Mallar kayboldu. Aizada Kozhakanovna adında bir kadın, malları aramak yerine ihraçta telefonda oturuyor ve müşterilerin dikkatini dağıtmıyor. Ek, malların bu öğe tarafından alındığını açıkça belirtmektedir. Yardım etmeme istendiğinde, bana bağırmaya başladılar, böylece "gidip ozonunda kendim aradılar."Uzun zamandır bu noktada malların alıcısıyım, ancak bu kadının içinde çalıştığından beri hizmetin sıfıra düştüğünü söylemek istiyorum. Mallar kaybolmadığı için daha önce sessiz kaldım, ancak şimdi buradaki hizmet sadece genel mağaza düzeyinde. Malları kaybetmek istemiyorsanız, ihraç noktasını değiştirmek muhtemelen daha iyidir. Sadece size rahatsızlık ve mal kaybına neden olmakla kalmayacak, aynı zamanda yardım yerine sizi de kaçıracaklar. Uygulamadaki mallar bu ihraç maddesine uygunsa, vermeyi reddediyorlar, aramayı reddediyorlar ve kategorik olarak rehberin telefonunu vermiyorlar, o zaman bu hırsızlık mı?
R.S. Bu kadının burada çalıştığı her zaman hiçbir zaman kibarca hizmet etmedi. Sürekli telefonda oturuyor ve sen onun konuşmasını bekliyorsun ya da sadece sana düşmesini bekliyorsun. Mallarım kaybolana kadar sessiz kaldım, ama ben sadece "gönderildim".
BU DÜZENLEME NOKTASI İÇİN SİPARİŞ VERMENİZİ ÖNERMİYORUM. Yönetimden, mal bulma veya para iadesi konusunda iletişime geçmenizi ve yardım etmenizi rica ediyorum.
Saat 20: 40'ta, bu düzenleme maddesinin çalışanı, malları kabul ettiği için kapandıklarını beyan eder :) :) :) ve ardından programı kapatır. Düzenleme noktasını değiştirin ve değiştirmeyin