Отличная гостиница. Чисто, уютно. Близко от D2 метро (на такси 5 минут). Останавливаются много иностранцев, французы, китайцы. Наши ребята из Белоруссии... Внутри есть кафе. В нем микроволновка, можно разогреть свою еду. В номерах моих партнёров есть маленькие холодильники, чайники... На территории, рядом с отелем есть ресторан, магазин и т.д.
Bu yerde çok hoş olmayan bir durum yaşadık. Oteli önceden aradılar, resepsiyonistle kızla konuştular, bebek çocuğunu ve küçük bir spitz köpeğini dikkate alarak yaşamanın maliyetini belirlediler. Resepsiyonist bize maliyeti açıkladı ve küçük bir köpek için ödeme yapamayacağınızı söyledi. Otelde, bir köpekle yaşamak için günde 2500 ruble bedelini ödemeniz gereken kurallar vardır, ancak küçük bir köpekse ödeme yapamayacağınızı bize açıkladılar. 10.01-14.01 tarihleri arasında rezervasyon yaptık, neredeyse bir gün Soçi'den seyahat ettik, akşam geldik ve resepsiyonda kendisini kıdemli yönetici olarak tanıtan resepsiyonist Nikolai ile tanıştık, ayrıca özellikle köpeğin konaklaması için ödeme yapmamızı istedi. Bize neden daha önce başka bilgiler verildiğini sormamıza, köpek için ödeme yapmaktan veya yaşamaktan başka bir cevap bulamadı. Meslektaşımızı kıdemli yönetici olarak arama ve neden böyle bir mücbir sebep olduğunu bulma isteğimize cevap verdi: Zamanı gördünüz mü? Kimseyi aramayacağım, köpek için 2500 ödeyin. Bu duruma sadakat ve çözüm yok. Eş, meslektaşı gelip onunla öğrenince sabaha kadar bu soruyu bırakmayı teklif etti, eğer hatası ortaya çıkarsa, tam olarak bu 2500'ün tamamını ödeyeceğiz, ancak isteklerimiz BU KONUYU KIDEMLİ YÖNETİCİ tarafından çözmekti. Nikolai buna karşı kararlıydı. Tabii ki, yoldan ne kadar yorulduğumuzu ve kollarımızda 1,5 aylık bir çocuk olduğunu düşünürsek, bu tavrı beğenmedik. Profesyonel yöneticilerin resepsiyonda gülümsemeyle buluştuğu, açıkça bilgi verdiği ve köpeğiyle konaklama için nerede ödeme yaptığımız başka bir otele gittik, çünkü hemen bize bunu açıkladılar. Kıdemli YÖNETİCİ Nikolai'nin konuklara olan bağlılığın temellerini bilmemesi ve başlangıçta misafirler tarafından yaratılmayan çatışma durumlarını nasıl çözeceğini bilmemesi üzücü.