Силикон-гидрогелевые линзы ежемесячной замены. Комфорт и здоровье! Подробную информацию и наличие уточняйте у консультантов в салонах оптики.
2190 ₽
Spectrus 1 day Premium, однодневные контактные линзы (30 шт.)
Премиальные однодневные контактные линзы для динамичного образа жизни.
Spectrus 1 day Premium — это мягкие силикон-гидрогелевые линзы с технологией Aquaform ®, которая помогает сохранить естественную белизну глаз и ощущение комфорта в течение дня.
Uzun yıllardır Decembrists 104 için optiğe gidiyorum. O benim evimden uzak olmasına rağmen. Her zaman özenli ve güler yüzlü danışmanlar! Çocukluğumdan beri gözlerimde büyük sorunlar yaşıyorum ve uygun gözlükleri seçmek çok sabır gerektiriyor! Ama ben asla gözlüksüz kalmadım! Size çok teşekkür ederim kızlar! Özellikle Alle Maslova! Yine yeni gözlüklerle geldim!
Очень понравился продавец ( имя не помню, к сожалению), много предлагала, терпеливо ждала, пока сын определится с выбором. Закупились перед югом очками сразу на всю семью, получилась сумма с хорошими скидками. Еще придем по надобности.
iyi günler! Eksi 100 yıldız olsaydı, onları koyardım..tam... müşterilere karşı sadece iğrenç bir tutum! Bana öyle geliyor ki, bu satış noktasında neden üç yıldızın olması şaşırtıcı değil ve yöneticinin insanların yazdıklarına dikkat etmesinin zamanı geldi. Ve genel olarak, tüm ağ bu tür çalışanlardan muzdariptir (aksi takdirde söyleyemezsiniz). Haziran ayında çocuğa gözlük satın aldık (pahalı, özel lensler 28000 ruble). Danışmana hemen ne hakkında söylendi... çerçeveyi seçtiler (elbette çocuğun sevdiği)...Son tarihler hızlıydı, her şey yolundaydı, iki hafta sonra çocuğun gözlükleri farklı yönlere bakıyor. Onlara geldim ve daha önce yazdıkları gibi benzer bir durum - sadece kasadaki bir kadın çocuğumu düzgün olmadığı için suçlamaya başladı vb...Tabii ki bu bana uymadı, mağazanın müdürü de dışarı çıktı ve çatışmayı çözmüş gibi görünüyor - her şeyi düzenledik ve bize iade ettiler, ancak yine de çocuğu gözlük takmayı "öğrenmediği" için azarladılar..ve bu hiçbir zaman çılgınca fiyatlarla satılan Çinli (affedersiniz) gevezelik değildir. ve yine, 4 ay sonra mercek bu çerçeveden fırladı!!!! Onlara bir rota çizerek tekrar geldim -doğal olarak aynı şeyi tekrar duyuyorum -bizden ne istiyorsunuz???gözlükleriniz çarpık! ve bununla bir alakamız yok! harika bir pozisyon... müşteri odaklılık yok. Mağazalardaki danışmanlar (ve burada da dahil olmak üzere) her şeyden önce insanların bir seçime karar vermelerine yardımcı olmalıdır (eğer size pahalı lensler sipariş ediyorlarsa, kaliteli bir şey tavsiye etmeniz gerekir), bu çerçevenin örnek olarak Çinli bir shekhta olduğunu ima etmek gerekir. Ve son olarak, onarım garantisi vermiyorlar. Pastanın üzerine krema. Çok şey ortaya çıktı, ama aslında. Defolun!. personeli zaten değiştiriyorsunuz! müşterilerle çalışmayı öğrenmelerine izin verin!!!