Irkutsk'taki ikinci postane bugün, Yılbaşı kartlarını göndermeye çalıştığım yerden ve bana her birine pul yapıştırmam gerektiğini söyledikleri yerden, benimki gibi 22 ruble değil, 31 ruble.
Operatör 31'e ihtiyacımız olduğunu söyledi, kartlarınız kaybolacak, takip edilmeyecekler. Üzerlerine damgalar yapıştırıldığı için ulaşacaklarını söylüyorum, tarifeye göre ne kadar olması gerektiği, nereden 31'e göndermem gerekiyor ya da başka bir izleme ile. Cevap olarak komşusuna ne kadar yapıştırdığını haykırıyor, her zaman 29 yapıştırdığını söylüyor (!). Yani, bu postadaki tarifeler, herkesin her zaman ne kadar yapıştırmaya alıştığına bağlı? Çalışanlar veya ziyaretçiler için hiçbir yerde nakliye tarifeleri içeren bir çıktı yoktur. Operatör siteye bakmayı veya patronunu aramayı reddetti, ancak bundan 10 dakika önce paketi gözlerinin önünde bulamadı ve patronunu bulması için aradı. Sırayı geciktirdiğimi, tarifeleri izlemeyeceğini söyledi.
Belki patronlar, ziyaretçilere bağırmadan önce en azından tarifeleri öğrenmek için kadın çalışanlarını eğitecektir.
Artık bu postaya da gitmeyeceğim ve kimseye tavsiye etmeyeceğim. Güneşli havalarda yaşayan herkes bu postayı son derece olumsuz bir şekilde yanıtlıyor, ancak aynı zamanda pek çok övgüye değer yorum var. Belki de bu nedenle tarifeleri öğrenecek zamanları yoktur, üstlerinin sizi 5 yıldız vermeye ve ayrılmaya övgüde bulunmaya zorladığını?
Önceki incelemede yazıldığı gibi,bu korkunç bir dehşettir ve posta değil
2 kişi çalışıyor, 4 kişi sadece oraya gidiyor. Posta 10'dan 19'a kadar çalışıyor ve bu stratejik bir nesne. İnsanlar aynı programda aynı şekilde çalışıyorlar. Soru bir şeyi nasıl alabilirim veya gönderebilirim? İşçiler çok küstah ve dudaklıdır, cezasızlıklarını bilirler.
Avito'yu aldım ve bana Avito'nuzu teslim noktalarına sipariş edip etmediklerini söylediler, aksi takdirde her şeyi siparişlerimle doldurdular ve burada paket yok. O zaman burada parsel yoksa ve hala teslim noktalarına gidecekse burada ne yapacaklar?İğrenç postane!!!! Geri bildirimim hakkında geri bildirim bekliyorum!!!!!@@
Ужас ужасный! Электронная очередь работает, но она не работает. Берёшь талончик, а потом выясняется, что это всё не работает и надо занимать живую очередь. Почему нельзя повесить объявление или просто выключить, ответ был, типа, нам фиолетово, вам надо, вы и разбирайтесь.
Обслуживают пролезантов без очереди. На сделанное замечание реакция как и раньше, вам надо, вы и следите за своей очередью.
В оправдание сотрудников можно сказать, что у них загрузка сумасшедшая. Они пытаются делать несколько дел одновременно, что в результате приводит к полному бардаку.
Почта России - абсолютный дурдом!