Başlangıç olarak, hastaları bekleme odasına götürmek, bırakmak veya almak imkansızdır. Ayrıca, yeterli personel balı yok, hastanede uzun bir kayıt süreci var, insanlar saatlerce bekleyerek oturuyorlar, özellikle yaşlıları bekliyorlar. Ayrıca, hastaların uygun şekilde atlanması yapılmaz, doktorlar işlemlere gönderilmeden önce muayeneye gelmezler. Doktorlar hastaların durumundan değil, videodan sonuç çıkarıyorlar, bunu nasıl anlayabilirim???
Pek çok dezavantajı var, sadece listelemekten yorulacaksınız. Hastaneye yatışın ilk aşamasına başlayacağız, tedaviye gönderilen hastalar bekleme odasında saatlerce marine edildiğinde, saatte iki, en fazla üç kişiye kayıt yaptırdılar. Bir gün önce aradılar ve saat 8.30'da yerinde olmalarını talep ettiler. Saat 13.40'ta koğuşa girdim. Yerleştirildiğinde, sağlık görevlisi onu işaret edip değiştirmesini istediğinde kan ve idrarla ıslatılmış yatağı kaydırdı, aptalca kıkırdadı ve yaklaşık bir saat daha normal bir yatak aradı. O zaman bile, balın yeterliliği fikri sızdı. şube personeli. İki gün sonra, bölümde ölümcül bir vaka meydana geldi, ciddi şekilde hasta olan bir kadın, görevde olmayan bir sağlık görevlisini (genç adam) boşuna aradı, görünüşe göre "zor" bir günün ardından bir yerde uyudu. Sonra sakinleşti. Sabah onun öldüğünü öğrendiler. Doktorumun randevuları da soruları gündeme getirdi. Şiddetli şişlikle, bir yan ürünü şişlik olan bir antibiyotik reçete ettim. Görünüşe göre bu gerçekler en düşük notu vermek için yeterli. Aslında 1 yıldız vermemelerine rağmen, hastalara ve doğrudan görevlerine karşı bu tutumları nedeniyle yargılanmaları gerekiyor.
Ооо про этот больницу можно книгу писать😍Это моя любимая больница😍тут мне жизнь спасали😍отдел ранимация тама работают одни специалисты,врачи ответственностью смотрят🦋 прямо удобно и спакойно можно лечится 🤩советую всем😍👏👏👏
Ben yerleşik değilim, sadece taksiyle ulaşabildim ama buna değdi.Damarlı zirurg Galiçyaca A.F. ve Li A. P. cerrahı vardı.Sıra orada, ama her şey kayıtlara göre, bu tür uzmanlar hakkında ancak minnettarlıkla cevap verebilirim!
Bu klinik hakkında aynı şeyi yazmaktan bıktım. Hizmet neden sürekli olarak bir inceleme bırakmak istiyor? Orada gidebileceğiniz değerli doktorlar var. Ancak, eczaneden ayakkabı kapağı almaya ve maske takmaya zorlayacak olan nöbetçi nöbetçilerinin anlaşılır personeli değildir. Bu maskelerin kendilerinin sakallarında olmasına rağmen. İnsanları neden tüm bunlarla güldürelim? OKB yöneticileri saçmalıklarla uğraşmaktan bıkmadı mı? Makazhanov'un Kliniğine, her şeyin orada nasıl düzenlendiğini, kliniğin ayakkabılardan başlayarak orada nasıl çalıştığını not edin
Nefroloji bölümünde tedavi görüyordu. Her şey yetkin bir şekilde organize edilmiş, protokole titizlikle uyulmakta, personel hazırlanmakta, hijyen ve yemek organizasyonu üst düzeydedir.
Onarımlar yapıldı, daha rahat hale geldi, doktorlar ücretli kliniklerde bulunanlarla aynı. Ancak şimdi fiyatlar eskisinden biraz daha yüksek hale geldi.
Ziyaretçilere yetkin bir yaklaşım yoktur. Bal personeli, neredeyse her yerde olduğu gibi, sadece tıpta ticarete odaklanmıştır. Hastalar hakkında bilgi çıkarılmalı, kategorik olarak konuşmak istemiyorlar. Evet, sağlığın bir kısmını kurtarıyorlar, ama onlar için biz rutiniz, can sıkıcı, yorucu bir rutiniz. Keşke sadece insan tutumu olsaydı.
Mükemmel onarım! Duşlar tuvalet ve hatta bazı koğuşlarda banyolar! Çok uygun! Personel harika! Tedavinin yapıldığı romatoloji bölümü övgüyü hak ediyor!
Onarımlar yapıldı, koğuşlarda temiz, her yatakta hemşire için bir çağrı düğmesi var, eksi yatakların yaklaşık 1,8 metre olması ve uzun boylu bir kişinin onarımın bitene kadar bacakları bükülmüş olarak uzanması gerekiyor