Kaba bir çalışan. Sürekli olarak tesisi planlanandan 15 dakika önce kapatmayı planlıyor. Yanlış iletişim kuruyor.
Denemek için zaman olmadığı için ödenmemiş malları bırakmaları istendi (Ozon kuralları bunu yapmanıza izin veriyor ve her zaman sorunsuz bir şekilde yaptılar. Dahası, malların raf ömrü henüz sona ermedi), ancak kadın tartışmaya girdi ve tartışmaya başladı. Genel olarak, bu düzenleme noktası Ozon'un kurallarına tükürdü ve kendi kurallarını belirledi.
5 dakikada başka Ozonlar olduğu göz önüne alındığında nasıl bu kadar müşteri odaklı olmayabiliriz? Bu tür çalışanlardan sonra Ozon'u kullanma arzusu ortadan kalkar. Dünya Bankası'na geçmemiz gerekecek.
Ozon yönetiminden bu düzenleme noktasına dikkat etmesini rica ediyorum.
Очень удобное расположение , отличное обслуживание, Всегда доброжелательный персонал))))Быстрая доставка, всегда готовы помочь , и посоветовать. Я всегда выбираю этот пункт доставки!!!!