Malları iade etmek gerekiyordu. Bu, siteden gelen kodla veya uygulamadan gelen barkodla yapılabilir. Uygulamam yok - buna göre normal kodu kullanmak istedim. Çalışan, malları barkod olmadan teslim etmenin imkansız olduğunu gerekçe göstererek malları kabul etmeyi reddetti. Kurallara bakma, birine danışma isteklerime vb. SIFIR tepki (sadece bana bakmaya değer ve hiçbir şeye cevap vermiyor). Destek ekibiyle yazıştıktan sonra Özin (bunun olamayacağını yazdıkları yerde) ertesi gün malları (ampulü) teslim etmeye gitti. Başka bir çalışan, her zamanki koda göre hiç soru sormadan kabul etti. Bu, malları teslim etmenin son günü olmasına rağmen, saçmalıklardan dolayı iki kez seyahat etmek zorunda kalmanız çok hoş değil. Bilmiyorum belki Ozon bu yüzden daha az geri ödeme yapılmasını tavsiye ediyor. İade başvurusu No.03954415-R8
Orijinalini göster · Русский
Nikita
16. seviye şehir uzmanı
15 Eylül 2024
Удобный , хороший пункт выдачи с милыми и вежливыми сотрудниками 👧 👦 Заказываю и забираю вещи только здесь