Eğer 0 koyma fırsatı olsaydı, hepsinden sonra koyardım, ancak büyük olasılıkla hatalarda ne yapılması gerektiğini en azından biraz anlayan, ANCAK onları nasıl kabul edeceğini ve onlarla ne yapacağını anlamayan sahibine 1 koyardım. Fotoğraflar biraz farklı bir formattaydı, çalışanı uyardım ve bu konuda pek bilgili olmadığımı söyledim (ki bu garip, bu konuda endişelenmemeliyim, çünkü "profesyoneller" var).
Onlara güvenmemenin nedeni (işçiler): Formatlarda bir sorun olabileceğini söyledim, eğer bir şeyi düzeltirseniz, çalışan bu fotoğraflara neden ihtiyacım olduğunu açıkladı, formatla ilgili her şeyin iyi olduğunu da sözlerine ekledi, dedim ki pasaport fotoğrafları, safça herkesin bilemeyeceğini düşünerek 3 × 4'ün neye benzediğini, ancak pasaport fotoğraflarının kabaca neye benzediğini tam olarak biliyorlar. Ama görünüşe göre yanılmışım
Onlara güvenmemenin nedeni (sahibi):
1) Başlangıçta, fotoğraf çekilmedikten sonra yoktu, çünkü parametrelere göre değildi, kalite sorusu doğrudan ele alındı, bunun üzerine "bizim tarafımızdan ne yapmadıklarını", "bunu yapamayız" dediler ki bu komik, çünkü işçiler beni tanıdı, çünkü ben buraya geliyordum.
2) itaat yok: yaklaşık 7 dakika durdular ve ancak o zaman sahibi şaşkınlıkla dolu bir yüzle şöyle dedi: "ah, bu senin fotoğrafın mı? Fotoğraftaki sizsiniz" bunda süper incitici bir şey olmadığını anlıyorum, ancak belli ki bir kişi pasaport fotoğrafı istediğinde orada olacak...ama bu buzdağının sadece ortası, bir dakika sonra bana "peki size bu kadar büyük gözleri kim yaptı?? Belki de bu nedenle de kabul etmediler " hatırlatmama izin vereceğim, görünüşümün niteliklerinde değil, tam yüz boyutunda somut iddialarla geldim, sonra gözlerimi sahibine kaldırdım, gözlerimin böyle büyük olduğunu söyledikten sonra, baktıktan sonra artık göz sorununu gündeme getirmedi, ya etkileyici gözleri olan insanlar olduğunu gördü ya da hatamı hemen kabul etmenin daha iyi olduğunu fark etti.
3) Tüm ustaların bilmesi gereken kriterlere göre fotoğrafı düzeltmeye başladıklarında, süreci bitirdikten sonra bana iki kat daha fazla fatura kesildiler, bu şaşırtıcı çünkü profesyonelliksizliklerini düzeltmeleri gerekiyor. En azından indirimden bahsettim, çalışanlardan birinin sesini yükselttiğini ve ilk kez% 50 indirimle yaptıklarını söyledim...gerçekten neden söylemedin? Görünüşe göre verdiklerinde işin hileli olduğunu biliyorlardı. Mal sahibi de sohbete girdi, maliyetleri bile değil, dediğim fotoğraf düzenleme gerçeğini savunmaya çalıştı, ancak pasaportum için bu fotoğrafların benden büyük bir mega beyin yaptığını bilen ustanın benden büyük bir beyin yapmış olması benim suçum değil ve bu fotoğraflar güvenle atılabilir, çünkü onları herhangi bir düzenleyici belgeye eklemek imkansızdır, HER şeyin ne kadar KÖTÜ olduğunu hayal edin. Sahibi, o zaman bir "uyum" yapmanın gerekli olduğunu söylemeye başladı, ancak bu daha pahalıya mal olacaktı (kibirli bir şekilde bildirerek) sakince cevap verdim: neden yapmadınız? Hemen ve bunun için daha fazla ve hiçbir şey kaybetmediğimden 1 kez daha iyi ödeme yapardım...Tüm cephelerde yanıldıklarını kabul ettikten sonra, hiç kimse bu işlevin yapılması gerektiği konusunda uyarmadığı için kimse bunu teklif etmedi, sahibi çalışana neden bunun hakkında söylenemediğini anlamadığını bağırmaya başladı, çalışana rapor vermeyi teklif etti, ancak çalışanların sorumluluğunu alamadı... Evet, bazıları 200,400, 600'ün para olmadığını söyleyecektir, ancak herkes bir zamanlar öğrenciydi, evet maddi durumla ilgili bile değil, bunun haksız olduğu gerçeğiyle ilgili, çünkü ilk iş iğrenç ve yanlış bir şekilde yapıldı, siz bunu kabul ettiniz
Sonuç: En azından ilk seçenek için (korkunç olduğunu kabul ettikleri) herhangi bir geri ödeme hakkında bir konuşma yapılmadı, dürüstçe "evet, kötü yaptık, özür dileriz" demek, sadece zaman ayırdığınız için özür dileriz ve hoşçakal demek, bu gerçekliğin ötesinde bir şey. Size kaba davranmamalarını, kibar olmalarını, sizden ne kadar para almadıklarını ve sadece yardım etmediklerini görmek istiyorsanız, başka birini seçmek daha iyidir, ama kesinlikle bu şirketi değil! Yan yana duran iki kişinin daha onaylayacağı şey, çünkü onlar da tişört, takvim ile ilgili sorunları vardı - inanılmaz profesyonellik eksikliği!
Принесли флешку с фото для печати. Дома все открывалось и было на месте. «Специалисты фотоателье» долго ковырялись во флешке и сказали «у вас здесь нет фото, хотите подойдите сами посмотрите». Ну, забрали флешку с мыслью, что мы могли что-то сделать не так. Ради интереса заехали в соседний фотосалон — флешка больше вообще не открывалась. Дома оказалось, что флешка повреждена, а обычная папка с фото превратилась в непонятный пустой файл. Восстановили данные, которые нам, очевидно, испортили в этом «чудесном» месте и вуаля: распечатали в другом месте без каких-то проблем. Вывод: если не хотите промучаться пару часов и восстанавливать флешку после криворуких «специалистов» — лучше не ходите сюда. Вечно недовольное лицо и хамоватый тон сотрудницы — это вообще песня.
В ответе к отзыву можете даже не писать, что это была моя вина и фотографий могло не быть. Они были, а вы их испортили.
Вы не поверите, какое это райское место: отзывчивые, грамотные, приветливые работники Оксана и Никита знают своë дело на "Пять с плюсом" - подсказали, посоветовали и выполнили работу выше всяких похвал!!!
Очень удобная локация, искать не приходится. Во время оформления заказа предложили "чай/кофе" с моим любимым шоколадом.
К сожалению, в отзовике Яндекс нет такой оценки, чтобы высказать восхищение данным фотосалоном.
Обращаюсь к руководству салона - выдайте вышеуказанным работникам премию за отличную работу!
С уважением, Леменков Алексей