11/23/2024 tarihinde, her zamanki gibi yoğun oluklu ambalajında paketlenmiş olan paketi avito-teslimatla gönderdik. Rusya'nın farklı şehirlerinden birçok kez paketler gönderdiler ve her yerde her şey sorunsuz geçti. Hiç soru sorulmadı ve ambalaj için ödeme yapmadık. Avito kurallarına göre satıcı ambalaj için ödeme yapmaz. Ancak şubenin çalışanı bize sormadan kendi inisiyatifiyle paketimizi ek bir posta plastik torbasına paketledi ve bu paketin ödemesini bizden talep etti. İlk olarak, paketimizi ek bir pakette paketlememizi istemedik ve ikincisi bunun için ödeme yapmamamız gerektiğine dair acil teslimat kurallarını gösterdik, bu nedenle paketi bantlayıp göndermemiz gerekiyor. Posta işçisi sadece ihmalinden dolayı özür dilemekle kalmadı, aynı zamanda kaba davranmaya da başladı: şimdi paketi zarar görmeden açamayacağını, şimdi kimin (ambalajını) alacağını, "Rahibe Teresa" olmadığını ve ambalajın parasını cebinden ödemeyeceğini ve 50 ruble ödemezsek, paketi meydan okurcasına bir kenara bırakırken göndermeyecektir. Tavsiyelerimize yönetimi arayıp bu konuda danışmayı reddederek cevap verdim - "kimseyi aramayacağım". Aynı zamanda ofis alanından diğer posta çalışanlarıyla gönderenin ödememesi gerektiği konusunda bir konuşma duyuldu. Bu, posta işçilerinin bu kadar küstah ve kaba davranışlarının ilk örneğidir. Çok üzgünüm. Bu çatışmayı geliştirmemek için talihsiz 50 ruble ödediler - onlarla ilgili değil, ama tortu kaldı.
Posta işçisinin profesyonel olmayan ve kaba tavrı. Acil teslimat ile gönderilirken, posta görevlisi ek bir hizmet dayattı. Onay almadan ayrıca sert kutumda getirdiğim paketimi plastik bir posta zarfına paketledi ve ödemesini talep etti. İddiam, satıcının paket için acil teslimat kurallarına göre ödeme yapmadığı, posta çalışanına etki etmediği, ambalaj için ödeme yapmakta ısrar etmeye devam ettiği veya paketi göndermeyi reddettiği yönündedir. Genellikle diğer postanelerde yapılan kutuyu markalı bantla kapatarak paketlerinin çıkarılmasını ve paketimin paketime gönderilmesini istedim. Posta görevlisinin buna cesaret etmeye başladığı şey, paketin ek ambalaj (plastik torba) ödemeden gönderilmeyeceği ve kaldırılmayacağıdır. Yönetimle iletişime geçmem ve bu konuyu netleştirmem istendi, ancak reddedildi. Bundan önce, çeşitli yerleşim yerlerinde posta yoluyla Avito-teslimatla defalarca paketler gönderdim ve hiçbir zaman böyle bir durum olmadı (ambalajın ödenmesini gerektirecek şekilde). Bu postanenin kendi gönderim kuralları vardır. Posta görevlisi, durumu kızdırmak yerine gafı için özür dileseydi, anlardım, çünkü herkes yanılıyor olabilir. Bunu posta kurallarına göre yapmamam gerekmesine rağmen, dayatılan hizmet için ödeme yapmak zorunda kaldım.
Ужасное обслуживание, один сотрудник, большая очередь, и хамят как халды, более того отправляла письмо заказное в Москву, деньги взяли как до Москвы, а письмо доставили в филиал банка в Новосибирске, ***,
Никогда не дозвониться до отделения, когда не работает - нет ни предупреждающих объявлений, не передаются посылки для получения в соседнее отделение(некоторые из них нужно забрать в течении недели)
Действительно, добавьте квитки о пришедших посылках. Квитанции всё равно скидывают по ящикам. А так приходится по несколько раз ходить туда сюда. По сотрудникам ,ни чего пока плохого не скажу. Единственное медлительность....но это на каждом почтовом отделении. В большие очереди пока не попадала.
Вроде не чего плохого, но минус одну здездочку за то, что когда потеряли мою посылку с интернет магазина , спокойно ответили, наверное кому то другому отдали, не чего же у вас там ценного такого не было... Так вообще нельзя.