Aynı çalışanlarla iğrenç bir koğuş. Daha önce, en azından sadece sıralar ve kabalık vardı - şimdi tam bir beceriksizlik ve umursamayan bir tutum vardı. Bir paket almak veya göndermek ve aynı zamanda çok fazla zaman ve sinir kaybetmemek imkansızdır. En son durum - annem St. Petersburg'a bir paket gönderiyordu ve en yaygın ve ucuz nakliye yöntemine ihtiyaç duyuluyordu - kara yoluyla, beyan edilen değerle. Çalışan sadece gönderenin ve alıcının adını / soyadını, adresini doğru yazamamakla kalmadı, aynı zamanda başka teslimat yöntemi olmadığını söyleyerek normal gönderiden 3 kat daha pahalı olan EMS'Yİ de düzenlediler. Tabii ki, yaşlı bir kişi teslimatları ve paketleri anlamıyor - ona her şeyi söyleyebilir. Ve bu durumda kurye teslimatına hiç gerek yoktu...
Mektup, kartpostal kaybı da oldu. Bir paket almak için, posta personelinin üstesinden gelmek için birçok engel ve hoşnutsuzluğa da ihtiyacınız var. Ve bu bizim teknoloji çağımızda ve gelişmiş hizmet sektörümüzde...