Çok az insan var, klima var,. Operatörler hızlı bir şekilde hizmet veriyor. Yakınlarda park yeri olmayan tek şey uygun bir yer değil, sadece sürücü için
Bu postaneden yazışmaların teslim edilmesinde sürekli sorunlar var, postacı tam olarak nereye geldiğini görmüyor, binaları ve ev numaralarını karıştırıyor!!!! Bir banka kartı sipariş ettiler - postaneden teslimat, bu keder postacı tamamen farklı bir eve "teslim etti"!!! Kayıtsız olmayan bir kiracı bulunmuş, evimize ve giriş yolumuza gelmiş ve özellikle bu harika "postacı" için bir haftadır üst posta kutularına gönderilen mektubu bildirmiş olması iyidir - mektupta belirtilen adrese götürmek için ama görmüyor!!!!
Bu şekilde kişinin işi hakkında nasıl sorumsuzca davranılabilir? Bu postacıya PUAN verin ve adreslerin karıştırılmaması için evlerin işaretlerini içeren bir harita verin. Ve bu ilk kez değil, sürekli!!!!
N9 iletişim şubesinin değerli çalışanları dikkatli olun!!!!!! Departmanınız yumuşak bir şekilde "çok iyi değil" demek için zaten iyi çalışıyor, postanenin kendisinde kilometrelerce kuyruklar var, 5 operatörden çalışanlar 2-3 çalışıyor, kaba davranıyorlar, bazıları açık bir şekilde uzanıyorlar - masaya gömülüyorlar. İşi sevmiyorum kendinize başka bir iş bulun - görevlerini "mükemmel" bir şekilde yerine getirecek insanlara yer açın.
Son zamanlarda bu postanede servis yapılması gerekiyor (çünkü bizimki onarım için kapalı). Ne diyebilirim ki: Postanedeki kızlara- kadın işçilere - bir anıt dikilmesi gerekiyor! Bu kadar sabrı ve sükuneti nereden alıyorlar? Çok fazla müşteri var, kuyruklar büyük, biri şimdiden gergin geldi, biri bir şeyi anlamıyor vb... Herkese büyük bir dikkatle ve niteliksel olarak hızlı bir şekilde hizmet verilmektedir... Aferin kızlar!!! Kolay çalışmalarınız için teşekkür ederim!!!
Yakınlarda yaşıyorum ve postaneye mektup göndermek için gidiyorum. Kadın işçilerin yükü çok büyük, özellikle de şimdi komşu postanenin onarımda olduğu için. Emekli maaşının verildiği andaki sıra, açılmadan yarım saat önce alındı.
Ve böylece bütün gün ve hafta boyunca kesintisiz olarak bize hizmet ettiler. İşçiler için bu kadar çok insanın hizmet etmek için kendilerine akın etmesi üzücü. Muhtemelen yemek yemeleri için zamanları bile yok. Ama onlar büyük aferin, kibar, özenli. Teşekkür ederim! Yeni Yılınız Kutlu olsun
Sık kullanmıyorum ama her seferinde hoş bir şekilde şaşırdım: en az 4 iş çalışıyor, kızların hepsi cana yakın ve aceleci. Yeni yıldan önce 23 sıradaydım ama 20 dakikada başardım. Aferin beyler!
Kızlar hoş çalışıyor. Kuyruğu ziyaretçilerin kendileri oluşturuyor ve bu nedenle küçük bir ipucu var;)
Bitişik mağazalarda birkaç iş daha planlıyorsunuz, çünkü birçoğu var, postaneye gelin, kuponu kırın, 15 dakika alışverişe gidin ve sıranıza gelin!
Ve siz memnunsunuz!!!
Konumu uygun. Hizmet kalitesi diğer postalarda olduğu gibi. Umarım herkese kartlar için emekli maaşı verildiğinde daha az kuyruk olur. Ayrıca herkese ERİP aracılığıyla bir daire için ödeme yapmayı öğretirdim
Bekleme süresi çok büyük. Çekici personel. Artı elektronik kuyruk. Kuponu aldım ve sırada büyükannelerle marine etmiyorsun. Boş pencerelerin varlığında tüm kasalar çalışmaz. Onarımlar vasattır. Oturacak yerler var. Parsellerin postanın arkasından (uluslararası), ancak bazen postanın kendisinden alınması gerekiyordu. Paketin nereye verileceğini aramak için oraya buraya koşmak zorunda kaldım
Güzel ayrılma! Kaliteli hizmet, güler yüzlü personel! Self servis terminali var! Tüm sorularınız için bir danışman kurtarmaya gelecek! Elektronik kuyruk sistemi beklemeyi kolaylaştırır! Bazen çok fazla insan oluyor, keşke bu dönemlerde tüm gişelerin çalışsaydı!
Hizmet hızlıdır ve çalışanlar çoğunlukla kibardır. Kuyruklarda beklemek, özellikle kamu hizmetleri için ödeme günlerinde oldukça uzundur, ancak elektronik kuyruklar çatışma durumlarından kaçınmaya yardımcı olur.
Sürekli kuyruklar. Talep için gazete almaya çalıştılar, bu yüzden pencereden alabilirsiniz, sonra arkadan içeri girmeleri için gönderilirler.
Talep departmanı kendi programına göre çalışıyor.
Şans eseri teslimatta nakit ile bir paket almak gerekliydi, çünkü maalesef postamız geçici olarak bu şubeyle birleştirildi, öyle değildi: sıra sokakta başladı.
Bu seçeneği basitleştirmeye ve eve ücretli teslimat siparişi vermeye karar verdik: Bu nedenle, hiç kimse size belirli bir teslimat süresinin ne olduğunu söylemeyecek - 2 saat içinde bile. Evde oturmalı ve postacının size gelmeye tenezzül etmesini beklemelisiniz. Bu onların sorumluluklarının bir parçası olmadığı için arayıp uyaramaz.
Genel olarak, izlenim bu şubeye yapılan hemen hemen her yolculuktan çok fazla değil. Ama orada dönebilecek güzel insanlar var
Çok küçük bir oda, her zaman sıraya giren çok insan var. Sıra elektronik. 30 dakikadan itibaren beklemeniz gerekiyor. Posta hizmetleri, ödeme kabulü, her türlü küçük şeyin ticareti ile ilgileniyorlar. İşler yeterli değil ve herkes uzmanlarla meşgul değil. Genel olarak, eğer idare ederseniz, yanınıza bir miktar sabır alın.
Bilet sisteminin tanıtılmasından sonra postanede çok uygun hale geldi, eskisi gibi neredeyse hiç kuyruk yok, her şey hızlı, net ve koordineli.Operatörlerin hepsi kibar ve özenli, geniş bir ürün yelpazesi.
Son zamanlarda, elektronik kuyruk sayesinde mükemmel posta oldu.Ama yine de telefon ödemeleri olan çok sayıda emekli var, orada bir kalabalık yaratıyorlar
İnfokiosk aracılığıyla ödeme yapmak istemiyorlar.
Zorluklar var, ancak genel olarak çalışıyorlar, birçok iyi duyarlı operatör var, elektronik kuyruğun ortaya çıkması iyi, genel olarak her şey yolunda ama büyüyecek çok yer var)