Korkunç hizmet. Her şey müdürün inişin nasıl gerçekleşeceğine dair sorularımı görmezden gelmesiyle başladı. Biletimi sipariş ettim ve peşin ödedim. Otobüs numarasını veya şoför numarasını almadım, yönetici mesajlara hiç cevap vermedi, ancak "çevrimiçi olduğumu" görebiliyordum. Bana otobüsün rotasına bineceğime söz verdiler, doğal olarak bu işe yaramadı. Biletin değiştirilmesi veya para iadesi sorulduğunda bana "bunlar sizin sorunlarınız" söylendi. Hizmetlerini kullanmamalısınız, bu kalitedeki işler bükülmeli ve piyasayı temizlemelidir
Eğer yapabilseydim, o zaman 0 koyardım.Birlikte seyahat ettiğim en kötü taşıyıcı.Otobüsler uçuşla kırılıyor (belki o kadar şanssızım ki), hizmetle ilgili ayrı bir konuşma var.İyi bir mürettebat var ve aynı zamanda bireysel unsurlar da var (birlikte gönderilmeleri iyidir) dedikleri gibi, biri incelemeleri okursa altına altın yapışır, o zaman size tavsiyem şudur: Bu taşıyıcıyla iletişime geçmeyin.Otobüsler (modası geçmiş çöpler) paralarından pişman oldukları (servis, onarım).
Atlas'tan sipariş verdim. Gomel'den Varşova'ya saat 16: 00'da uçuş. Otobüs yarım saat gecikti. Biniş sırasında şoför tarafından ücretsiz olarak yer kaplayacağınız söylendi. Mozyr yakınlarında aniden başka bir otobüse naklediliyoruz, burada bize tekrar ücretsiz olarak yer ayırmamızı teklif ediyorlar. Lunin'i geçtikten ve ek yolcuları indikten sonra, bir yaprak üzerinde öngörülen iniş yerleri ile yüzümüze dürtülüyorlar ve naklediliyorlar.
Ben ilk başta bununla karşılaşıyorum. Ben bileti alıyorum. Neden otobüsten başka bir otobüse geçmeliyim? Neden nakil olacağı belirtilmiyor? Aslında bu rezervasyon varsa neden koltuk rezervasyonu yapılmadan biletler satılıyor? Tuvaletler neden çalışmıyor? Neden sıhhi bir mola her bir buçuk ila iki saatte bir plana göre değil, talep üzerine? Hizmete büyük bir eksi. Hayal kırıklığına uğradım