Destek ekibinin iğrenç işi. Karttan para çalındı (işlemler 3D Secure olmadan gerçekleşti). Kartı engellemeye yardım etmek yerine, beni sürekli suçlayarak iğrenç davranmaya başladılar. Tam bilgi vermediler (örneğin, önerilen tek seçenek kartı 100 dolara yeniden yayınlamaktı, peki ya 5 dolara kartlar - HİÇBİR ŞEKİLDE???; ya da her operasyona 2-5 $ 'a itiraz etmek - her itiraz operasyon başına 20 $, operasyonlar 134 - yani kalkıp ne olduğunu analiz etmeye başlamaları için 2680 $ mı???) Çalışanların genel beceriksizliği! Bir fotoğraf ekliyorum (stres nedeniyle hatalar ve yazım hataları - operatörlerle 50 saat iletişim)
Bu bankaya kart yapmaya geldim, iyi hizmet, müşterilere doğru yaklaşım ve herhangi bir çatışmayı çözme yeteneği için Tarakhovich Darya'ya teşekkür ediyorum
Bankanın değerlendirmesi 1, başlangıçta herhangi bir ek hizmetin uygulanıp uygulanmayacağını belirlediğinden, kesinlikle hayır demem gerektiğini güvenle söylediler. Ve son aşamada, kredinin + 1000 ruble ek kredi miktarına onaylandığı zaman. hizmetler.
ATM ekranında aydınlık, güneşli zamanlarda hiçbir şey görülemiyor. Yirmi dakika boyunca durdum ve neye basacağımı anlamadım! Yani benim bir vizyonum var, ama diğerleri nasıl!?
27.08.2023 tarihinde bu bankadan, Bobruiskaya Caddesi'ndeki şubeden kredi almak istedim.İçeri girdiğimde ilk fark ettiğim şey, ben selamlamama rağmen bir uzmanın bana merhaba dememesiydi.O sırada bankada tek bir kişi yoktu.Cesaretliydim, iyi bir ruh halindeydim, ancak bölüm uzmanıyla diyalog başladıktan sonra tüm bunlar kayboldu.Ellerimde bir gelir belgesi vardı, takmasını istedim, benden aldılar, baktılar, masaya koydular.Bundan sonra ne kadar almak istediğimi ve ne kadar süreyle almak istediğimi sordular - cevap verdim.Ek hizmetlere ihtiyacım olmadığı, sadece açıkladığım miktar olduğu konusunda önceden uyardı.Cevap olarak bana ~ 2500 ruble tutarında sigorta yaptırmam gerekeceği söylendi!!!(siz sadece rakamı düşünün!)Bu, ihtiyacım olanın üçüncü kısmı.Ben sadece dehşete düştüm, orada 200 ruble veya 500 ruble olduğunu anlıyorum, ama 2500 mü???Bu nasıl anlaşılır!?Böyle bir para için çok daha az sigortaya ihtiyacım olmadığını söyledim.Yanıt olarak uzman bana başvurunun 2-3 hafta boyunca değerlendirileceğini söyledi!!!WTF?Bu süre zarfında vize almayı ve başka bir ülkeye kredi başvurusunda bulunmayı tercih edebilirim.
Ve başlangıçta verdiğim ve başvuruyu desteklememi istediğim gelir belgesine dönelim - hemen bana iade etti ve ona ihtiyaç duyulmadığını söyledi.Neden ilk başta onu aldılar ve tüm kayıt sürecinde yatıyordu!?O zamanlar, onaylasalar bile büyük olasılıkla bu bankadan kredi almayacağımı biliyordum.Belgeleri imzaladım ve koşullardan ve hatta hizmet kalitesinden ve bir uzmanla iletişimden çok daha fazla şok içinde çıktım.
Ertesi gün bankayı aradım ve başvurumun iptal edilmesini istedim.Bana bunu yapmadıkları söylendi.Sonra aradığımı ve bunu istediğimi not etmelerini istedim ve bana da bunu yapmadıklarını söylediler.Sonuç olarak, bankadan hiç aramadım, herhangi bir cevap vermeden kaldım.
Müşteriye karşı sadece iğrenç bir tutum, anlaşılmaz koşullar, en düşük seviyedeki hizmet kalitesi.
Teşekkürler
Banka değil, çöp dolu!!! İki kartın gururlu sahibiydi: visa ve belkart. Visa'dan belkart'a, dolarlardan bel'e transfer ettiğimde.Bir hafta sonra visa kartında eksi ve borç belirdi. Bankayı anlamaya geldim. Bankanın cevabı sonunda beni öldürdü! Transfer yaptığınızda, size bir dolar oranında para yatırıldı. Sonra kurs değişti, bu yüzden banka yeniden hesapladı ve böylece borcunuz oldu)))) Kısacası, onlara bu kuruşları vermek ve gelecekte bu bankayı kilometrelerce atlatmak daha kolay. Yapacak başka bir şeyleri yoksa, müşterilerini kuruşa nasıl yetiştireceklerini. Eklenecek başka bir şey yok. Kartlar kapanmak için dosyalandı. Şimdi borcumun kapanmasını bekliyorum. 45 gün beklemenin iğrenç olduğunu söylediler).
Bu bankadan kredi aldım. Bu ne büyük bir hataydı. Parayı ilk ay yatırır yatırmaz, bu bankanın çalışanlarını aradım ve kredinin erken geri ödenip ödenmediğini ve bunun nasıl yapılacağını açıkladım, çalışanın bana cevap verdiği: "evet, her zamanki gibi para atıyorsunuz, sadece tüm miktar" aslında birkaç ay sonra ne yaptım. Ancak birkaç ay sonra, kredi aldığım son tarih geçtiğinde, ödememi geç kaldığımı ve 50 kopek kadar borcum olduğunu ve 1 temel para cezası olduğunu söyleyen bir mesaj geldi. Bunun için anlamaya geldiğimde net değil, öfkeyi tamamen ödemek için gizemli bir sekme olduğu ortaya çıktı (ilk defa aradığımda kimse bana söylemedi. Dahası, sitede bir yerde bununla ilgili yazdıklarını, diğerinde yazmadıklarını söyleyebilirim. Hangisini daha çok seveceğinizi seçin) tek kelimeyle sınıf. Ve bununla ilgili her şey yolunda olurdu, ama hayır, kasada onların parasını ödedim ve bana kapatma mesajının 3 gün içinde geleceği söylendiği için TAMAMEN kapatmamı söyledim. Ve şimdi bekliyorum Bir haftadan biraz fazla bir süre sonra bekliyorum ve ne kadar ünlü para cezaları verdiklerini düşünerek onları tekrar aramaya karar verdim. Ve tahmin et bana ne söylendi: " teknik nedenlerden dolayı bir arıza oldu ve krediniz kapanmadı" bu bankanın büyüsü doğru değil mi? Önce bir çalışan yanlış tavsiyede bulundu, sonra teknik bir hata yaptı ve sonra bu bankanın beceriksizliği nedeniyle para cezalarını ödüyorum. Kısacası, müşteriden daha fazla para cezası almak için *** gibi çalışıyorlar.
En iğrenç banka, tavsiye etmiyorum!!!!! kelimeden tamamen. 04/05/2021 tarihinde kredi geçmişini kapattı. Ödeme, dönüşüm günü için doğal olarak banka şubesinde gerçekleşti. Bir süre sonra, kredi kapalı olduğu için üzerinde bir kuruş para olmayan kartı kullanmak için borcum olduğuna dair raporlar gelmeye başladı!!!! Miktar sürekli artıyordu, bankaya gidip ödeme yapmak zorunda kaldım. Şimdi, bankaya 0.01 borçlu olduğuna dair mesajlar geliyor!!! Bir kuruş. Penya şimdiden 0.02 kopek'e yükseldi!!! Kredi geçmişini açarsınız, 05/05/2021 itibariyle tutar 0.00'a mal olur. Borçların nereden geldiği belli değil. Görünüşe göre yeterli para yok ve ellerinden gelen herkesten alıyorlar. Ömür boyu esarete girmek istemiyorsanız BU bankayı kullanmayın!!!!
İyi günler! Bankanın şubesinde, Bobruyskaya'da bana çok yardımcı oldular, profesyoneller çalışıyor! Bu bankanın diğer şubesinde bilgiye sahip değillerdi ve yardım edemediler!
Berbat banka ! 0 yıldız !
Bu bankadan taksit aldım, krediyi kapattım, 2 ay sonra borçla ilgili bir sms geliyor, nereden soruyorum?! Temel para cezası ve kalan anapara tutarını bulduk! Kredinin kapatıldığını hesaba katarken!!!
İğrenç banka , sıfır !!!! Sadece parayı çekiyorlar ve para cezalarını ilk etapta yapmazlar!!!!
Güzel banka! Burada, diğer birçok bankanın geçici olarak ve hatta normal faizle vermediği ve acımasız olmayan bir zamanda bana kredi verdiler. Kibar, yetkin çalışanlar. Yeterli iyi döviz kurları. Kaliteli müşteri hizmetleri. Bu kavanozla ilgili her şeyi beğendim! Her bakımdan, dümende akıllı ve yeterli insanların olduğunu hissediyorsunuz!
Özellikle kredi almak için kimseye bu bankayla iletişime geçmenizi tavsiye etmiyorum. Özür dilemek yerine, krediyi ödedikten sonra bana verilen miktar beni utandırmalıydı. Geri ödeme için nihai tutarı belirlemek yerine, her ay "ölen" kuruşlar değildir.İncelemelere bakılırsa, bu alacaklılardan para pompalamanın bir sistemi veya yoludur. Müşterilerin incelemeleri Ulusal hizmetlerin hizmetlerini incelemiyor mu? banka mı?
En korkunç banka. Belarus'ta banka havaleleri için bir hesap açtım.
(!!!) Limitler, banka ödülleri vb. İle ilgili tüm belgeleri okudum. Şubedeki banka çalışanlarına danıştım. Bankanın kişisel olarak benim amaçlarım için faydalı olacağına dair güvence aldım.
Sonuç olarak, parayı hesaba aktardıktan sonra ve Belarus Bankası'nın başka bir kartına aktarmaya çalıştığımda, teknik destekle iletişime geçmeye çalışırken en korkunç hizmetten sonra yeni getirilen transfer limitleri hakkında bilgilendirildim :)
Sitede hiçbir bilgi yoktu, çalışanlardan herhangi bir uyarı yoktu, vb. Her şey ancak çeviri aşamasında "ortaya çıktı".
Sadece büyük bir komisyonla para çekebilirim ya da başka bir şey yapabilirim, ki bu benim görüşüme göre bir soygundur.
Teknik destekle birçok kez iletişim kurdum ve getirilen kısıtlamalarla ilgili belgeler istedim (ödüller listesindeki bir madde veya diğer belgelerde), bu tür belgelerin verilmeyeceği kaba bir biçimde bana söylendi, tam olarak para gönderdiğim gün karar verildi ve geriye kalıyorum keskin bir şekilde icat edilen yeni kurallara uymak.
Mevcut tüm duruma rağmen, başka hiçbir Belarus bankası böyle davranmıyor.
Daha sonra, benim de yapamadığım yeni belirlenen sınırlar dahilinde para aktarmaya çalıştım.
Bankayı aradıktan sonra, transferler birkaç kat daha az olmasına rağmen, iddiaya göre birkaç on bin BYN aktarmaya çalıştığım ortaya çıktı.
Transferlerimi çok garip bir şekilde nitelendirdiler: ya para çekme ya da başka bir karta transfer, ya da başka bir şey. Her seferinde çevirilerin imkansızlığının gerekçelendirilmesi farklı şekillerde doğrulanmıştır.
Teknik destek yetersiz, benim sorunumda operatörler sürekli olarak birbirlerine aktardılar ve sorunun çözümü uzadı
Sonuç olarak: 5 gündür gerekli tutarı çekemiyorum, her gün teknik destek eğrisi ile arayıp borçlanıyorum.
Karşılaşılan en kötü banka. Buzdolabını bu bankadan 5 elemanda taksitle aldık. Taksit planı istedik, taksit ve kredi için aynı anda bir sözleşme imzalanıyor. Ödeme gününde internet bankası'na girersiniz, sözleşme numarasını çıkarırsınız ve miktar size çıkar, ödersiniz. Ve ortaya çıkan miktar, kredi sözleşmesine göre olduğu ortaya çıkıyor, ödeyerek taksitle değil otomatik olarak krediye geçiyorsunuz. Dahası, mağazada taksit planlarken bir banka uzmanı bu konuda hiçbir şey söylemedi, taksitle ödeme yaparken (miktar biraz daha fazla) miktarı manuel olarak değiştirmeniz gerektiği konusunda uyarırdı. Bankayı aradığınızda ve taksit sözleşmesinde kalmak için gerekli tutarı ödemeye çalışırken, «ama hayır, yapamazsınız, ödendiklerinde otomatik olarak krediye geçtikleri anlamına gelir» diyorlar. Genel olarak, bununla ilk karşılaştığımızda. Ekipmanı taksitle ilk kez almıyoruz, diğer bankalardan hiç böyle bir şey olmadı. Her şey dürüst, sözleşme numarasını aldım, size ödemeniz gereken tutarı tuzaklar olmadan gösteriyorlar
0 yıldız verememeniz çok yazık. Unistream'e 2 kez dolar cinsinden transfer yaptım, alıcı transfer almak için bu şubeye başvurdu. Her iki seferde de dolar cinsinden, sadece ruble cinsinden transfer yapmayı reddettiler. Unistream'e yapılan şikayetin ardından, Unistream sisteminde banka çalışanlarının transferi dolar olarak aldıkları gibi işaretledikleri ve alıcıya hemen bir dönüşüm gerçekleştirdikleri ve döviz bozdurma yoluyla para kazandıkları ortaya çıktı. İşte bunlar ....... Bunu yapabilmek için çalışan olmanız mı gerekiyor????!!!!
Bu bankadan kredi almanızı tavsiye etmiyorum, özellikle çevrimiçi. Tüketici kredileriyle uğraşan normal bankalar nasıl davranıyor: - kredi alıyorsunuz, ödemeyle ilgili talimatlar içeren bir SMS size önceden gelecek, ödemeyi unutursanız bir kez daha hatırlatacaklar. Ve bu bankada danışman bana yüzsüzce bankanın takdirine bağlı olarak bir SMS olduğunu söyledi. Ve sonra ödemenizi geciktiğinizde, teyzeniz sizi isimsiz bir numaradan arar ve ödemenizin geciktiğini söyler.... Ama aslında ben sorunsuz bir şekilde ödemeye hazırdım, sadece bu çevrimiçi kredilerle her şey telefondan yapılırsa parayı nereye göndereceğini biliyor ve sonra sekmeyi kapattım...
N1 kasasının operatörü Ekaterina - iletişimin tonuna ve işin hızına bakılırsa, işteki son gün! Tıklamalar, boş sayfaların basılması, aynı zamanda klimanın departmanda ısıtma veya soğuk için çalıştığı, kasiyerlerle bağırdığı ve en önemlisi vasat ve son derece profesyonel olmayan iletişim olduğu belirtiliyor! Nadiren kötü yorumlar yazmak istersiniz, ancak aslında burada - bir kişinin bu yerde ve bu pozisyonda yapacak hiçbir şeyi yoktur! Profesyonel uygunluğu ve görgü kurallarını geliştirmek için kurslara gönderin veya kovun! Sessiz korku!
Her şey her zaman çok hızlıdır. Personel kibar, kasiyerler çok hızlı çalışıyor. Neredeyse hiçbir zaman kuyruk yok ve bu bankada kalmam en fazla 15 dakika sürüyor (giriş / bilet / hizmet / sorularım / çıkış göz önüne alındığında), bu da sizi memnun edemiyor.
İyi bir banka, içinde hizmet verilenler için odada rahat, çalışanlar ne dediklerini biliyorlar, ancak 4 yıldız, başka bir banka kullandığım için önyargılı değil, kişisel olarak kullanmadığım bir bankaya değerlendirme yapamam
Paritetbank, gelir sertifikası olmadan çevrimiçi olarak kayıt yaptırıyor ve ardından telefona kredi veriyor, ancak oraya bir daha asla gelmeyeceğim canlı olarak kredi veremem
Öğleden sonra saat 2'de taksit (kredi) ödemelerini devre dışı bırakın, bu neden? Görünüşe göre müşteriyi çılgınca bir faizle gecikmeden askıya almak için
Banka değil, tam dipte...... hizmet. kalite arzulanan çok şey bırakıyor. Sözleşmedeki tüm nüansları yazmazlar ve referans odasından onlar hakkında bilgi edinirsiniz. Kısacası tavsiye etmiyorum.