İlk başta burada sipariş vermeye karar verdim, ama ne yazık ki. Pizzayı genellikle ne kadar bekleriz, 30 dakika? Bir saat mi? Kenar 1,5 saattir. Bu şirket bana pizzayı 3 saatte teslim etti. Bence bu bir rekor. Neden 1,5 saatten fazla geç kalıyorsanız tahmini teslimat süresini belirliyorsunuz? Çok memnun değilim. Kalite departmanı iki kez aradı, özür diledi, tıkanıklığın olduğunu söylüyorlar vb. Eh, önceden uyarmamız gerekiyor çünkü insanlar da bunu bir şekilde planlıyorlar. Bu durumda benzer şirketler herhangi bir bonus ve indirim sunmaktadır. Burada özür dileme ve daha fazla bekleme isteği dışında hiçbir şey teklif edilmedi. Yazık. Hayal kırıklığına uğradım.
BURADA ASLA TESLİMAT ALMAYIN
Eğer 0 koyabilseydim, -000000000 koyardım
Siparişi 4 saat bekliyorlardı, destek servisini aradılar, bize bir kuryenin geldiğini söylediler. 1,5 saat daha bekledik. Ve tek sundukları bir sonraki satın alma işleminiz için bir promosyon kodu. Bundan sonra bir dahaki sefere kim sipariş verecek?
Kesinlikle tavsiye etmiyorum.
Kuryenin suçu değil, siparişi aldı ve hemen getirdi, ancak «kalite kontrol» destek servisine yalan söylediler.
Uygulamada zamanlama yanlış gidiyor. Mutfağa transfer anından önce bile yaklaşık üretim süresi belirlenir, mevcut yük dikkate alınmadan sonuç uzun bir bekleyiştir. Yardım hattındaki operatörler sitedeki promosyonları bilmiyorlar, sitede hiçbir yerde belirtilmeyen bir tür promosyon kodu istiyorlar. Uygulama aracılığıyla teslim alma için indirim düzenlemenin mümkün olması iyi bir şey. Pizza lezzetli ama tortu kaldı.
Картошка фри может и не плохая ,но настолько ищут выгоду эта организация из 100 грамм картошки фри за 150 руб. стараются нажиться делая недовес на 20грамм было у нас,то есть это был вес коробочки.... Как бы продукт из дешевых..стрёмно должно быть