Я не знаю что случилось с данной Подружкой, цены на цениках и на кассе ( хотела купить помаду, а цена на неё по акции одна, а в кассе пробивает другую) не соответствуют, на кассе стоит продавец молодая девушка которая ничего не может объяснить, говорит что не успели поменять, не хватает людей и т.д., я спросила где информационный стенд, чтобы связаться с начальством, она с кем то переписывалась и в итоге ничего не смогла опять объяснить, кроме того что только устроилась на работу. Вопрос к начальству : как так работает ваша точка?
Kötü yorumlar yazmayı sevmiyorum, ancak sorun bir aydır çözülmedi ve çağrı merkezinin eşiklerini sarmaktan ve mağazadan bir cevap beklemekten yoruldum.
Kasım ayında hafta sonu bir kız arkadaşımla St. Petersburg'daydık, kaş jeli ve küçük şeyler için başka bir şey satın almak için 09.11'de bu mağazaya gittik. Ne yazık ki eve geldiğimizde kaş jelinin tamamen kurumuş olduğunu gördük. 10.11 treninden önce parayı iade etmek amacıyla mağazaya girdik (maalesef çekimiz yoktu, ancak satın alma «Kız Arkadaş" kartından görülebiliyordu (çek olmasa bile uygunsuz malları iade edebilirsiniz (çağrı merkezine göre), bunun için sadece satın alma tarihini ve saatini söylememiz gerekiyordu, ki bunu yaptık), ancak kasanın arkasında, genel olarak ondan ne istediğimizi anlayamayan stajyer bir kız vardı, bu yüzden yöneticiye yazmaya başladım, ardından yöneticinin meşgul olduğunu söyleyerek jeli ve telefon numarasını bırakalım, sizinle iletişime geçelim dedi.
Gerekli tüm verileri bıraktık ve beklemeye başladık. Bir ay geçti ama böyle bir cevap almadık)
Çağrı merkezi aracılığıyla bazı bilgiler elde etmeye çalıştım, ancak orada sadece omuz silkiyorlar ve mağazaya ulaşamadıklarını ve mağazanın mektuplara cevap vermediğini söylüyorlar.
Bu ağda bu kadar iğrenç bir müşteri odaklılığı olduğu için delicesine üzgünüm.
Jelin o kadar pahalı olmadığını anlıyorum, ancak işe çoktan başladıysanız ve tekrar arayacağınızı ve çözeceğinizi söylediyseniz, bunu yapmaya nazik olacaksınız ve kelimeleri rüzgara atmayacaksınız!