Malları kabul etmek için neredeyse 3 saat...
Affedersiniz, banliyölerde iki çalışan yaklaşık üç saat boyunca yedi yüz mal kabul etti ve sizde bir çalışanın kafasındaki kıvırıcıyla hiçbir şey yapmadan oturduğunu, ikincisinin de salyangoz hızında aynı malları taşıyarak depoda ileri geri yürüdüğünü görüyorum. Çalışanın sistemi nasıl kullanacağını anlamadığı hissi, çünkü dün, malların durumunu kontrol eden ilk hatadan sonra sayfayı yenilemek yerine, dört kez daha tekrar kontrol etti ve ancak tavsiyemden sonra sayfayı yeniledi, Bakın! Mallar ortaya çıktı ve kaba bir tavırla çalışan bir kadın bana "size malları vereceğim ve her şeyi vereceğim" dediklerini söyledi, getirdi ve sanki "üzerine uzan" gibi yan tarafındaki masaya bıraktı. Eğitiminizin kötü olması benim suçum mu? oh evet, ziyaret ettiğinizde ne merhaba, ne alacaksınız, ne de hoşçakal...
Ziyaret saati ~20:27'dir...
Umarım bu noktada siz de daha sonra OZON pazarında hepimizin sevdiği nezaket ve dikkat durumunuzu koruyacaksınız!
Toplam mal sayısı fazla olmamasına rağmen, malların teslim edilmesiyle çalışan, malların stokta olmadığını şart koşmaya başladı, ancak kodu taramaya çalıştıktan sonra sayfayı yeniledi ve mallar ortaya çıktı, ayrıca görünüm hakkında da ekleyeceğim, başlangıçta çalışan bugudeysizdi ve malları aldıktan sonra ön teller sanki evde ve işyerinde değilmiş gibi sarılmıştı
Genç bir adam ona hediye verdiğim için malları almaya geldi ama telefonda konuştuk ve her şeyi duyduk
Самый лучший "Озон" на планете, приветливые ребята, хорошие, веселые, сообразительные, быстрые, не похож на обычные пункты выдачи с недовольными сотрудниками.