Müşterilere karşı iğrenç tavrın tezgahının arkasındaki danışman. Kişisel nedenlerden dolayı sipariş hemen iptal edilmedi, noktaya teslim edildi ve reddetmeye geldiler. Bundan sonra çocuk (malları terk etmeleri için gönderildiler) bunu neden yapacağına ve genel olarak sipariş vereceğine dair bir konferans dinledi. Böyle bir anı anlamıyorum, bu sizin yaptığınız işiniz , daha önemli işlerden uzaklaştırıldığınız için şimdiden özür dilerim. Umarım sizinle en azından müşterilerle ve çocuklarla nasıl iletişim kurulacağı hakkında bir konuşma yapacaklardır (bir şeyden memnun değilseniz, çocuğa uçmamayı ebeveyninize söyleyin.)
Müşterilerle iletişimin etiği hakkında bir konuşma yapın. «O» kibirli bir ifadeyle yorum yapmaya devam ederse, o zaman açıkça ziyaretçi eklenmeyecektir. Bunun üzerinde çalışın, artık böyle bir yorum yok.