İyi akşamlar!
Her şey çok iyi başladı, noktaya geldim, bana bir sipariş verdiler, ölçmeye gittim, saat 19: 35-19-40 civarındaydı. Ölçüm sürecinde, noktanın çalışanının her şeyi prizden nasıl kapattığını duydum, buna pek önem vermedim. Soyunma odasından saat 19: 53'te yaklaşık olarak ayrıldım, çalışma saatleri - 7 dakika daha, çalışan işyerinde değildi, kapı genellikle salınmak için açıldı ve sonra kilitle kapatıldı! En azından bir şekilde bu teslim alma noktasının çalışanına veya müdürüne ulaşmak için Ozon desteğini aramaya başladım, ancak orada bana iyi bir şey söylenmedi. Annemi aradım, durumu anlattım, tanrıya şükür nokta evin yanındaydı ve annem çok çabuk geldi. Mağazanın diğer çalışanları yöneticiyi aradı, ne olduğunu açıkladı, sonra bana siparişleri veren bu çalışanı aradı, bilgileri iletti. Çok çabuk gelmedi, iddiaya göre ayrılırken kimse yokmuş gibi davrandı! Beni nasıl gözden kaçırabilirdin???? Muhtemelen çalışan, ahlak uğruna ayrılmadan önce zeminleri silmeli, ziyaretçilerden çöp atmalı ve sonunda en azından soyunma odalarına bakmalıdır! Hiçbir sözüm yok, muhtemelen herhangi bir Ozon çıkış noktasında böyle durumlar olmamıştır. Ozonun bulunduğu bu mağazada çalışan nazik insanlara tükürüp eve gitmedikleri, kaldıkları ve bizimle bekledikleri için teşekkür ederiz! Sorun noktasının kendisi iyidir, ancak çalışanlar😕