Burası kalp merkezi değil, tımarhanedir.
Üç telefon ve birden fazla telefon aramalara cevap vermiyor!!!
Oraya gitmek istersen,asla telefonla rezervasyon yapmayacaksın.
İyi günler. 31 Mayıs'ta kız kardeşlerini hastaneye koydular, daha doğrusu hastanenin 2 dağından transfer ettiler. Burada ne yapacaklarına karar verene kadar uzun süre koridorda oturdu. 653846 numaralı asistan odasını aradıktan sonra, bölüm başkanı Li Irina ile konuştuk (Baba.hatırlamıyorum). Hiçbir yerde böyle kaba, duyarsız bir muamele görmedim. Buraya neden getirdiler? Sizi kim kabul etti? Bu, bölüm başına yüksek tonlarda böyle konuşuyor. Sanki onu ziyarete gelmişler gibi. Bu nedir bu?? Klinik yönetimi, nereye bakıyorsunuz?
Söylesene, sana gerçekten ulaşacak mı??????????İkinci gün aradım ve müziğinizi dinlemek için şimdiden 1000 birim harcadım.Bunların benim sorunlarım olduğunu anlıyorum ama telefonu en azından bazen alabilirsin!!!!!!!!!!
Kalbin ultrasonu için kaydolduk. 5000 ödediler. Sırada iki saat oturduk. Beş dakikada yaptılar. Sadece iki ay sonra yönde ücretsiz ultrason için. Hastanede her şey maskesiz. Sıra korkunç.Bir haftalık kayıt . Ultrasondan sonra hiçbir öneri yok. Sadece sonuçlarla birlikte kağıt verdiler ve hepsi bu. Benim fikrim 5000 için tam zamanında alınabilir ve en azından bir şeyler tavsiye edilebilir. En azından neyin rahatsız olduğunu sormak.
Sık sık yürüyorum, her şeyi seviyorum, sıra uzun süre beklemiyorsunuz, sağlık personeli her zaman nazik, yardımseverdir, sağlık çalışanlarının ne zaman haykırdığını hiç anlamıyorum
Bugün bir aylık çocuğuyla merkezdeydik. Ultrason, EKG ve kardiyolog yapıldı. Söyleyeceğim - BU BİR KARMAŞA. 2.5 saat sırada oturduk ve çocuk 1 aylık! Yenidoğanlar ve yetişkinler neden aynı sırada?! Herhangi bir hastanede, bir yaşın altındaki çocuklar birinden geçer! Bilgisayar sayıları garip bir şekilde seçiyor - sadece 400, sonra 600, 800 ve yine 400'deydi. Merkez için önerilerim ve isteklerim sırada beklemeyi düşünmektir.
Bir ay içinde muayene ve konsültasyon için kaydoldum, saat 14.00'e kadar geldim. Saat 16.40 Ben hala sırada oturuyorum...Ultrasona giremiyorum, çünkü sabah 9'a kadar gelen herkesi henüz kabul etmedim! Çok sıcakken maskeli oturuyoruz...ve böylece kalp çarpıyor ve hala maskelerle boğuluyoruz. Her şey bizim için ne kadar düzensiz...
Planlanandan, Rusya Federasyonu'nun koronagrafi ve EFİ incelemesine geldim.Bu tür muayene yöntemlerinin olmasına sevindim.Doktorlarım, Rfa'nın Efı'si ve Akelzhanov'un doktoru Akerke Gaydarovna tarafından yönetilen Bayshin Arman Kokenovich'ti.Bana karşı tavrın özenli olduğuna inanıyorum, hastanede 7 gün kalma izlenimi herhangi bir olumsuzluktan zarar görmedi.Sağlık personeli sakin, tüm isteklere cevap veriyor, sağlık görevlileri vicdanlı bir şekilde temizliyor, her şey temiz, sakince.Şimdi prosedürlerden sonra iyileşmek için gereken süreyi umuyorum. Hepinize teşekkür ederim,9. koğuşta 04 03 20 ila 10 03 20 yatıyordu.
Çok uzun süre hizmet veriyorlar, kayıt yaptırmak için sırada bir saat, kalp ultrasonu yapmak için sırada bir saat var ve bu ücretli ve para küçük değil, o kadar da uygun değil. Dahası, param için iki saat oturduktan ve sırada bekledikten sonra, tanıştığımız için bizden önce bir erkek arkadaş edindiler, sırada oturmak istemedim. Neden böyle olduğu sorusuna, açıkça hiçbir şeyi cevaplamadılar.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Vladas
7. seviye şehir uzmanı
16 Haziran 2019
Mükemmel, Avrupa düzeyinde bir merkez! Üst düzey kalp cerrahları, kardiyologlar ve diğer doktorlar, hemşireler ve bebek bakıcıları! Mükemmel donanımlı koğuşlar ve hastalara karşı özenli tutum!