her şeyi açıklıyorlar
Bugün hoş bir yenilik var - bu elektronik bir kuyruktur, ancak ne yazık ki bu kuyrukta bir saatlik oturma tüm hoş izlenimleri bozuyor. Çok fazla insan var, her zaman büyük bir yük var. Görünüşe göre eksik olan personele sempati duyuyorum. Nezaket açısından hizmet daha iyi hale geldi. Genel olarak, yüksek notlar hala çok uzakta.
Orijinalini göster
9
5
В
Василий Лепшей
5. seviye şehir uzmanı
20 Mayıs 2022
Bu bölümdeki her şey normal. Servis personeli her zaman son derece doğru ve kibardır.
Elektronik kuyruk, ücretsiz wifi ve telefonlar için şarj. Ziyafetler ve sandalyeler var. Çocuklar için alan masa, sandalyeler ve süslemelerdir. İnfokiosk çalışıyor.
Paketi beklerken saatlerce toplantılar için tüm koşullar.
Posta ofisi çok eksik.
Orijinalini göster
3
Оксаночка Дуденко
9. seviye şehir uzmanı
26 Şubat 2023
Sonsuza dek büyük kuyruklar. Elektronik bir kuyruğun olması iyi bir şey. Aksi takdirde kabus olur.
En havalı şey elektronik kuyruktur! Bu yenilik sadece parlaklıktır. Kimsenin önünde uyanmasına izin vermiyor. Emekli maaşlarının verilmesi ve elektrik faturalarının ödenmesi sırasında pencerelerin çalışması iyi organize edilmiştir.
Elektronik kuyruğu ekledikten sonra çok daha rahat hale geldi. Bir sürü sandalye ortaya çıktı. Ayrıca nakit ödeme için çok uygun bir terminal bulunmaktadır.
Çok büyük kuyruklar, çeyrek ödeme anlarında, ne yazık ki interneti nasıl kullanacağını bilmeyen birçok insan var ve postanede iki, üç pencere güçle çalışıyor. Bu da büyük bir rahatsızlık yaratıyor
Oh, dürüst olmak gerekirse, sıra nasıl gelmezsen sinirleniyor, ilk pencere, genellikle sessizim sürekli değil, çok nadiren çalışıyor ve oradaki yüzler her zaman mutlu değiller, sanki bir yıl yememiş gibi ya da çok sert bir şekilde cevap veriyorlar, sorma, korkunç posta, dürüst olmak gerekirse, onlara hiç yıldız vermezdim
Korkunç postalar, sürekli kilometre kuyrukları. Bir paket veya paket göndermeye gelirseniz, size en pahalı seçeneği koklamaya çalışırlar. Tavsiye etmiyorum.