Хороший магазин, хороший выбор. Есть рамки в сборе с вощиной, много лекарственных препоратов для пчел.
Единственное смущает частая смена персонала, каждый раз новый сотрудник. Руководителю стоит задуматься над этим.
Aşağıdaki incelemelere bakıyorum ve şaşırıyorum. Bu mağazadan arı kovanı için ürünler satın aldığım ilk yıldan fazla bir süredir ve her zaman mallarla ve müşterilere karşı tutumum her şey yolundaydı.
Teslimatta hiç gecikme olmadı. Mallar her zaman uygun kalitede ve uygun fiyatlarla. Ve kadın satıcılar her zaman hangi ürünü seçmenin daha iyi olduğunu söyler.
5 yıldız veriyorum ve bu mağazayı herkese tavsiye ediyorum!
Hizmet ve kalite açısından en kötü yeri bulamazsınız. 1 ziyaret- kadın satıcı bile gelmedi, telefonda sohbet eden bir adam (kasada olan ve çoktan gidiyordu) ondan hizmet vermeye gelmesini istedi.Ona balmumu hakkında sorular sordu, «pekala, oraya dalın" dedi. Bir an için, kilo krep balmumuna damlamak pek uygun değildir.balmumu aldım, tavırla üzüldüm.Balmumunu erittim, mumlara döktüm, yarısı siyah kaldı ve altta yapıştırıcılı DEMİR kalıplar, her biri 15 gramlık bir miktar bantla ortaya çıktı!!!2 ziyaret- kalıplar getirdim, balmumunun bozulduğunu, siyah sigara içtiğini, içeride demir olduğunu ve böyle bir balmumu için gelmediğimi söyledim.Balmumunun kullanıldığı tüm ürünler mahvoldu. Tüm alıcıların satıcıların kaba tavrını takdir ettiği aşağıdaki TÜM incelemelere bakılırsa, ds'yi iade etme isteğime yanıt olarak satıcılarla sırada ne olduğunu tahmin etmek zor değil. Özür mü? Hayır, kimse onları getirmedi))) burada arıcılık dükkanımız dediler, orada bir tane değil. Patronu aradık (bu kurumun yöneticisi olan Baştankara). Dedi ki, "Peki, bozulan balmumumuzu geri vereceksiniz, biz onu eriteceğiz ve balmumu için satacağız. Ve demir için 85 ruble'den kazanmadık, balmumundan sorumlu değiliz, sadece onu alıp satıyoruz " yani, bu mağazanın yöneticisi, MAĞAZASININ mallarının kalitesinden sorumlu olmadığını açıkça belirtti. Parayı iade etmediler. Ben de boktan bir şey götürmeyeceğim - bir sonraki alıcılar için bile üzülüyorum .... Bu arada, satıcı kelimesi kelimesine şöyle dedi; »getirin, biz de bunu Balmumu için eritip vereceğiz" Aynı zamanda satıcı, alıcılarla, müşteriler hakkında, mallar hakkında böyle konuşmak için 20 yaşından uzaktır.))) Ve alıcı bu durumda tutkallı ve kauçuklu balmumu izleyecek ... ve arıların çerçevesi için alırsak, bu arılara ne olacağını hayal edin. Ve sonra, bala ne olacak??? Nihai bal hangi balı satın alacak??) Burada ürünün doğallığı nedir hakkında konuşmalıyız??? Sonuç olarak, Balmumu alıcısı, arılar, bal ve bal alıcıları acı çekecek - burada genel olarak bir kişi zehirlenebilir!!!!! Yoksa herkes kauçuk ve tutkal yemeyi çok mu seviyor??? Pek olası değil. Birisi ikinci kez böyle bal alacak mı? Hayır. Ve etrafındaki herkese anlatacaklar. Balın şekersiz olduğu iddia edilen doğal olduğu vb., belki şekersiz, ancak KAUÇUK VE TUTKALLA. Bütün bunlar, RYAZAN ARICISININ MAĞAZANIN TAMAMEN SORUMSUZLUĞUNDAN VE MÜŞTERİLERİNİ ALDATMALARINDAN dolayı!!!!! Belki de sadece insanlardan nefret ediyorlar ya da kimseden bal almamaları için rakipleriyle savaşıyorlar. bilmiyorum) internette belirtilen telefonda - bu şirkete ulaşmamak. Ryazan'ın sonuna kadar başka bir şehirden onlara gitmek zorunda kaldım.Sorunu çözmek yerine çok fazla olumsuzluk elde etmek için))) Uzun bir süre sonra muhasebeci şikayet kitabını getirdi, ancak dikilmedi bile))) mühür yok.İnternetten a4 sayfaları basıldı ... şikayet kitabı türüne göre bir şeyler yapıldı. Ve zımbalayıcıyla sabitlenmişler))) Ama satıcı uzun zamandır hiç olmadığını söyledi ... yasaya göre olması gerektiğini söylediğimde bile satıcı şöyle dedi: «ırkların buna sahip olmadığını». Yani, bu kurum için yasa yazılmamıştır.. Ve sadece rospotrebnadzor Sinitsin'i arama teklifimden sonra (mağaza müdürü muhasebecinin şikayet kitabını getireceğini söyledi).Hem balmumu hem de Balmumu için parayı tam hacimde iade etmenizi rica ediyorum. Alıcılara karşı bu tutum kabul edilemez olduğu için. Bu arada, ben mağazadayken sorunu çözmek yerine satıcı kendi işleriyle ilgileniyordu, telefonda sohbet ediyordu)) görünüşe göre bu kabul edildi.)) ve gerçekten, neden çalışıyorsunuz. Bildirildiklerinde; paranın iade edilmeyeceğini söyledim, o zaman bu mağazada olanlar hakkında bir inceleme yazacağımı söyledim. Hem Sinitsin hem de satıcı dediler ki - yazınız)) Ben mağazadayken, satıcı benden bir metre uzakta durarak cesetlerle ve onlarla konuştu "o hala burada. Henüz ayrılmadı. Hala yazıyor"Alıcı o değil. Alıcı alıcıdır.Ve burada da malların kalitesi iddiasıyla.Çalışanların şahsındaki yetişkinlerin mağazanın onurunu zamansal ilişkilerle ve sorunu çözme isteksizliğiyle karalamaları üzücü. İddiaya göre sorumlu olmadıkları düşük kaliteli malları kendisinin satın aldığını alıcıyı suçlamak yerine hatayı kabul edebiliriz. 2019'dan itibaren 1 yıldızlı incelemelerin ve satıcıların kabalığıyla ilgili durumların bir açıklamasının buraya gelmeyeceği 2gis'teki bu mağazanın incelemelerini daha önce okumamış olmam üzücü. Sonuçlar 1: Böyle bir mağazayı atlatmak ve insanlara bu şekilde satın alınabilecek malların kalitesi hakkında mümkün olduğunca çok şey anlatmak. Yoksa biri orada bir infüzyon alacak.. ve o zehirle ... ve onların imzasını söyleyecekler - peki biz bununla ne alakamız var?!Hepsi tedarikçi.Ve tedarikçinin kim olduğunu bilmiyoruz. Alıcılar için sonuçlar içler acısı. Bu arada, muhasebeci paranın iadesi hakkında bir cevapla arayacağına söz verdi. Kimse aramadı, parayı iade etmediler, yöneticinin mührü ve imzasıyla bir antetli kağıt üzerinde şirketten resmi bir cevap istedim - hiçbir şey sağlamadılar.Bu da bir kez daha bu kurumun çalışanları ve sahibi tarafından kötü niyeti, ihmali, kanunun ihlal edildiğini doğrular.