"Pitsa-hata" nın ilk müşterisi olmadığı için Noel'de çoğunlukla pizza sipariş etti, suşi menüsünün konukları için ilk kez sipariş vermeye karar verdim ve ne yazık ki yandı. Ah, şimdi her şey daha ayrıntılı olarak açıklanacak. İlk olarak: Siparişi verdikten sonra siparişin bir saat içinde tamamlanacağı söylendi, ancak ne yazık ki Pit kulübesinden arabadaki sipariş yerine olan mesafenin en fazla 5 dakika olmasına rağmen çok daha uzun süre beklemek zorunda kaldım. Bunlar hala çiçekler. İkincisi: siparişimiz 116 numaralı avokadolu maki suşi içeriyordu, bu nedenle avokadonun ana ürününü böyle adlandırmak zor, çünkü asla acı bir avokado tadı denemek zorunda kalmadık. Böyle bir ürünü bir tabakta kullanmak, atılması gerektiğinden bahsetmeden saygısızlık değildir. Ve ileriye baktığımızda, bu kurumun suşi ustası ile konuşurken, cevap alındı: Evet, avokado kaliteli değildi. Soru soruluyordu: Neden bizi bu konuda uyaramadınız ve avokado gibi bir bileşenin olmadığı bir sipariş vermenin sizin için daha iyi olduğunu söyleyemediniz. Söylemeden önce çok fazla aramadığımızda, yengeç eti içeren en pahalı 40 numaralı ruloyu sipariş ettik, yengeç eti olmadığı konusunda uyarıldık ve yemeğin maliyeti aynı kalırken yengeç çubuklarıyla değiştirdik. Bu tür yengeç çubuklarını% 100 yengeç eti içeriğiyle nereden satın alabileceğinizi söyleyin? Suşi ustası, yengeç çubuklarının 20 UAH için olmadığından emin olduğundan. ))) Son olarak, uzun zamandır beklenen siparişimizi teslim ettikten sonra, yılan balığı salatası, avokado ve 282 numaralı Pekin lahanası gibi bir pozisyonun eksik olduğunu gördük. Anlaşıldığı üzere, bunu yapmayı unuttular))) Teslim alırken, kurye ikinci kez geldiğinde pişman olduğum bir şey gördüm, buna salata demek zordu, çünkü Pekin'in tamamı sarıydı, iki parça yılan balığı derisi vardı, ki bu genellikle kabul edilemez ve en "lezzetli " acı avokadodur. Tabii ki, böyle bir salata çöp kutusuna kulak verdi.Kuryeyi üçüncü kez onu davet etmeye pişman ettim. Önceden not edeceğim, Fastovo şehrinde, onları aradıklarında idareden talep gizleyen ve idareyle bağlantı kurmak istemeyen müşterilere bu şekilde saygısız davranılmasını istemiyorum. Bu gibi durumlarda müşterilerimizin de pasif olmamamızı gerçekten istiyorum. Pitsa Kulübe yönetimi önlem aldı ve müşterilerine değer verdi. Çalışanlar sizi çok önemsiyorlar ve genel olarak onların sözleriyle bu, kurumun başkanı olan ticari bir sırdır))))