Büyük güzel posta. Her şeyi hızlı ve hızlı bir şekilde yapıyorum. Personel kibar ve cana yakın, her zaman her şeyi söyleyip yardım edecekler. Herkese tavsiye ederim.
Hızlı ve profesyonel hizmet. Engelsiz bir paketi kısa sürede paketleyip düzenleyebildiler. Standart dışı bir hizmet için beklediğim sıkıntı olmadan her şey olumlu ve kibardır.
Harika bir postane. Müşterilerle yapılan tüm çalışmalar terminal aracılığıyla otomatiktir, bu nedenle sıranız için uzun beklentiler yoktur. Üst düzey hizmet
Müşterileri yanıltıyorlar, paketin maliyetinin% 3'ünü alıyorlar Her durumda, bir işlem gerçekleşti veya paket size iade edildi. Yani, 1.000 ruble ile 30 ruble alıyorlar, sözde mal sigortasıyla açıklıyorlar, o zaman müşteri risklerini ödüyor. sigorta sözleşmesi olmamasına rağmen. Sadece senden% 3'ünü almaya karar verdik ve hepsi bu. rup belposta'nın malımla ne ilgisi var? Vergi dairesi satışından, gümrükten mal ithalatı için kar alıyor ve postane neden% 3 alıyor? Belposta'nın rupisi çalışanları bu para için ne tür işler yapıyor? bize çalışanlara Belarus'ta teslimatta nakit nedir? Müşteri pahalı paketi almadı ve hiçbir şey satmadan belposta'ya 100 ruble ödedi. bu nasıl? ne için? 100 ruble için ne yaptınız anlatabilir misiniz?
Personelin çalışmaları hakkında geri bildirim bırakmak istiyorum. O korkunç. Sıra, personelin hatası nedeniyle saatlerce sürebilir. Personel yavaş olduğunu söylemek için çok az çalışıyor, bu hiçbir şey söylemiyor. Müşterinin gitmesine izin veriyorlar ve sıra gelse de insanlar oturmayı bekliyorlar. Personel kendi işleriyle ilgilenmeye başlar. Elektronik sırayla, numaraları bir seferde atıyorlar. Sonra her şeyi yüksek sesle ve doğru bir şekilde bildirdiklerini kanıtlayarak göğüslerine vururlar. Müşterilere iğrenç bir itiraz. Herkesi kovmak ve yeterli Personeli işe almak tahmin-1.000.000.000 koyamadığınız için üzgünüm
Çok iyi bir kurum: elverişli bir konum, şık ve düşünceli, en önemlisi işlevsel bir iç mekan. Nitelikli, yetkin ve kibar çalışanlar. Uygun fiyatlarla iyi bir kartpostal seçimi. Tek dezavantajı: emekli maaşlarının verildiği ve kamu hizmetlerinin ödendiği günlerde, büyük ziyaretçi akını nedeniyle sıraya girmek zorundasınız. Önümüzdeki 8 Mart'tan itibaren tüm postane çalışanlarına çalışmaları için çok teşekkür ederim.
Girişte uygun bir terminal var. Operatörler gecikmeden hızlı çalışırlar. İçi temiz, odanın her yerinde bekleme bankları var. Herhangi bir soru sorabilirsiniz
Çok güzel bir yer, geniş bir oda, çocukların zaman geçirebileceği çocuklar için bir masa bile var, ancak tüm bunlar bazı çalışanların müşterilerine karşı tutumunu aşıyor (hiçbir durumda bu kurumun çalışanlarını gücendirmek istemiyorum, bana öyle geliyor ki, çoğu çok iyi insan) bu sizi hemen "kepçe" gerçekliğine geri getiriyor.
Servis uzun sürüyor. Çok az personel var, çok sayıda bilet gişesi var, ancak esas olarak 2e çalışıyorlar. Program tatmin edici. Şehir merkezinde, elverişli bir konumda yer almaktadır. Park yeri yok.
Akşam 9'a kadar çalışan tek posta. Paketi saat 7'den önce göndermek için vaktiniz yoksa, ancak örneğin uzun hafta sonlarından önce acilen ihtiyacınız varsa uygundur.
Berbat bir iş. Paketin 04.12'de Vitebsk'e gelmesi gerekiyordu, ancak bazı nedenlerden dolayı 02.12'den itibaren Minsk'te yatıyor. Orada ne bekliyor? Neden gerçekçi olmayan son tarihler verelim??
Belpost aracılığıyla Ozondan daha fazla sipariş vermeyeceğimizden emin olacağız! Neyse ki, zamanında ve bazen daha erken teslim edecek başka teslimat hizmetleri de var!
Muhtemelen Belposta'nın Vitebsk'teki en büyük şubesi, ancak bilet gişesi sadece birkaç parça sürekli çalışıyor, inşaatçılar neden bu kadarını yaptınız??? Yıl boyunca kuyruklar
Çalışanların mesleki işlevinden şüpheliyim. Uzun süredir orada olmasına rağmen paketi bulamıyorlar. Bildirim gelmedi. Ancak yargılamıyorum, bu tür kuruşlar için kollarımdan sonra çalışmam gerekiyor