Ben müşteriyim. Periyodik olarak içmek için parfüm alıyorum. Ürün yelpazesi ve fiyatlar uygun.
Müşteri hizmetlerine gelince, 1 yıldız var. Müşteriyi ilgilendirmeye, tercihleri, istekleri netleştirmeye hiç ilgi yoktur, satıcı bunu hoşnutsuz yüz ifadeleriyle, sonsuz sessizlikle sunarak alıcıya hizmet etmekten çabucak sıkılır. Notları en azından asgari düzeyde tanımlamazlar. Sessizce servis yapıyorlar.
Satıcılar menzili bilmiyor mu? Sesleri bilmiyor musunuz? Ve bu böyle bir danışman değil.
Başka bir satın alma için tekrar başvurmak istemiyorum.
Lütfen potansiyel alıcılarınıza dikkat edin ve satışlar çok daha fazla olacaktır.
Farklı lezzetlerin minyatürlerini satın almak için periyodik olarak bu mağazayı ziyaret ediyorum. Bu sefer, en hafif tabirle isteksizce bana sorduğum kokuları gösteren bir danışmana (sarışın kız) rastladım, kendim için yeni bir şey seçmek istedim, sorduğumu sessizce gösterdi. Lütfen danışmanlarınıza en azından biraz gülümsemelerini ve satışla ilgilenmelerini, müşterilerle iletişim kurmalarını öğretin.
Satıcıyı dinç saçlı sarışın bir kızdan hoşlanmıyorum, o çok kibirli, her şeyi böyle bir küçümsemeyle gösteriyor, buldan ondan borç istiyorum, orada çalışırken onlara gitmek istemiyorum ve bu mağazanın dezavantajı, lekeye parfüm bile uygulayamamaları, kokuyu kapaktan nasıl koklayabiliyorlar ki, görünüşe göre müşterilere tasarruf ettikleri parfümü o kadar çok veriyorlar ki, onlardan sadece bildiğim kokuları satın alıyorum, parfümün geri kalanını satın almayı ve test etmeyi tercih ettiğim diğer çevrimiçi mağazalarda test etmeyi tercih ediyorum. Her ne kadar hacimde 2 ml satın alabilseniz de, sadece 5 ml'ye sahip oldukları için değil, kapağı birkaç kez bu şekilde koklayarak aldım ve şimdi bu 5 ml tatsız parfümün maliyeti var ve şimdi onları nereye koyacağımı bilmiyorum.Bu nedenle satış yaklaşımınızı değiştirin ve satıcıyı değiştirin