Bu pizzacıyı ilk kez ziyaret ettim ve hizmetten memnun kaldım! Yönetici Julia, sonunda gerçekleşen hisselerin özünü net bir şekilde açıklamakla kalmadı, aynı zamanda benim için en karlı seçeneği de tavsiye etti! Herkese tavsiye ederim, pizzalar lezzetli, çocuklar bundan önce sadece rakiplerinin ürünlerini tanımalarına rağmen çok mutlu! Julia, çok aferin, sadece çalışmadığınız, kendi işinizle yaşadığınız hemen belli oluyor! Çok teşekkür ederim!
Garson, çok fazla insanın olmadığı bir yerde yürüyen bir adama çarptı. Dahası, garson, bir tepsi dolusu tabak taşımasına rağmen yanlara bakıyordu, eli ağrıyan bir kişiye çarparken, tamamen aynı ağrıyan ele uçtu. "Sen" olarak değişti ve devam etti
Yemekler çok lezzetli, servis birinci sınıf, personel çok hoş ve kibar. Bekleme süresi 5-10 dakikadır. Mutfak donatılmıştır. Pişman olmayacaksınız, buraya gelmenizi tavsiye ederim. Kokteyller, alkollü içecekler, kahve-çay da var.
Personel bomba, oradaki herkes beni tanıyor çünkü oraya sık sık ailemle geliyorum. Pizza ve herhangi bir içecek sipariş ediyorlar. Pizzalar lezzetli, sulu ve kavurucudur. 5 güçlü yıldız ve hepinizin chiki pooki'ye sahip olması için.
4bu kuruma 2 tane vereceğim.
Örneğin Mogilev şehrinde Vitebsk'tekinden 1000 kat daha iyi ve daha lezzetli karşılaştıracak çok şeyim var
Avantajlardan (belki sadece şanslıydılar) çabucak pişirdiler, hepsi bu kadar.
Biz bu şehrin misafirleriydik ve Mogilevsky'nin pizza smile'ına kendini iyi bir şekilde kanıtladığı için oraya gideceğimize karar verdik.
Bundan ne kadar pişman olduk...
Menüyü masalarda aradık, çünkü tezgahta yoktu ve MASALARA bakmamız teklif edildi)))))
Herkes menüyü buldu, kimse 20 dakika beklemiyor (oraya oturmadık, anladığım kadarıyla hizmet alanlarında değil) açıklığa kavuşturmak için tezgaha yaklaştık, bize "Rezervasyon " yazan bir masa tahsis ettiler. Oturdular, sipariş verdiler - çabucak yaptılar. Yiyoruz, iletişim kuruyoruz...yönetici gelir ve sorar:
- Uzun süre burada oturacaksınız, rezervasyon burada, saat 14: 00'te insanlar gelecek, 20 dakika sonra masayı boşaltabilir misiniz?
Şok sadece en acımasızdı...O zaman neden insanları oturtuyorsunuz, boş masa olmadığını söyleyebiliriz, bekleyin...
Çabucak hazırladıkları için 2 top (ama bana öyle geliyor ki burada çok kurnaz bir plan vardı)
Teşekkürler, bir daha gelmeyeceğim.
Upd. Bu kuruma ikinci kez fotoğraf çektirdik. Beklenti gerçektir.
Bu kurumu çok beğendim. Menü çok geniştir - herkes kendileri için bir yemek bulacaktır (pizza ve suşiden et ve garnitürlerden sıcağa kadar), çok çeşitli alkollü ve alkolsüz kokteyller, hızlı servis, üzücü olan tek şey, bir pizzalı bir grup gencin oturması ve para vermeye ve oturmaya hazır insanlara yer olmaması.
Harika bir yer, geçen gün ziyaret ettim ve çok memnun kaldım, tavır, yemeklerin sunumu, mükemmel garsonlar işlerini biliyorlar, nasıl sorulacağını, sunulacağını, mantar ve kraker ile püre çorbasının bir başyapıtı, mahito kokteyli ve bifteği beğendim, evde mükemmel bir tava. Doğrudan yürekten yiyebilirsin. Tavsiye ederim
Herkese iyi günler, menüye dikkat etmek istiyorum değişti!!! Sık sık kocamla üçlüye gideriz ve kuruluşunuzu tercih ederdik. Kısmen kaburgalarında bir şey aldılar.
Ama işte bu şekilde sipariş vermek istiyorum ama görmediğim bir şeyin bedelini ödemeye hazır değilim.
Dürüst olmak gerekirse, kısmen fotoğraflı yeni menü ve geçmişin kalitesi daha iyiydi. Çocuklar harika bir yemek fiyatı menünüz vardı, personelden bir şeyler açıklığa kavuşturulabilirdi, ancak ne için ödeme yaptığınız görsel olarak açık. Ama şimdi bir an sonra bunun ne kadar aptalca göründüğünü sormak. Diyelim ki böyle kanatlar var, ama öyle değil, ekmek farklı. Kruton!!! Tanıdıklarımın yarısı sarımsaklı siyah krutonları övdü. Arkadaşlar için bira tabağı. Altındaki bir tortilla 10 topu hak ediyordu. Bu arada, personel hakkındaki yorumları okudum, bununla aynı normları var ve tüm olumsuz yorumlar, yoğun saatlerde, hafta sonlarında eminim. Kızlar hızlıdır. Şimdi Kaburgayı tercih ediyoruz. Şimdi Perşembe. Yemek yiyoruz ve izliyorum kızlar sıkılıyor. Bir şeyi değiştirmek istiyorsanız, belki yeni ürünler eklemek gerekliydi, ama bir şekilde yavaş yavaş. Menüdeki bir değişiklikle gelir azalırsa, değişikliklerin her zaman daha iyisi için olmadığını düşünmeniz gerekir.
Bu benim buraya üçüncü ziyaretimdi. Siparişimi vermek için her gün en az 30 dakika beklemek zorunda kaldım. O gün yaklaşık 20-30 dakika bekledim, siparişi kabul etmeye gelmediler, ben onları arayıp gelmelerini istememe rağmen yapmadılar. Bu yüzden rezervasyon yaptırmak için kasaya gittim ve onları aramama rağmen neden gelmediklerini sordum. Yaptıkları şey bana karşı tavır göstermekti. Çok ırkçı davranışlar. Bu ırkçı davranış nedeniyle sipariş verdiğimizde bize ne verdiklerini Tanrı bilir. Benden sonra gelenler tüm siparişlerini dakikalar içinde aldılar ve garsonlar gelip onlardan sipariş aldılar, sipariş vermek için kasaya gitmek istemediler.Restoranda yabancı olmasını istemiyorlarsa, böyle bir muamele görmeden gelmememiz için restoranın önüne bir tahta yerleştirmelidirler.
Bu benim buraya üçüncü ziyaretimdi. Siparişimi vermek için her gün en az 30 dakika beklemek zorunda kaldım. O gün yaklaşık 20-30 dakika bekledim, siparişi kabul etmeye gelmediler, ben onları arayıp gelmelerini istememe rağmen yapmadılar. Bu yüzden rezervasyon yaptırmak için kasaya gittim ve onları aramama rağmen neden gelmediklerini sordum. Yaptıkları şey bana karşı tavır göstermekti. Çok ırkçı davranışlar. Bu ırkçı davranış nedeniyle sipariş verdiğimizde bize ne verdiklerini Tanrı bilir. Benden sonra gelenler tüm siparişlerini dakikalar içinde aldılar ve garsonlar gelip onlardan sipariş aldılar, sipariş vermek için kasaya gitmek istemediler.Restoranda yabancı olmasını istemiyorlarsa, böyle bir muamele görmeden gelmememiz için restoranın önüne bir tahta yerleştirmelidirler..
Her cumartesi ailemle orada lezzetli yiyecekler yemeye gideriz. Garsonlar kibar, masaların temizlenmesi hızlı. Yemekler lezzetli, pizzalar, külçeler, dana etli erişte ve sebzeli fırında patates yedik. Krepleri aldılar - lezzetli, ama benim için çok şişman olduğu ortaya çıktı. Lezzetli limonatalar, meyve çayı.
Küçük bir pizza aldım, hamur ince, dolgular yeterli değil. Tokluk bile hissetmedim. Yarım saat sonra tekrar yemek yemek istedim. Demlikteki çay da başarısız oluyor. Çok az demlik, çayın tadını hiç hissetmedim. Garsonlar yavaş. Salonun eksik doldurulmasıyla bile kimse ödeme için yaklaşmadı. Kendim gitmek, ödemek zorunda kaldım, kasada da siparişte ne olduğunu açıklamam gerekiyor. Genel olarak, gereksiz hareketler.
Yönetici sayesinde kuruluş hakkındaki fikrimi değiştiriyorum.Kötü pişmiş pizzalarla ilgili bir yorum bıraktım, bir hafta içinde aradılar, durumu kurum pahasına ücretsiz pizzayla düzeltmeyi teklif ettiler, pişmiş pizzalar mükemmel bir şekilde lezzetliydi.
Memnun kaldım.Müşterilere karşı iyi tutum.Kalite ve incelemeler izlenir.
Kimse menüyü masaya getirmeyecekti, menüyü kendim almak için kasaya gitmek zorunda kaldım. "Menüyü sizden alabilir miyim?" Garson başını salladı. Garsonun beklemesi yaklaşık 15 dakikadır, ardından kasaya kendim gitmem ve garsonun siparişi kabul edip edemeyeceğini sormam gerekti. Garson siparişi kopyalamadı. Müşterilere karşı tutum umursamıyor. Kendine saygılı bir insansanız, bu kurumu kesinlikle VE kesinlikle ziyaret etmeyi önermiyorum. ve bu tavırla, personelin ahırda çalışmasına izin verin. Orada menüyü getirmenize ve siparişleri aynı şekilde almanıza gerek yok.
Üçlüde yemek salonundaki kafe. Gençler sürekli orada üşütüyor. Fiyatlar ortalama, deniyorlar, çabucak yapıyorlar. Kendi teslimatı var. Çok fazla masa var, temizliyorlar, deniyorlar. Hafta sonu yer bulamazsınız.
menü güzel, yemek de aynı seviyede. personel kibar ve "rahat" diyebilirsiniz. ancak bir gerçek hayal kırıklığına uğratıyor - sürekli eğlenceli masalar. Sipariş edilen masalardan veya ziyaretçiler tarafından işgal edilen yerlerden bahsetmiyorum, hiçbir şey sipariş etmeyen, yiyecekleriyle gelen, sürekli bağıran, masaların yanında yürüyen ve dinlenmek için kabul edilemez koşullar yaratan gençlerin ağızlıklarının olduğu yerler. Umarım bu konuda bir şeyler yapacaklardır.
Burası lezzetli ve ucuz. Ancak bu sonbaharda servis yapmak sadece bir korku. Garsonu 15-20 dakika bekleyebilirsiniz. Yönetici her şeyi umursamıyor. Özür dilemek yerine alaycılık ve kabalık vardır.
Belki şimdilik buranın etrafından dolaşacağım.
Bu kurumu iki kez kontrol ettiğim gibi ziyaret ettim. Şunu söyleyebilirim ki, kurum bir bütün olarak fena değil, orası lezzetli mi? Evet lezzetli, ancak bazı pozisyonlar daha iyi yapılabilir. Orada pahalı mı? Fiyatlar prensipte normaldir, ancak ortalamanın üzerinde pozisyonlar vardır.
Sık sık pizza sipariş ediyoruz, her zaman 2 + 1 promosyon var, teslimatı şimdi iptal ettiğimiz üzücü ve ayrıca yemeklerin lezzetli bir şekilde hazırlandığını, personelin her zaman kibar olduğunu, bekleme sürelerinin her zaman farklı olduğunu, ancak asla ayrılmadıklarını ziyaret ediyoruz.fiyata layık
Orijinalini göster
1
Kurumun yanıtını göster
Александра Королева
4. seviye şehir uzmanı
10 Ocak 2024
Mutfağı çok seviyorum, kibar garsonlar, fiyatlarla harika. Ancak hafta sonu burger king'li çocuklar yüzünden susacak hiçbir yer yok (ama bunlar Burger King için sorular)
Bir şeyler atıştırmak için uğramaya karar verdik.
Sonuç olarak, hizmet yüzünden ruh halimizi mahvettiler.
Hoşnutsuz yüzlü garson.
Bir tür selamlamadan bahsetmeye gerek yok.
Başlangıçta masayı temizleyene kadar bekledik. Temizlenmemiş her kırıntıya işaret etmek zorunda kaldım.
Sipariş verirken, "patates kızartması, külçeler, sos" kompleksindeki sosun değiştirilmesi tartışıldı. Setten bu özel sosun servis edilemeyeceğini söylediler, ancak ürün yelpazesinden başka herhangi birini satın alabiliriz. (Rusya'da bu bakımdan daha müşteri odaklı kuruluşlar var. Herhangi birini getirecekler. Sadece müşteri memnun olsaydı).
Tamam. Tamam. Seti reddettiler.
Pizza sipariş ederken, garsonun duyup duymadığı veya bulutların arasında olup olmadığı belli değildi ... en azından herhangi bir onay.
Tabakları getirdiler. Dışarı sadece masanın üzerine bir yığın koydular, koşarak geçtiler. Üst tabakta aletlerle dolu bir sepet duruyordu. Evet, o az önce temizlenmemiş masanın üzerinde duruyordu ve onu benim yerime koyacağım tabağa koyuyorlar 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
En azından biri insanlara çalışmayı öğretiyor mu?
Tamam, sosla ilgili bir sorun var. Değiştirmiyorsunuz. Tamam. Tamam. Ama insanları iletişim kurmak için eğitmek mümkün mü?
Kesinlikle tavsiye etmiyorum!!!
"Restoran kartvizit olduğu için geçenlerin aksine gelenlere hizmet etmek iyidir
şehirler".
Pizza Smile'ın bu teklifle hiçbir şekilde hiçbir ilgisi yok!
Ve şimdi sırayla.
Çorba, pizza ve çay olmak üzere 5 kişilik sipariş verildi. Garson, her şeyi bir kerede veya hazır olduğunda taşımayı açıkladı. Anlaşma, her şeyin bir kerede taşınmasıydı, garsona göre hazırlıklı olmak 20 dakikadır. Tamam, bekliyoruz. Zaman geçiyor, pizzanın altına 3 büyük tabak, 3 kişilik yemek takımları getiriyorlar. Ve bu 5 olmamıza rağmen!!! İnsan. Sonra pizzayı taşırlar. Sorulduğunda, çorba, pancar çorbası vb. Nerede mutfağın vakti olmadığını bildiriyorlar. Müşteri olarak bu gerçeği umursamamalıyım. Garson hangi yemeği takip edeceğini belirtirse, garson ne kadar hazırlandığını yönlendirir. Daha sonra bize çorbalar getirdiler ama çayı hiç beklemedik!!! Kurumun yönetimine sorum var, 1 saatte çay yapılamadı mı? Ayrıca, faturayı banka havalesi ile öderken müşterinin bara gitmesi gerektiğinin dezavantajını da düşünüyorum. Garsona da bir açıklama yapılamaz, kırılmaya başlarlar. Sonuç olarak. Vitebsk, Prospekt Stroitel, 15G, TRİO alışveriş merkezindeki Pizza Smile çalışanları müşteri odaklı değil. Bu kurumu ziyaret için tavsiye etmiyorum.
Suşi - daha kötü bir yer yok. Estetik açıdan çok özensiz dekore edilmiş ve tadı çok şüpheli. Pirinç kurudur, her şey parçalara ayrılır. Sipariş, kurumun minimum yüküyle neredeyse yarım saat beklemek zorunda kaldı
İyi servis ve zamanla yemekler çabucak hazırlanır. Adama garson hizmet etti, çok özenli, ama aynı zamanda gereksiz takıntısız, ki bu onun için bir artı. Mutfağı beğendim, her şey güzelce servis edildi.
İş yükü ortalamaydı
Yemekler lezzetli, personel kibar) Pişmiş Raf için 1 yıldız kiralıyorum, sütlü lezzetli kahve hazırladılar, ancak Raf değil) Belki başaramadınız, lütfen pratik yapın) Aksi takdirde başka bir müşteri yeniden yapmak isteyecektir)
Bu pizzacının sık müşterisiydi ve bugün burada tekrar pizza sipariş etti. Aşçının bunu bir kutuya yiyecek olarak koymak için elleri nasıl kurumamış bilmiyorum... Pekala, yaktım, tamam, neden yeniden yapmıyorsunuz? Çünkü kişi yemek yiyor, yine de teslimat için yüzüne hiçbir şey söylemeyecekler.
Genel olarak, bu kurumdan yemek sipariş ederseniz sizi neler bekleyebileceğini görün.
(Geç saatlerde uygulamalarının içindeki incelemeleri okudum. Orada insanlar da yanan yemeğin fotoğrafını ekliyorlar ve onlara yanıt olarak "sizi düzenli misafirimiz olarak görmekten mutluluk duyacağız". Yenmeyenlerin bedelini ödeyen insanlarla alay etmeye benziyor. Kimse hiçbir şeyi düzeltmeye yaklaşmayacak. Şimdi kurumu şiddetle tavsiye etmiyorum)
Harika ve lezzetli bir yer! Ziyaret etmenizi tavsiye ederim!
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
İ
İsimsiz yorum
6 Temmuz 2022
Vitebsk Trio alışveriş merkezindeki pizzacı.
Müşteri odaklılığı, burada bu terim bilinmemektedir. Şehrin misafirleriyle birlikte geldiler (07/05/2022), iyi bir alışveriş merkezi, iyi bir kurum göstermek istediler ama kaba bir tavır gördüler, garson oturduğumuz masayı silmeyi reddetti, ona çok kültürel bir şekilde hitap ettiler.
Pizzacının yönetimi, buna dikkat edin, çünkü insanlar dinlenmeye gelir ve para bırakmaya hazırdır ve sonuç olarak müşterilerinizi kaybedersiniz ve itibarınızı bozarsınız.
Pizzalar güzel ama rulolar: sarılı pirinç, sos soluk ve ince, dolguların porsiyonları Lilliputian, sanki üç gün boyunca canlandırılmış gibi balığın tadı...saçmalık dolu!
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
İ
İsimsiz yorum
30 Mayıs 2021
Bu kurumda ilk kez bulundum. Kremalı mantar soslu krep, somon ve surimi ile pişmiş rulo, Yunan salatası, portakal suyu, çay aldım. Saat 32.70 ödedim. Denis R. Garsona hizmet ettiği için şişman bir 2 koydum, çünkü o kreplerin nelerden oluştuğunu bilmiyordu. Çiğ patateslerden veya kuru püreden. Mutfağa sormaya gitti. Her bakımdan püreydi. Rulolar hem tadı hem de yaprağın taze görünümü açısından korkunçtu. Denis çayı yeşil getirdi ve siyah olduğunu iddia etti. Suyu bir bardağa döktüm, pipeti koyup sırtımı dikerek orada bir şeyler karıştırdım. Eylemler net değil. Yemekleri hazırlamak için 3 esneme ile koyacağım. Garsonlar yemeklerin bileşimini öğretin, ziyaretçilere karşı daha dikkatli olun ve tezgahın arkasında boşa harcamayın. Bu sizin paranız.
Üçlünün etrafında yürüdük ve bu “harika pizzacıda” bir şeyler atıştırmaya karar verdik, masayı geçmiş ziyaretçilerden temizleyene kadar bekledik 15 dakika gelip temizlemelerini istemek zorunda kaldık. Garson bize yaklaşmaya tenezzül ettiğinde, masayı uzun süre temizlemediklerine ve siparişimizi kabul etmediklerine dair kibar bir söze nahoş davrandım ve şöyle bir şey söyledi: «Diğer taraftaki çıkıştan hoşlanmayacak bir şey», oldukça kaba bir şekilde ve kırılmaya devam etti, böyle kaba bir davranıştan sonra bu kurumda kalmak istemedim ve ayrıldık, bu yeri tekrar ziyaret etme arzusunun ortaya çıkacağından şüpheliyim.
Güzel bir yer, orta düzeyde yemek, ancak hizmet arzulanan çok şey bırakıyor. Hafta içi öğle yemeğine geldiler, çok az insan vardı, ancak bir nedenden dolayı bizden sonra gelen müşterilere hizmet vermeye karar veren garson Victoria'yı 15 dakika beklediler. Üzücü...
Evet, öyle. Tatil günlerinde eşleriydik. Servis pek iyi değil. Uzun süre beklemem gerekiyor. İlk kahveyi getirdiler. Yine de daha sonra getirilebilirdi.