Rostelecom şirketleri ile asla iletişime geçmeyi düşünmeyin! Zaten 3 aydır onlarla olan sözleşmeyi feshetmeye çalışıyorum, ancak Rostelecom çalışanları bu süreci mümkün olan her şekilde geciktiriyor. Her şey, taşınma ile bağlantılı olarak hizmetleri yeni bir adrese taşımaya ihtiyaç duyulduğu gerçeğiyle başladı. Rostelecom, yeni adrese transfer için teknik bir fırsatın mevcut olduğuna dair bir bildirim gönderdi. Önceden, 11 Eylül 2024'te paketi (internet, televizyon ve hücresel iletişim) taşımak için bir «taşınma» başvurusu oluşturdu. Teknisyen için bekleme süresi başladı. Hizmetin hizmetine tekrarlanan çağrılar için yalnızca belirsiz abonelikler aldım. Birkaç hafta sonra, 4 Ekim 2024'te uzman sonunda geldi ve aslında bu adreste internet ve buna bağlı olarak dijital televizyon için teknik bir bağlantı olmadığını duyurdu. Tombala! Bunca zaman, aslında 16 Eylül 2024'ten beri kullanmadığım bir hizmet paketi için bana ödeme yapmaya devam ediyorlar. Teknik bir fırsat olmadığından, ne yapacağımı Rostelecom'un hizmetlerini terk etmeye ve cep telefonu numarasını yeni hücresel operatöre aktarmaya karar verdim. Ancak burada ikinci cehennem serisi başladı, çünkü 2020'de bir sözleşme imzalandığında, bağlantıyı yapan çalışanın sözleşmeye yanlış veriler koyduğu, pasaport verilerini kontrol etmediği ve bu nedenle yeni operatörün numarayı aktaramadığı ortaya çıktı. Pasaport bilgileri bölümündeki sözleşmedeki hatanın düzeltilmesi için yeni başvurular, operatörlere cevap veriyorum fotoğraf taramaları gönderin, düzeltmeler yapacağız. Başvurunun tamamlanması için son tarihler denir. Son tarihler geçiyor, yeni operatörden aktarımın mümkün olmadığına dair bir bildirim alıyorum çünkü pasaport verileri uyuşmuyor. Yazıyorum, Rostelecom'u arıyorum, işte başvuru olmadığı cevabını alıyorum! Bütün bunlar, annemin sözleşmeyi imzalaması ve cep telefonu numarasının pakete dahil olması gerçeğiyle daha da karmaşıklaşıyor, ancak kişi yaşlı olduğu için Rostelecom ile hizmetler ve müzakereler için ödeme yapma konusundaki tüm süreçleri onun çıkarına konuşmayı üstlendim, aksi takdirde onlardan hiçbir şey elde edemezdi. Anlaşmadaki hatanın düzeltilmesiyle destan yaklaşık bir ay daha sürdü. Sonuç olarak, annemle Rostelecom'un ofisine gitmek ve hatayı düzeltmek için şahsen bir başvuru bırakmak zorunda kaldım. Sıra, sıkıcı beklenti, başvurunun yerine getirilmesi için son tarihler için yeni bir beklenti (aynı zamanda çalışan başvuru numarasını arayamadı, çünkü başvuruyu yaptıktan hemen sonra başka bir görevi yerine getirmeye geçti ve başvuru numarasını aramasını istediğimde, sistemlerinde tekrar bulamadı) Tüm bu süre zarfında Rostelecom internet ve televizyon için ödeme yapmaya devam ediyor ve yeni adrese bağlantı kurmadıkları için sistemdeki bilgilerden rahatsız değiller. Hizmetler için ödemenin yeniden hesaplanmasına yönelik taleplerim hiçbir şeye yol açmıyor. Cehennemin üçüncü serisi Kasım ayında, yeni operatörden hizmet borcu nedeniyle transferin mümkün olmadığına dair bildirimler gelmeye başladığında başladı! Bu, hesaptaki borcun transferin önünde bir engel olduğunu anladığım gerçeğine rağmen, daha önce yeniden hesaplamayı beklemeden ödemeyi yaptım. Ayrıca Rostelecom'da sistemik bir çalışma olmadığını ve sonunda bana hizmet aktarmadıklarına dair argümanları algılamadıklarını anlayarak, sonunda 11 Kasım'da gerçekleşen internet ve televizyonu ayrı ayrı kapatmayı zorla başardılar. Ama dikkat! Bir sonraki fatura ayının ilk gününden itibaren hizmetleri kullanmamış olsanız bile, yine de ödemeyi tam bir ay önceden alıyorlar! Hizmete! Annemin yıllardır kullandığı cep telefonu numarasını saklamak çok önemli olduğundan, bu »şirket" Kasım ayı için de ödemek zorunda kaldı. Öfkenin sınırı yok! Güçsüzlük öfkeleniyor, üzerinde hiçbir yönetimin olmadığı bu tekelden önce, numaranın aktarılmasıyla ilgili yazılı başvurunun bir kopyasını isteyen Roskomnadzore bile (sanki başvurunun elektronik ortamda yapıldığını bilmiyorlarmış gibi ve yazılı bir form olamayacakmış gibi) En azından yazılı bir inceleme bırakmanın gerekli olduğuna karar verdi, bu muhtemelen başkalarının böyle bir durumda olmamasına yardımcı olacaktır. Diğer insanların Rostelecom hakkındaki yorumlarını okuyorum ve diğer birçok insanın bu «kuruluş» tarafından rehin tutulduğunu ve durumu anlamak için iletişim bilgileriyle kuruluştan resmi bir yanıt yazma vicdanına sahip olduklarını anlıyorum. Sormak istiyorum, »Hem telefonla hem de sohbetle size ulaştıklarında hiçbir şey yapmamanız sizin için yeterli değil ve ana ofise hiç giremiyorsunuz" mu?! Sonuç olarak, esasen tüketicilerin haklarını büyük ölçüde ihlal eden bir kuruluştan meşru taleplerini yerine getirmek yerine değerli bir şeye harcanmış olabilecek çok büyük bir zaman harcandı!
Никому не рекомендую связываться с ними. Каждый месяц появлялись новые услуги, которых я не подключала. После разбирательств в чате личного кабинета мне ответили, раз подключено, значит Вы так захотели, может Вам позвонили и Вы согласились..... В чате отказывают в принятии претензии, нашла эл.почту, куда написать. Написала претензию на эл.почту, перезвонили, попросили вернуть оборудование, выслали трек-номер на отправку через почту России.
3-и месяца назад расторгла договор, вернула оборудование. Мне приходят счета до сих пор и инфа в смс вернуть оборудование, хотя по треку оборудование ими уже получено.
У Ростелеком не то что нет сервиса, у них нет адекватности вообще.
ROSTELECOM şirketi ile iletişime geçmeyin!!!! Bu şirketle olan sözleşmeyi feshetmeye karar verdik. Ofis olmadığı için yardım hattını aradım ve hizmetlerini kullanmayı planlamadığımız için telefonu ve interneti kapatmamı ve sözleşmeyi 3 Eylül'den itibaren feshetmemizi istedim.
Baş müdürle konuştum.Yasal talebime göre, her türlü ikramiye ve çöreği sunarak konuşma konusunu bulanıklaştırmaya başladım. Ben kategorik olarak reddettim. Üç ay geçtikten sonra e-posta makbuzu gelir.Çok uzun süredir orada yaşamayan başka bir kişiye, cezaları ve 2804 ruble borcu olan bir posta gönderiyorum.2024 yardım hattına . Operatör, 3 Eylül'de kiminle konuştuğumun sözleşmesinin hala feshedilmeyeceğini söylüyor - sistemde aramamla ilgili bir işaret olmasına rağmen onun için bilinmeyen bir kişi var. Sözleşmenin üç gün içinde feshedilmesi için başvuruda bulunacağıma söz verdim. Site, başvurunun yapıldığı gün sözleşmenin feshedildiğini belirtmesine rağmen (benim durumumda 09/03/2024).Onlardan sözleşmenin feshini belgeleyen bir onay istedim, bugün 15.12.2024 tarihinde hala kahvaltı ile besleniyorlar. Görünüşe göre ROSTELECOM çalışanları, müşteriyle olan sözleşmeyi feshetme prosedürünü bilinçli olarak geciktiriyor ve müşterinin fonlarını gasp ediyor (ceza tahakkuk etmesi şeklinde).Müşterilere karşı tutum iğrençtir.