İade noktasının çalışanının kesinlikle kaba davranışı. Yüksek tonlarda konuşuyor, özür dilemeyi reddetti. Kendimi tanıtmayı reddetti. Yönetimimi aradım ve yöneticiyle yaptığı görüşme sırasında çalışanın adının Mark olduğunu bulmayı başardım.
Kendi görüşüne göre iade için yanlış bir neden seçildiği için onaylı iade talebine göre malları kabul etmeyi reddetti.
İade başvurusunu iptal etti ve ekip tonuyla yeni bir başvuru oluşturmamız ve düzenleme noktasında saat 22: 00'ye kadar onaylanmasını beklememiz gerektiğini bildirdi.
Çığlık atmaya başladı. Bize henüz bize bağırmadığını gururla bildirdi, ancak önceki alıcılar (bizden önce hizmet ettiği 2 kız) onun ne kadar öfkeyle korkunç olduğunu öğrendiler. Öğenin çalışanı kesinlikle diğer insanlarla iletişim kurma becerisine sahip değildir.
Herhangi bir bilgi farklı şekillerde iletilebilir. Bu durumda, yöneticinin tamamen uygunsuz davranışları ve saldırgan tavrıyla karşı karşıya kaldılar. Bu noktayı ziyaret ettikten sonra çok tatsız bir tortu kaldı. Teslim noktasında kir, hoş olmayan koku.
Может не по теме, зашёл,попросил скотч (нужен был срочно),молодой человек не отказал и предоставил!
Спасибо тебе добрый человек!
Озон,держитесь за таких