Herhangi bir satış elemanı için profesyonelce değil:
- Müşteriyi baştan ayağa değerlendiren bir bakışla karşılamak;
- hoş karşılanmamak («Merhaba» ya da «Hoşçakal" a cevap vermediler).
Pantolonunu aldım. 4 kez giyildiğinde, dikiş arkadan belirgin bir yerde kırıldı. Mağazaya döndüm. Bir gün sonra aradılar (kim kendini tanıtmadı, sanırım müdür). Belirgin bir hoşnutsuzlukla yüksek tonlarda konuştum.Sonunda nahoş oldum, çığlık attım ve telefonu kapattım.
Pantolonlar Panda firmasına gönderildi. Malların kaliteli olduğunu iddia ediyorlar. Ancak yüksek kaliteli markalı giysilerde 4 kez giyildiğinde dikiş kırılabilir. Soruya karar vermeyi reddettiler. Malların kaliteli olmadığı sonucuna vardım. Pantolonun maliyeti 150 ruble.