Buraya periyodik olarak dönüyorum.Nöroloğu, göz doktorunu, kbb'yi, cerrahı ziyaret etmede sorun yoktu. Talon.by aracılığıyla kayıt oluyorum.Genç doktorlara ulaşmaya çalışıyorum.Fizyoterapilerden, kardiyogramlardan, testlerden geçtim - her şeyi beğendim.Zamana göre açık, hastalara karşı tutum kibar, personel profesyonel.
Doktor öncesi muayenehanede nihayet bilgisayar sahibi doktorlar (veya yardımcıları) ortaya çıktı))
Muayene ofisini ziyaret etmek korkunç bir izlenim bıraktı.Kabalık ve teftiş, "kepçe" nin en kötü geleneklerindeydi.Şimdi ücretli bir mc'ye jinekoloğa gidiyorum.
Mükemmel klinik, duyarlı ve profesyonel doktorlar.
Kan bağışı durumuyla karşı karşıya kaldı.Bu prosedürden her zaman korkuyordum. Ancak sağlık personelinin profesyonelliği ve desteği sayesinde her şey yolunda gitti.
Onlara çok teşekkür ederim. Siz işinizin gerçek profesyonellerisiniz.
gerçek alay konusu, bir jinekoloğa ihtiyacınız varsa (normal muayene için bile olsa), kendinizi asmanız veya ücretli bir ödüle gitmeniz daha kolaydır, çünkü saat 7: 00'de arayıp bilet sipariş etseniz bile!(Her gün bilet), 2 numarada sıraya giriyorsunuz, davalı 10 dakika boyunca işkence görecek ve sonra 14 numaraya atacak ve hepsi bu, kuponları sipariş etmeye çalıştığım ilk gün değil
Onarımlar devam ediyor. Onarımlarla uzmanlar ve modern ekipmanlar gelebilir.Poliklikanın sefil bir görünümü var.Elbette her şey finansmana bağlı, ama aman tanrım, hem BT taramalarını hem de fizyoterapi prosedürlerini ne kadar bekleyebileceğinizi.Ve altı aydan fazla bir süredir ultrason sırası bekliyorum.
Bilet sipariş ettim, 15 dakika oturdum, ofis kapalı, doktor yok. Böyle sormak için aradım, telefonda 10 dakika daha sarktım. Başka bir ofise gönderdiler, orada kart sipariş etmeye gitmelerini söylediler... Sonuç olarak, biletle belirlenen süreden 40 dakika sonra doktora gittim... Artık hiçbir şey istemedim...
Ateşi olan hastalar için bölgede oturan amca (mizahla iyi değil), işte Tanrı'dan bir doktor!!!!
Otopark var ama küçük.
Sadece bu doktor yüzünden dört yıldız.. Ve böylece, her zamanki sovdeposskaya polikliniği..
Özlem, orada çalışan birçok insan denese de, birçok arkadaşımdan duyduklarıma bakılırsa, çoğu zaman sorularınızı çözmek için ücretli tıp merkezlerine kaçmanız gerekiyor
Terapistlerimin isimlerini hatırlamak için zamanım yok. Birkaç aya kadar doğrulukla değişir. Bu klinikte bir şeyler yanlış. Bu kliniğin liderliğinin hiçbir konuda ele alınmadığı anlaşılıyor
Referans masasının çalışanına minnettarlığımı ifade etmek istiyorum, kızın adını bilmiyorum, soyadı Davidovich. yardımseverlik ve hassas kalp için! Çalışmanız için teşekkür ederim!
Oldukça geniş, geniş bir klinik, ancak yoksulluk her yerde ve her şeyde.
Asansörler acil onarımlar gerektiriyor, yürümeyi mi yoksa yürümeyi mi daha güvenli olduğunu düşünüyorsunuz.
Hala dar uzmanlar eksik: hiç endokrinolog yok, aslında bulaşıcı hastalık uzmanı da yok.
Anketler için büyük bir kuyruk var. Kullanılan teknolojilerin seviyesi son derece düşüktür - muhtemelen kullanılan yazılım ürünlerinin seviyesi ve personelin eğitimi etkilenmektedir.
Bazı işlevler çoğaltılır, bu da sadece bürokrasiye katkıda bulunur ve hastaları sinirlendirir.
Orijinalini göster · Русский
11
1
Виктория Олешкевич
6. seviye şehir uzmanı
23 Aralık 2024
Saat 16.00'dan sonra doktorlarla iletişime geçmenizi tavsiye etmiyorum))) kayıttaki genç baylar sayesinde ruh hali bozuluyor) durum şu ki, bilet için doktora başvurdum, bilet siparişi hakkında ayrı bir konu var, aşağıda anlatacağım. Doktor, kötü testler nedeniyle terapiste gitmenin gerekli olduğunu söyledi, soru yok, kayıt ofisine iniyorum, Hanımefendi bana doktor olmadığını söylüyor, ancak yarın doktorum çalışıyor, oradaki kırmızı bölgeye gidebilirsiniz, belki size yardım edebilirler. Oraya gittim, tablette siyah beyaza ateş ve solunum yolu enfeksiyonları olan hastaların tedavisi yazıyor. ( kayıttaki kadın nereye gittiğimi bilse de))) Kayıt ofisine geri dönüyorum, maalesef doğru zamanda olmadığı ortaya çıktı, genç bayan aile sorunlarını tartışıyordu, hatta kendime dikkat çekmek zorunda kaldım.Hemen önde oturmasına rağmen ... başka bir doktorun beni sevk ettiği doktora nasıl gideceğimi açıklığa kavuşturuyorum? Bunun için sabah aramam için bir cevap alıyorum ve o zaman bana bir bilet verecekler. Neye soruyorum, size ulaşmazsam doktora nasıl gidebilirim? Ve sonra yanıt olarak duydum: bakın, bana soru sormaya gerek yok "eğer!» Diğer kliniklerde hizmet veriyorum ve gerekirse de arayacağım! Aramayacağınıza dair ikisi cep telefonu olan dört telefonumuz var!?
Bu yüzden sabah doktora bilet hakkında aradığımda) ( durumum acil diyelim, bu yüzden onları aramak zorunda kaldım) 40 dakika telefonumda oturdum ve sıradaydım 5))) çalışanların her zamanki soruyla kendilerini ellerinde tutamamaları çok üzücü) doktorlara soru sorulmadı, her zaman yardım ettiler, ancak kayıt ofisi kendilerine çok fazla izin veriyor) onlara bir izin verin, ailevi sorunlarını çözmelerine izin verin, insanlara düşmesinler. Onları arama ve onlarla iletişim kurma arzusu yoktur, kendiniz ezberlemek ve bilet satın alarak kupon sipariş etmek daha iyidir)
Burası tıp merkezi değil - bunu aklınızda bulundurun.
Her zamanki, devlet polikliniği! Doktorlar normal, yeterli.
Özellikle jinekologlar mükemmeldirler!
Evet, kuyruklar büyük - ama insanların kendileri onları yaratıyor. Kuponlar olmadan / sadece sormak için / bana hemşireye vb.
Doktoru eve çağırdılar. Doktorun hepsi tütsülenmiş, dayanılmaz bir koku geldi. Evde bir bebek olduğu ve yerde süründüğü için ayakkabılarını giymeleri, soyunmaları veya koridorda durmaları istendi. O reddetti. Girişte ayaklarını salladığını söylüyor, her şey temiz🤦🏻♀️ sonuç olarak kocam bu prensesin ayakkabılarını giymek zorunda kaldı. Doktor şüphelidir, muayeneyi reddettim çünkü o yürürken, sağlıksızlığın nedenini kendileri anladılar ve ilaç satın aldılar.
Dünya gezegenindeki en kötü yere gelmenizi tavsiye etmiyorum. Yine de birisi cesaret ederse, o zaman nefsi müdafaa için bir şeyler almanızı tavsiye ederim ( büyükanneler çok saldırgandır). Doktor randevusuna başlamadan 3 saat önce sıraya girmenizi tavsiye ederim. Çünkü aksi takdirde doktora gitme şansınız çok az olacaktır.
11/30/23 tarihinde klinikten aradık. ve kızamık aşısı için gelmelerini söylediler.girişte Rokossovsky'nin kızamığının 60/1 olduğunu.Klinikte.Bulaşıcı hastalık uzmanına hayır dediler ve onları 111 tıp öncesi hastaneye gönderdiler.Orada 20 dakika oturdum.Kartı getirme isteğini tekrar edene kadar.111'de.öfkeli adam doktor bir yere gitti.Sonra beni her zaman 220yaşında bulaşıcı hastalık uzmanına götürdüler.olumsuzluklardan bir ücret aldıktan ve klinikte neredeyse bir saat geçirdikten sonra, 715 ofisinden harika bir kızın yanında hüküm sürdüm.Bu da bana iyi insanlara olan inancımı geri verdi.Ona teşekkür ederim.Ona 5 yıldız verirdim.ama bu ikisi 111 ve 220'den.. kelime yok
Bal muayenesi için her türlü seçeneğe sahip iyi bir poliklinik. Doktorlar iyidir.
Üzüntüyü yakalayan eski mimari için eksi. Ayrıca doktorların bir kısmının klinikte olmadığı, başka yerlere bağlı olduğu (örneğin ürolog ve diş hekimi). Ama geri kalanı için - her şey yolunda
Damardan kan bağışı 2. kata geri alın. Sabah, bir insan kalabalığı 7. kata gidiyorlar ve asansörler öldürülüyor. Elektronik kuyruk her zaman çalışmıyor
Aferin beyler! Hızlı ve hızlı bir şekilde.
Aramaya çalışırsanız ve işe yaramazsanız, sitedeki numaralara daha bakın!!!! Genellikle yönlere bir numara verilir. Ve sırada 58 olacaksınız. Ve sitede numaraya bakarsanız, önce siz olacaksınız))
% 90'da dost canlısı aşklar ve mükemmel uzmanlar. Ama bu hala devlet olduğu için...ve bal...kurum, elbette, bir yerlerde yeterli onarım yok. Kahve makinesi veya kafe yok. Tuvaletler kokuyor ve kağıt yok. Zemin katta öyle bir tuvalet var ki, sadece zayıf ve sağlıklı bir insan dönebilir. Dikkatli olun! Yüksek basamak! Kuponlar 8 dakikalık bir frekansta verilir...Buna göre doktorların zamanı yok ve sıra uzuyor. Tabii ki, kuyruklarda "küfür etmeden" nasıl olur da...)) Ama keşke insanlar için her şeyin daha dikkatli bir şekilde düşünülmüş olsaydı....
5. kattaki ameliyat...Muhtemelen savaşmaya ve sonuna kadar gitmeye hazır olanlar için...Kırmızı bölgede çok yaşlı bir doktor var...Belki harika bir uzman, ama kaba ...çok. Sadece hastalanmakla kalmıyorsun ve hala senmişsin gibi hissediyorsun...kakaha...Fransızcamım için özür dilerim) Aynı yaşta / Napolyon'da) orada bir kadın da kabul etti...Her şeyin halk ilaçlarıyla tedavi edileceğinden eminim...Ama genel olarak, aynı duygularla ve ondan bir şekilde çıktı. Ama genel olarak ...Gardıroptan doktora kadar herkes profesyonel olmaya çalışıyor ( neredeyse hepsi)). Oh, oh...Aynı zamanda masajın beni şaşırttığını da belirtmek isterim...profesyonelce! Sağlıklı ve mutlu olmamıza yardım ettiğiniz için hepinize teşekkür ederiz!
Poliklinik olmadan nereye gidilir...Ziyaretleri önceden planlarsanız, ziyaretin kurallarını ve prosedürlerini biliyorsanız ve olan her şeyi kalbe almazsanız, o zaman fena değildir. Her ne kadar bazen profesyonelliğe karşı ciddi iddialar olsa da...Genel olarak iki kat izlenim var. Bu kurumu ziyaret etmemeye çalışıyorum.
Bu kurumu ziyaret ettikten sonra ücretli bir kliniğe gittim. Her ne kadar sadece bir sağlık sertifikasına ihtiyacım olsa da. Hızlı bir şekilde bir şeyden geçmeniz gerekiyorsa, bu klinik sizin seçeneğiniz değildir. Sadece zaman ve sinir harcayabilirsiniz. Büyük kuyruklar, personelin kötü tutumu, hastaya karşı kabalık vb
Tolstoy Alevtina Viktorovna'nın hastalarına karşı profesyonellik ve hassas tavrınız için çok insana teşekkür etmek ve minnettarlığımı ifade etmek istiyorum.
Cehennem yeryüzündedir. Doktora gidemezsiniz, kayıt ofisi kabadır. Hiçbir yere ve kimseye kupon verilmiyor. Kartlar sürekli kaybedilir. Kayıt ofisi hangi doktorların gerçekten nasıl çalıştığını bilmiyor - programı izlemek için doktorun ofisinin kapısına bakmaları için gönderiyorlar ve sonra sadece bilet olup olmadığını soruyorlar
Bilet almak mümkün değil.Kayıtta kilometre uzunluğunda bir kuyruk var, telefonda sırada 20'nci vardı..30 dakika bekledikten sonra 1 sıraya girer girmez beni attılar..harika basit
Sabahları her yerde olduğu gibi, uzmanlar iyi, yardımsever doktorlar ve kız kardeşler için resepsiyona giden kuyruklar, asansör kabinlerini ve kozmetik onarım yerlerini değiştirmek istiyorum.
Sağlık kliniklerinin liderliğine, sağlık personelinin yanlış davranışlarına dikkat etmenizi rica ediyorum. Sabah 20/09'da sabah 8'de kan bağışı yaptım. 715 ofisinde -yüksek sesle kahkaha, kişisel nitelikteki konuların tartışılması. Yaptığım açıklamaya hiçbir şekilde tepki vermediler.
Korku dolu ofis 10 florografi kişi başına 15 dakika üç sıra halinde sıra.Tatil zamanı geldiyse, tamamen dinlenmelerine ve yeni güçlerle ilerlemelerine izin verin! Yoksa hem doktorlar hem de hastalar hepimiz öleceğiz.Başkonsolosluk ofisi 10'da çalışmayı organize edin
Ne diyebiliriz ki, ebedi bordok, kayıtta evcil hayvanlar var, doktorun nasıl çalıştığını soruyorlar diyecekler, ancak sonunda doktorun kapısına başka bir randevu programı yazılıyor kime inanılacağı belli değil, tolonov doktora sorulmayacak, doktora sadece 4 saat oturduktan sonra gidebilirsiniz. sırada tolon'la birlikte olsanız bile.
Orijinalini göster · Русский
10
.
.
6. seviye şehir uzmanı
10 Aralık 2024
Doktora geliyorsun bana kötü diyorsun ama doktor diyor ki: Bundan sonra her şeyin yolunda gittiğini eve geliyorsun ambulansı arıyorsun ve seni hastaneye götürüyorlar. Sonuçları kendiniz çıkarın.
Poliklinik iğrenç!!! Randevuya ilk geldiğimde bir hafta evde kendim tedavi görmeye çalıştım - hiçbir şey işe yaramadı. Şikayetler göğüste yanma, ses kısıklığı, şişme ve burun tıkanıklığıdır. Doktorların sonucu, yani Şişman - terapötik olarak sağlıklıyım! İş mesleğimin sesimle bağlantılı olmasına rağmen!!! Doktorların uygunluğu hakkında bir soru sormak istiyorum!!! Yardım için geldim ve sonunda benden bir simülasyon oyunu yaptılar! Aynı zamanda normal bir kan testi bile almadılar. Sonuçla analiz 5 dakika içinde yapıldı! Soyayı kontrol etmeden bile! Doktorların tedavi etmediklerine, yüzdüklerine giderek daha fazla ikna oluyorum!
Her zaman bir sürü insan var, doktora bilet almak hiç mümkün değil. Göz bir şekilde iltihaplandı, doktora bir bilet almak istedim. Kayıtta ücretli hizmetler için 11 hastaneye gönderildiler...
Sağlık görevlileri kaba
Birçoğunun neden sadece olumsuz yorumlar bıraktığını bilmiyorum, PC için özel bir sorum yok)
Kayıtta duyarlı çalışanlar, işi hızlı bir şekilde yapmaya çalışıyorlar.
Oraya ulaşmazsanız, soru onlara değil, insanlara, herkes (özellikle sabah 7'de) arar, peki nasıl ayrılırsınız?) Bekleyin )
PC'de kaç kişinin bilet beklediğini gördünüz mü? Hayır mı? Bakın! bakın! Yani, iki kayıt memuru var ve çok insan var) herkes için sabır var ya da 3. katta ücretli bir hizmet ofisi var, oraya gidebilir, kendinize bir gün ve saat seçip doktora gidebilir / testler / EKG / ultrason yaptırabilirsiniz, küçük bir maliyetle.
- sadece dosya dolabı için bir yıldız. İşte orada bir kız aynen böyle nahoştu, kavga etmesem de kötü bir şey söylemedim, sadece birinin test sonuçlarını bir kez buldum ve bir kişiye iade edilmelerini, yapıştırılmalarını istedim. Ama neredeyse beni gönderdiler, diyorlar ki, sensiz bile yeterli iş var.
Doktorlar normaldir. Yoksa benim için şanslı mıyım yoksa belki sen doktorlara (insanlara) ya da size nasıl gidiyorsun?))
Genel olarak şikayet edilecek bir şey yok.
Ancak sıradaki insanlar, özellikle yaşlılar (yaşınız için size saygım, eminim ki pek çok insan çok kötü değildir), ancak PC'de nasıl davranacağımı hiç bilmiyorum. Her zaman mutsuzlar, kavga ediyorlar, aynı sıraya girmeden sadece geçmeye çalışıyorlar, bu da kliniğe genel gelişini artırıyor. Herkes birbirine saygı duymaya başlarsa, sıralarını beklemeye başlarsa, o zaman her şey çok daha hızlı olacaktır.
Buraya 7 çocuk kliniğinden jinekoloğa gönderildik. İçindeki evsizler gibi kokuyor ve onarıma ihtiyacı var. Ve eczane arzulanan çok şey bırakıyor. Umarım uzmanlar iyidir.
12/5/2022 tarihinde sabah 8'de hastalık iznini açmak için ambulansla sevk edildim, çünkü sitemizdeki bölgeye sırayla Bykovava Maria Sergeevna'ya gönderilmediler. Sırada bir saatten fazla oturduktan sonra randevuya gittim, burada bana ayakta tedavi kartını verdiler ve ofisimden attılar. Teşhisim 3 sinir iltihabıdır, acı dayanılmazdır... Doktor yok açık, ama bu tıbbın temsilcisi nedir????
Pazar günü hastalandı. Hastaneye gittim, orada testler yaptım. Pazartesi günü doktoru eve çağırdım. Kliniğe gidip oraya tekrar teslim etmemi söyledim ve bunu 38 ° C'nin altındaki bir sıcaklıkta
Poliklinik büyük bir değerlendirme için çekmeyecek. 3 yıldız budur. Neden iltifat etmek bile istemiyorum.
Ancak jinekoloji departmanı 5 yıldızın hepsini koyabilir. Harika doktorlar, hepsi bu. Bu departmanı tavsiye ederim.
Elbette epidemiyolojik durumu ve personel eksikliğini de anlıyorum, ancak bu tür kuyrukların olmaması için organize edilebilenler bir gerçektir. Ve en önemlisi, bazen bulaşıcı hastalık uzmanı gibi bazı doktorların gizlenmemiş kabalığına kızıyor - saygıdeğer yılların çok saçma bir insanı, hak ettiği bir dinlenmenin zamanı geldi ve gelen hastaların bağımlılığından zevk almama, temel bir analiz yapmayı unutmasına rağmen, son tedaviyi birkaç hafta daha ertelemem ve şehrin diğer ucuna birkaç kez daha sürmem gerekti. Bütün bunlarla birlikte, kategorik olarak hatasını kabul etmek istemiyor. Genel olarak, klinikle ilgili görüşümü çok bozdu, bunun nedeni doktor mesleğine gerçekten büyük saygı duymamama rağmen, önlem olmalı, bu saygıyla spekülasyon yapmamalı.
Benim düşünceme göre, bölgemdeki bu en kötü poliklinik, doktorlar hastanın durumuna göre değil, hasta izninin ne zaman kapatılacağının sayılarını sayıyorlar, sağlık kartlarını sürekli kaybediyorlar, bu klinikte 15 yıldır hizmet veriyorum, iyiye değil, en kötüsüne göre değişiyor
Sadece yorum yapmadan...
Tam bir muayene elde etmek imkansızdır!
İstisna, Kadın konsültasyonunun doktoru! Irina Gennadievna'ya çok teşekkür ederim, sağlıklısınız!
Her şeyden önce kızıl Bölge'den doktorlara teşekkür etmek istedim. Devasa çalışmanız için teşekkür ederim. Evet kuyruklar, evet tüm gergin, hastalar ve yorgun doktorlar, ancak gerekli tüm prosedürler reçete edilir, tedavi ve diğer her şey verilir.
Ruhun ikinci çığlığı. Elektronik kuyruk......... Testler için, EKG için her şey yolunda. ANCAK, neden bu "elektronik kuyruk" mucizesini sertifikaya getirdiler, eğer daha önce ulaşamadıysanız, ancak yolunuzu açma şansı vardı, şimdi gerçekten bir "görev". "Sıra numaranız 100500, yarım saat bekleyin, sonra tüp çıkar, bekleyin, sonra klapeler ve tüp kola yerleştirilir. Tombala!!!!!! Ve yine, "sıra numaranız......... "
Bunun sadece kliniğimizde bir mucize olduğunu söylemek istemiyorum, kimin dosyalamasını bilseydim oraya da "hayranlık" gönderirdim.
Karşılığında 5 yıldız verdim. Doktorların çalışmaları. Çalışmalarına değer veriyorum ve saygı duyuyorum. Doğru, odanın kendisi çok fazla onarım gerektiriyor.