Parayla yetiştiriliyorlar. Bulaşık makinesini onarım için teslim ettim, tahliye çalışmadı, tahliye pompasını değiştirdiler, 170 ruble ödedim, 1,5 ay sonra tekrar çalışmayı bıraktım, garanti kapsamında teslim ettim, 2 hafta sonra doldurma pompasının kırıldığını söylediler, ancak stokta bulunmadılar ve sipariş için de mevcut değiller. Bulaşık makinesini başka bir servise getirdim, orada bunun pompayla ilgili olmadığını, işlemciyle ilgili olduğunu söylediler, değiştirdiler ve bulaşık makinesinin çalıştığını söylediler. Ayrıca onarımdayken, teşhis konulduklarında 1 gün sonra geri arayacaklarını söylediler, ancak 2 hafta içinde kimse geri aramadı.
Orijinalini göster
4
1
3
334713 Казак
8. seviye şehir uzmanı
8 Eylül
Her şey süper, ne kadar pahalı olmadıklarını açıklıyorum
Bir servis merkezi gibi görünüyor ve operatörle olan iletişim tamamen altta, bir patlama, gürültü ve bunun sonucunda ortaya çıkan her şeyle konuşuyorsunuz, sonunda kendinize bir cep telefonu satın alın, aksi takdirde servis merkezinin teknolojileriniz arzulanan çok şey bırakıyor
Orijinalini göster
3
1
Kurumun yanıtını göster
Никита Олешкович
8. seviye şehir uzmanı
29 Kasım
Ekipman onarımının yapılması gerektiğinde birçok kez başvurduk
Çalışanların mükemmel hizmeti, hızlı ve kaliteli çalışması. Her şey en üst seviyede. Çamaşır makinesini (Samsung) tamir etme konusunda iletişime geçtim, zamanında yaptılar.
Slogan sadece bir slogan olarak kaldı. Başka bir şey yok. Aradım, sordum, getir dediler. 11/25/20 Bosh fırını getirdi. Ten'in yandığını, yenisini aldığını açıkladı. Onunla ne olduğunu öğrenirken, kablo kontaklarını mod seçim regülatöründen çıkarmış olabilirim. Tenler ısınıyor, ancak rejimler düzgün çalışmıyor. Bir hafta geçti, aradım-işte. İkiden sonra uğradım, 08.12.2020, usta nöbet geçirmeyeceğinizi, çok çalışacağınızı, sabırlı olun dedi. İki gün sonra, 11.12.20, 11.30'da çağrı. Usta saat 12.00'den önce gelmenizi ister. Geldim, kabloları yerine koydum, rejimler normal. Daha önce çalışmasına rağmen üst fan çalışmıyor. Topladıktan sonra alabiliriz. Ya da yarın. Ne kadara mal olacağı sorusuna. Cevap verdi: 80 ruble. Bunun sadece "10 kopek" olduğunu söylemiştim, şaşkınlığıma göre mühendisin orada yarım güne kadar anladığını söyledi (bilgi için en basit dolap, 4 modun mekanik olarak değiştirilmesi. Pense ile eski televizyonlarda olduğu gibi). Yarın onu alıp almayacağımı düşünüyorum, ayrıldım. On 150 + onarım 80. Usta böyle. Birinden bir plan bekliyorduk, ama büyük olasılıkla rastgele dürtüyorduk. Test cihazını yanımda dürtmeye dayanarak birkaç arıza daha önerdim. Sonuç olarak: Hiçbir şey değişmedi, tamir edilmedi, ancak kontaklardaki teller yer yer değiştirildi. Neden 80 ruble için? Pinsk'te maaş çekiyle onlar için 3 gün 8 saat çalışmanız gerekiyorsa?
İşte size kalite, güvenilirlik ve verimlilik.
İncelemeyi daha sonra ekleyeceğim ve belgelerin ve dolabın fotoğraflarını ekleyeceğim.
LG buzdolabı kırıldı.4 Mayıs'ta Pinskremservis'te onarım için başvuruda bulundu.Ustanın eve gelişi hakkında düzenli olarak aradım.Tamamen görmezden gelin, "kahvaltıyla beslendiler".Kimse böyle gelmedi. 21 Mayıs'ta sinirlerine dayanamadılar, başvuruyu iptal ettiler ve aynı gün diğer uzmanlara döndüler.Birkaç saat sonra geldik, kompresörü yarım saatte değiştirdik ve her şey işe yaradı.Tanrı bu "sharashkina ofisine" başvurmasını korusun.
Bu Samsung sc'ye çamaşır makinesindeki drenaj sorunu ile başvurdum, çocuklar birkaç saat sonra geldiler ve hemen pompayı değiştirdiler. Ekipmanla ilgili herhangi bir sorun olması durumunda bu atölyeye tamamen tavsiyede bulunuyorum