Korkunç hizmet. Her şey müdürün inişin nasıl gerçekleşeceğine dair sorularımı görmezden gelmesiyle başladı. Biletimi sipariş ettim ve peşin ödedim. Otobüs numarasını veya şoför numarasını almadım, yönetici mesajlara hiç cevap vermedi, ancak "çevrimiçi olduğumu" görebiliyordum. Bana otobüsün rotasına bineceğime söz verdiler, doğal olarak bu işe yaramadı. Biletin değiştirilmesi veya para iadesi sorulduğunda bana "bunlar sizin sorunlarınız" söylendi. Hizmetlerini kullanmamalısınız, bu kalitedeki işler bükülmeli ve piyasayı temizlemelidir
Eğer yapabilseydim, o zaman 0 koyardım.Birlikte seyahat ettiğim en kötü taşıyıcı.Otobüsler uçuşla kırılıyor (belki o kadar şanssızım ki), hizmetle ilgili ayrı bir konuşma var.İyi bir mürettebat var ve aynı zamanda bireysel unsurlar da var (birlikte gönderilmeleri iyidir) dedikleri gibi, biri incelemeleri okursa altına altın yapışır, o zaman size tavsiyem şudur: Bu taşıyıcıyla iletişime geçmeyin.Otobüsler (modası geçmiş çöpler) paralarından pişman oldukları (servis, onarım).
Atlas'tan sipariş verdim. Gomel'den Varşova'ya saat 16: 00'da uçuş. Otobüs yarım saat gecikti. Biniş sırasında şoför tarafından ücretsiz olarak yer kaplayacağınız söylendi. Mozyr yakınlarında aniden başka bir otobüse naklediliyoruz, burada bize tekrar ücretsiz olarak yer ayırmamızı teklif ediyorlar. Lunin'i geçtikten ve ek yolcuları indikten sonra, bir yaprak üzerinde öngörülen iniş yerleri ile yüzümüze dürtülüyorlar ve naklediliyorlar.
Ben ilk başta bununla karşılaşıyorum. Ben bileti alıyorum. Neden otobüsten başka bir otobüse geçmeliyim? Neden nakil olacağı belirtilmiyor? Aslında bu rezervasyon varsa neden koltuk rezervasyonu yapılmadan biletler satılıyor? Tuvaletler neden çalışmıyor? Neden sıhhi bir mola her bir buçuk ila iki saatte bir plana göre değil, talep üzerine? Hizmete büyük bir eksi. Hayal kırıklığına uğradım
Hayatımda ilk kez olumsuz bir inceleme yazıyorum (üzgünüm, çok kaynadı, çünkü yöneticiye ulaşmadım, sonra buraya yazıyorum!)…
26 Nisan'da Varşova'dan otobüsünüzle dönüyordum ... (bilirdim ki başka bir seçenek seçtim!)
Sürücüler «genel olarak» kelimesinden hoş karşılanmazlar. Ne merhaba, ne de tanık olun. Kendilerini tanıtmadılar, tüm sorulara cevap verdiler - »bilmiyoruz, bizim sorumuz değil" ... sınırda tüm otobüsü yolcularla kapattılar ve kendileri de ücretsiz olarak gittiler!!! Gomel'de nerede kaldığınız sorulduğunda, isteksizce güneşli bir yerde kalabileceğimi söylediler ( sanki onlardan 1000 dolar soruyormuşum gibi)…
Satın alınmış televizyonu olan ve maliyeti 1000 avrodan fazla olan bir yolcuyu otobüse götürdüler ... bu nedenle sınırı geçtikten sonra TÜM otobüs, tek bir yolcunun tüm belgeleri hazırlaması için bir saatten fazla bekledi ... (bence bu tür alımlar için mağaza turları var).
Şirketinize zarar vermek istemiyorum ama seviye ve kalitenin yükseltilmesi gerekiyor ... üzerinde çalışılacak çok şey var.
Bu taşıyıcının hizmetlerini Haziran 2023'te Gomel-Varşova güzergahında kullandılar.
Son derece olumsuz izlenimler!
Kliması çalışmayan, pencereleri olmayan ve herhangi bir üfleme / havalandırma bulunan otobüsün kendisi!
Otobüsteki tuvalet de bir şekilde böyle çalışmıyordu, çünkü tüm otobüs için bu tuvaletten gelen koku duruyordu!
Isı, sürücünün sadece kendine açtığı tek penceresi!
Her ne kadar tüm yolcular geniş açılmak istese de!
Sürücülerin kaba tavrı, kabinde sigara içiyorlar! İkimiz! Yolcuların sigara içmeyle ilgili tüm şikayetlerini duymuyormuş gibi yaptılar!
Genel olarak, ilk kez bununla karşılaştım ve sooooo bu ofisin hizmetlerini kullanmanızı önermiyorum! Başkalarını arayın! Ve yorumları okuyun!
Bu taşıyıcıyla zaten iki kez seyahat ettim.Kibar ve özenli sürücüler.Her şey zamanında, eğer bir şey değişirse, arandılar ve kusurlar konusunda uyardılar.Bu yolculukta benim hatam yüzünden rezervasyonlar yanlış çerçevelendi ve buna göre bilet başka bir yolcuya satıldı, ancak pozisyona girdiler ve Brest'e seyahatle ilgili sorunun nasıl çözüleceğini sordular.Verimliliğiniz ve netliğiniz için çok teşekkür ederim!
İğrenç bir taşıyıcı ve aynı derecede iğrenç bir hizmet! Otobüs çok kötü, koltuklar kırıldı, çevrimiçi koltuk seçmenin bir faydası yok çünkü 1 koltuğa birkaç bilet satıyorlar, sürücüler bunun onları ilgilendirmediğini söylüyor ve sorunu çözmeyi reddediyorlar! Çevrimiçi bilet satın alıyorsanız, çeki sakladığınızdan emin olun çünkü sürücü para talep ediyor ve ödeme olmadığını söylüyor!
Klima birkaç dakikalığına açılır ve sonra gidip bunu sorarsanız, sürücü otobüse sigarayla girer!