Bazen kurumun çalışmalarını gerçekten değerlendirmek için eksi 5 puan almanız gerekir. Bu ops'de onu her ziyaret ettiğimde bir karmaşa var. Kime başvuracağınız, hangi pencereye başvuracağınız, çalışanın ne zaman ve nereye yaklaşacağı belli değil. Özel bir şekilde yapılandırılmış bir elektronik kuyruk kurdular: Avito aracılığıyla gönderilen paketi almaya geldim, elektronik kuyrukta bir bilet aldım. Beklemeye hazırlandım. Bir müşteri aracılığıyla kuyruk beni aradı, ancak burada diğer ziyaretçiler öfkelendi ve posta personeli beni birkaç kez genel kuyruğa geri attı. 6 Ocak 2025'te sıra artık çalışmadı ve ben yine paketi alıyorum. Risk almamaya karar verdim, sitedeki hizmeti kullandım ve 14-00'e kaydoldum. Her ihtimale karşı sıraya girdim ve sonra müdüre döndüm, numaramı söyledim ve sitede bir kayıt gösterdim, çalışanlar arasında bu hizmetin onlar için çalışmadığını duyduğum bir konuşma duydum ve beni görmezden geldiler...
Почта России в целом - это пример отвратительного сервиса, а отделение 664047 - это худшее отделение из всех, с которыми приходилось сталкиваться. Огромная текучка (средний срок жизни оператора - 3 месяца), регулярные задержки писем и посылок (могут потеряться внутри отделения на несколько недель), постоянно меняющийся график, периодические локдауны с надписями на двери "Почта не работает", вызванные увольнением всего штата сотрудников. Дошло до того, теперь получаю письма в другом отделении в соседнем районе. А посылки стараюсь отправлять и получать теперь только СДЭКом, Боксбери, ДПД и Эксмейлом. И кстати жалобы и обращения в контактный центр приводят лишь к получению формальных отписок. В общем Почта обречена, проще закрыть, распустить и попробовать сделать что-то с нуля заново, чем пытаться исправить это.
Bu adrese bir paket sipariş ettim, bugün saat 14.15'te uğradım, çok sayıda insan, bebek arabalı anneler ve çığlıklar, küfürler...Sırada beklememeye, ziyareti ertelemeye karar verdim. Saat 18.15'te girdim, 2 kişi vardı. 2 Pencere kadına 15 dakika hiçbir yere acele etmeden hizmet ediyordu, oturdum. 3 pencereden kadın, paketin verilmesinden sonra orada bulunan ve gelen herkese beklemeniz gerektiğini duyurdu. Çetele üzerinde iki numara belirdi , ancak orada bulunanların hiçbiri bu numaralara yaklaşamadı...Yani, sayıları olan çetele çalışıyor ve insanlar içeri girip bekliyor, ben de öyle. Sonra iki çantalı bir kadın geldi ve sırasız ve açıklamasız onları operatöre bıraktı, insanlar sıranın ben de olduğunu söylediler. Kusura bakmayın kameraman gözlerini şişirdikten sonra beni büyütmeye ve kaba davranmaya başladı. Tabii ki yaşlı bir kadından beklemiyordum, kör bir adam bana dedi, yüzündeki küstah ifadeyle bir sürü kötü şey söyledi. Ona istifa etmesini ve insanlara kaba davranmamasını önerdim. Postanenin işini kurmak gerçekten mümkün değil mi? Çok yavaş hizmet ve kabalık. Bu postayı kapatın lütfen! Ve bu arada, bugün yaşlı bir kadın orada karı zar zor temizledi. Engelliler ve bebek arabalı anneler için sundurmanın yanı sıra kapının açılması için karı temizlediğime aferin. Görünüşe göre kadının kaldırımdan postaneye giden basamaklarda ve patikada yeterli gücü yoktu. Görünüşe göre çalışanlar işlerinden nefret ediyorlar, bu yüzden dağıtın ve kapatın, eğer bir kuruşa "çalışıyorlarsa" bir iyilik yapıyorlarmış gibi görünüyor. İncelemeleri okudum, inan bana, Sovyet döneminde böyle çalışanlar yoktu, en iyi postalardan biri vardı. Postacılar gülümseyerek karşıladılar, eve geldiler, çevik ve çok kibardılar, mesai saatleri dışında bile postacılara merhaba dedik, tekrar gelmek istedik. Bu arada, nahoş olan yaşlı kadın, kendisi ve konuştuğu 3 pencereli çalışan dışında postanede kimse yokmuş gibi davrandı ve yarın üçümüz çalışacağız... Görünüşe göre insanların bir kusuru var ve ben burada paketimle birlikteyim...