Mal sahibi ve çalışanlar, olumsuz bir inceleme yazacağınızı söylerseniz müşterileri genellikle sipariş vermeyecekleri konusunda tehdit ediyorlar. Bu 1-2 kez değil, zaten her siparişte altı ay boyunca. Bu süre zarfında her seferinde, alma kodunu 10-11 kez aramanız gerekir - tek bir kişi bile 15-20 dakika beklemezsiniz! Çok yavaş diyorum, kadın çalışanlar sadece alay ediyorlar - 10. kez kodumu yanlış tekrarlıyorlar ve soruyorlar - değil mi? En basit operasyonu altı ay içinde öğrenmediklerine öfkelenerek, hiç emir vermeyeceklerini tehdit etmeye başlıyorlar, "en azından polisi arayın ve onlara kötü bir dizüstü bilgisayar verildiğini". Öğenin sahibi kişisel bir telefon talep ediyor ve ayrıca sipariş vermeyi reddediyor. Şimdi suçlu yapılarımız Ozon dağıtım noktalarını elinde tutuyor mu?
Очень плохая сотрудница, нагрубила женщине, а мне выдовала заказ с таким лицом как будто жизнь у неё закончилась и это постоянно, стали заказывать в другой пункт выдачи