Pahalı teslimat. Örneğin, çünkü Enerji zaman zaman daha ucuzdu. Ama ben yerel değilim, burada ne olduğunu bilmiyorum, mağazadan bir parça sipariş ettim. Nakliye ücreti=parça ücreti. İhraç noktasında, belgeler uzun sürmez, ancak birisi bir şey sorduğunda çok bilgilendirici bir şekilde tavsiye edilmez. Teslimatın kalitesi seviyededir, her şey buruşmamış ve ambalajda bir bütün olarak geldi, ancak detay da demirdir, kırılgan şeylerin nasıl olduğunu bilmiyorum. Tüm depo için bir levye ve çekiç var.Bir kişi, bu arada ödediği ambalajdan kulübeye tahtalar almak istedi, alet olmadığını söylediler, sonra aleti meşgul olmadığı ortaya çıktı))) Depoda çoğunlukla göçmen ziyaretçiler çalışıyor ve Rusya'daki Rus müşterileri ile kendi dillerinde iletişim kurmaları çok hoş değil, prensipte ne söylediklerinin net olmadığı yerde. Müşterilerin huzurunda, yine de müşterinin anlayabileceği bir dilde konuşmanız gerekir.İncelemeyi reddetmeyin, insanlar gerçeği bilmelidir.
Baek'ten çok hayal kırıklığına uğradılar. Artık kullanmayacağım.
1. Ek hesaba dahil edilmesi.sipariş edilmemiş hizmetlerin.
2. Yükün sık sık ölçülmesi. Zaten birkaç kez ölçtük.
3. Sitede ve fiili ödeme sırasında tahmini fiyatın önemli ölçüde uyuşmaması. Dikkatlice boyut ve ağırlık verilerini girseniz bile. Fark% 30 olabilir.
4. Sitede bir talepte bulunurken itiraz numarası atanmaz. Bu, gelecekte temyiz tarihinin izlenmesine izin vermiyor. Ekranlar var.
5. Sohbet yoluyla iletişim kurarken, önce robot patlar, ardından operatörlerin uzun bir tepkisi olur. Saatte 2 kelime yanıtlıyor ve her zaman doğru bilgilerle değil. Genellikle nöbetçi ifadelerle yanıt verir.
6. Operatörlerin düşük yetkinliği. Sohbette bir şey var, yazışmalarda başka bir şey var. Bir telefon görüşmesinde, sonuç olarak teknik bir hataya atıfta bulundular. Pekala... Komut dosyaları bittiğinde ve cevap verecek bir şey olmadığında kullanışlıdır.
7. Postayla başvururken, itiraz numarasını atamak mümkündü. Hatta çözülen bir cevap bile gönderdiler. Ama neyin kararlaştırıldığı, nereye karar verildiği belli değil.
8. Talep durumuna göre geri arama siparişi verirken site bir hata veriyor (-27000). Ekranlar var.
Genel olarak, her şey müşterinin bir talep gönderirken tökezlemesi için yapılır. Her şeyi mümkün olduğunca ödedim ve yasayı imzaladım ve sonra gün batımına attım.
Sevgili son derece etkili yöneticiler, kıçınızı koltuğunuzdan kaldırın, sorunların çözümüne dahil olun.
En kötü nakliye şirketi. Çağrı merkezleri genellikle yetersizdir. Ön hesaplama mümkün olduğunca doğru değildir. Miktar 2,5 kat arttı. ve kargoyu satıcıdan çoktan aldıklarında miktarı açıkladılar. Bundan sonra depolarımızdaki kargoyu kaybettiler! 3 gündür arıyorlar. Şu anda nasıl saklandığı belli değil. Giderken mallarımın sunumunu kaybettim. Kamyondaki kargom önce Tyumen'i geçerek Ekat'a gitti, ardından başka bir vagonda yeniden yüklendiler ve Tyumen'e geri götürüldüler. Teslimat neredeyse 2 hafta ertelendi. Kargo geldiğinde yeniden hesaplama için bir açıklama yazdı. Benim tarafımdan 22.000 ruble için fazla ödeme olduğu ortaya çıktı. Ofise iade başvurusu yazdıktan sonra para iade edilmedi. Her gün "kahvaltı" ile besleniyorlar, bu şirketi kimseye tavsiye etmiyorum!