İlk başta burada sipariş vermeye karar verdim, ama ne yazık ki. Pizzayı genellikle ne kadar bekleriz, 30 dakika? Bir saat mi? Kenar 1,5 saattir. Bu şirket bana pizzayı 3 saatte teslim etti. Bence bu bir rekor. Neden 1,5 saatten fazla geç kalıyorsanız tahmini teslimat süresini belirliyorsunuz? Çok memnun değilim. Kalite departmanı iki kez aradı, özür diledi, tıkanıklığın olduğunu söylüyorlar vb. Eh, önceden uyarmamız gerekiyor çünkü insanlar da bunu bir şekilde planlıyorlar. Bu durumda benzer şirketler herhangi bir bonus ve indirim sunmaktadır. Burada özür dileme ve daha fazla bekleme isteği dışında hiçbir şey teklif edilmedi. Yazık. Hayal kırıklığına uğradım.
BURADA ASLA TESLİMAT ALMAYIN
Eğer 0 koyabilseydim, -000000000 koyardım
Siparişi 4 saat bekliyorlardı, destek servisini aradılar, bize bir kuryenin geldiğini söylediler. 1,5 saat daha bekledik. Ve tek sundukları bir sonraki satın alma işleminiz için bir promosyon kodu. Bundan sonra bir dahaki sefere kim sipariş verecek?
Kesinlikle tavsiye etmiyorum.
Kuryenin suçu değil, siparişi aldı ve hemen getirdi, ancak «kalite kontrol» destek servisine yalan söylediler.