Hizmet genellikle İĞRENÇTİR. Müşterilere sadakatle ve içtenlikle davranan birkaç çalışan var, diğerleri ise sadece oturmak için bir onay işareti uğruna böyle yürüyor. Evet, maaş kuruş, peki, kendinize yüksek ücretli birini bulun ve oraya zevkle gidin. Ve paketler için bildirimlerle, genel olarak sorun var! 9 gün boyunca, parsel birincil olmayan ikincil bir bildirim almadılar! Evet, o zaman bile kroniney için soyuldular ve hatta böyle bir ifadeyle "borçlusunuz". Siz de saygın yönetime postacılara zamanında bildirim vermek ve onları kontrol etmek sizin sorumluluğunuzdadır! Size borçlu müşteriler değil!
Bugün posta gönderisini alırken sırada 10 kişi beklemek zorunda kaldım, bu yüzden bu hizmeti 3 numarada listelememe rağmen sıra sırasına göre aradılar.Yönetim nereye bakıyor ve neden kimse izlemiyor? Neden elektronik kuyruğa ihtiyacımız var? İnsanlar pahalı ekipman olmadan da düzenli bir sıraya girmeyi biliyorlar.Numaram 186'ydı.