Yoruma poliklinik personeli-1 CMSCH-28 hakkında olumlu bir inceleme ile başlayacağım.
Tivonenko'nun bölge terapisti Natalya Ivanovna'ya minnettarlığımı ifade ediyorum. Yetkin, özenli bir doktor. Hastanın şikayetlerine kayıtsız kalmıyor. Doktorun konsültasyonları mantıklı, faydalıdır. Kararnameden sonra klinikte çalışmaya döndüğüne sevindim.
Mahallenin m / kız kardeşi Maryleva Anna'yı nazik sözlerle kutlamak isterim. Sorumlu, organize, yönetici bir kişi. Teşekkür ederim Anna, size döndüğünüzde eminim ki yapabildiğiniz kadar yardım edeceksiniz, sırtınızı dönmeyeceksiniz.
Bununla birlikte, CMSCH-28'deki uzmanlar için genel tablo içler acısı.
Yeterli doktor terapisti yok, sahalarda sağlık görevlileri çalışıyor (yardımlarınız için teşekkürler).
Dar uzmanlar yok. Süreci optimizasyon olarak adlandırarak departmanı tamamen kapatıyorlar, ya doktorlar doğum izninden sonra CMSCH-28'de çalışmaya geri dönmüyorlar ya da (böyle bir uygulama var) doktorları tıbbi ünitenin idaresine terfi ettiriyorlar ve kliniği dar uzmanlığa sahip doktorlarla açığa çıkarıyorlar.
Klinikte uzmanların yokluğunda alternatif önerilmemektedir, örneğin başka bir sağlık kurumuyla sözleşme imzalanmıştır.
5 ay.!!! Sırada bekledim, randevuyu bekledim (endokrinologa kayıt yaptırdım; çok uzun zaman önce klinikte uzmanım yok, doktor geliyor, sözleşmeye göre çalışıyor); doktorun ofisinde 10 dakikaydı.
Endokrinologun randevusu beni "koşarak koşarak" hiç tatmin etmedi. Doktor çabucak diyor ki, tavsiyelerin kafanızda ertelenmesi için "konuşmanın sindirilmesi gerekiyor".
Temel olarak, endokrinologun itirazı hastaya değil hemşireye yöneliktir.
Resepsiyonun 10. dakikasında hemşire başka bir hastayı ofise davet etti, kalkıp ofisten çıkman gerekiyor.
Sonuç:
5 ay bekleme süresi - 10 dakikalık resepsiyon ve... Doktorun konsültasyonundan "sıfır" faydaları vardır.
Hasta bağımsız olarak bir doktor arar ve ücretlidir (!) danışmanlık veya hizmet alır.
1 Eylül 2025'ten itibaren MSK faaliyetlerindeki değişiklikler yürürlüğe giriyor.
Görevleri, hastalara şikayetlerin, sağlık kurumları tarafından hastaların kalitesiz bakımıyla ilgili iddiaların işlenmesinde yardımcı olmayı içerecektir.
Bir şeyler değişecek... (?)
Tavsiye ediyorlar: " Geleceğe bakın, en iyisini umun."
Ama ben zamanda geriye dönüyorum, karşılaştırılacak çok şey var; CMNG-28 ile ilgili incelemeler hem nüfus hem de sağlık personeli arasında sadece olumluydu.
Oluyordu...
Ужас, кабинет неотложной помощи, где люди сидят на прием с температурой, работает очень медленно, прием ведет один врач, наступает время обеда, встала и ушла с 12-00 до 13-30, ждем прием чтобы вы понимали с 09-00, хоть умри, если бы не больничный лист на работу, лечились бы дома сами, наведите порядок в конце концов, самая плохая поликлиника в городе
Красивое место, только парковок мало и неуютно. А в поликлинике не хватает специалистов, т.е. врачей узких специальностей - кардиолог, хирург принимает два раза в неделю, на прием к урологу записываться надо заранее. А когда- то было лучше.