Bana gelince, kuyruklarla ilgili pek bir sorun yok. 2 kez oldu: ilki kayıt almak için pasaportu verdi, ikincisi aldı ve sosyal medyayı resmileştirdi. numara. Sabah ilk defa randevudan sonra sıramı 15-20 dakikadan fazla beklemiyordum, ikinci kez sıraya gerek yoktu, pencereye boştu ve pasaport sıraya girmeden alınabilir.
Dezavantajlardan, belki de Rusça'da işaretçilerin olmaması ve genel olarak çeşitli durumlarda ne yapılması gerektiğine dair işaretçilerin ve yeterli talimatların olmaması dışında. Örneğin, pasaportun kayıt için başvurduğum pencerede sıraya girmeden alınabileceğini anlamak için göçmen topluluğundaki makaleyi okumak zorunda kaldım. Ancak kupon veren terminalin Rusça ve ingilizce'ye çevirisi var ve çalışanların kendileri Rusça konuşuyor.
Genel Ermeni yardımseverliğinin ve yardımseverliğinin arka planına karşı, Nor-Vizon pasaport bürosu çok ağır bir izlenim bıraktı. Kendi dairelerine kayıt yaptırmak için çocuklarla birlikte açılmaya geldiler. Elektronik kayıt vardı. Açık bilgi eksikliği ve çalışanların bir şekilde yardım etme konusundaki isteksizliği nedeniyle, istediklerini elde edemeden üçüncü saatte ayrıldılar. Evet ve orada ziyaretçiler için tuvalet de yok. Aşağılık bir yer
Kimse çalışmak istemiyor, mola sırasında 1 pencere açık, diğer zamanlarda 1-2, herkesin sorumlulukları umursamıyor. Bir modet, belgeyi almak için bir kupona ihtiyacınız olduğunu söylerken, diğeri hayır diyecek, ne yaptıklarını kendileri anlamıyorlar