Прекрасное отделение связи,очень грамотный персонал,всегда помогут.Особая благодарность Светлане очень грамотный специалист и прекрасный человек,спасибо ей большое за ее работу.
Bana böyle barkodların olmadığı söylenen banderolleri «özel» olarak göndermeye geldim, sadece 1. sınıfta mümkün. Cidden mi?) Postanın en çok talep edilen gönderi için barkodu yok mu?) Zorunlu hizmetlerden postanede nasıl bir şey olmayabilir?! Bir devlet kurumu bunu nasıl sağlamayabilir? O zaman neden sizin şubenize ihtiyacınız var? Kapatın ve çalışmayın, insanların kuyrukta vakit kaybetmemesi için «Sadece 1. Sınıfı gönderiyoruz» tabelasını asın! Yardım hattını arayacağımı söyledim ama hemen ulaşamadım. Ve operatörün sırıttığını duyuyorum, sanki hayal etmiş gibiydim, şimdi tüm yardım hattının sorunu çözmek için acele edeceğini düşünüyorum ... Hayal edin, acele ettiler) aradıklarında şikayetimi kabul ettiler ve 1. sınıfta neden bu şubeye gönderilerin dayatıldığını anlayacaklarını söylediler. Ve bu arada, bu her zaman oluyor. Bir arkadaşım da gönderdi, ancak kuruluştan ve kendisine yalnızca «özel» için para verildiğini söylediğinde, 1. sınıf için parasından fazladan ödeme yapmayacağını söylediğinde, gerekli barkod mucizevi bir şekilde bulundu!
Genel olarak, Rus Postanesi şimdi 10 yıl öncesine göre çok daha iyi çalışıyor. Bu bölümde kuyruklar var, ancak yoğun zamanlarda gelmiyorsanız, o zaman pek insan yok. Çalışanlar kibardır ve işlerini bilirler. Tüm dezavantajlar, sistemin kendisindeki kusurlarla yalnızca küçük bir personelden kaynaklanmaktadır.