Bir bütün olarak tıbbi kurum iyi bir izlenim bırakıyor, iyi onarımlar göze hoş geliyor. Randevu için bekleme süresi genellikle bir buçuk saati geçebilir, ancak yine de şehirde Soligorsky bölgesinin tamamı için sadece 2 poliklinik vardır. Uzmanlar, elbette bazı hemşirelerden bahsetmeden kibar ve doğrudur. Örneğin, 104 ofisinde olduğu gibi, ücretli bir komisyonun geçişinde çalışanlar ile hasta arasındaki ilişkinin medeni olacağını düşündüm, ama burada bir şey yoktu.
İnşaat yeni. Temizlik ve düzen. Kuyruklar açıkça ilk klinikten daha küçük (bu hoş). Elektronik kuyruk mükemmel çalışıyor. Tabii ki konum "tarlaların kenarında") hastalanmamayı diliyorum, bu yüzden tavsiye etmiyorum)
Genel olarak kliniğin nasıl güzel, yeni olduğunu bilmiyorum. Ama işte orada çalışan hemşire (tam olarak nereye yazmayacağım) sadece büyük harfle yazılmış bir insan. Bütün bu hemşireler ve doktorlar olsaydı, tıbbımız herkesten daha iyiydi!
Dört kişilik poliklinik. Oraya ulaşmak uygun değil, ilk klinikten çok az otobüs güzergahı var. İç mekan güzelce dekore edilmiştir. Kaybolabiliriz. Personel kalifiye, ancak kime başvuracağına bağlı olarak. Bekleme süresi hızlı değildir. Kayıt ofisine ulaşmak zor. Sağlam dörtlü.
05/15/24 tarihinde eve doktor çağırdık
Saat 12.04'te geldim, her şeyi kontrol ettim, boğazımı inceledim, sıcaklığı ölçtük
Pazartesi gününe kadar hastalık iznini yazdılar, tedavi için reçete ve ilaçlar nasıl ve ne alacağımı söyledim
Mükemmel doktor, Soyadını öğrenemediğim için üzgünüm)
Çok teşekkür ederim)
Volodkevich'i Ekaterina'ya doktora gönderdik, sadece bir saat beklemekle kalmıyorsunuz, bu yüzden bu saatte sadece 2 kişiyi de kabul ettiler, sonra öğle yemeğinin vaktinden önce, doktora gitmeden önce yanlarında bir yatak almamız gerekip gerekmediğini söylediler, burada bu hızla fethedebilirsiniz, tabii ki insanların bir saat beklediklerini anlıyorum, ama bu gerçekten çok fazla olduğu ve bir saat içinde 15 kişiyi incelemeyi başardıkları zamandır, ancak bir saat içinde sadece 2 kişi
Burada eski klinikten daha hoş bir yer var. Sonuçta tadilat ve yeni bina. Ayrıca şehri iki kliniğe ayırmış olmaları iyidir (yine de mevcut olsalar da daha az sıra vardır)
İçinde sık sık yeni bir klinik yoktu, ancak kesin olarak söyleyebilirim ki, 1 numaralı kliniğe kıyasla, bu klinikte neredeyse hiç kuyruk yok, bazen belirlenen zamana geldiğimde ofiste hiç kuyruk yoktu, ct'de güler yüzlü personel her şeyi ne ve nasıl yapılacağını açıkça açıkladılar. Fark ettiğim tek an, her şey her zamanki gibi, birkaç yıldır klinikte müstehcen bir şekilde inşa edilmiş ve zaten kapıların hepsi sarkmış, fayanslar bazı yerlerde dolaşıyor, genel olarak her şey her zamanki gibi!
2 yıl üst üste orada komisyondan geçiyorum ve ilk muayenehanedeki 2 kulübeye her zaman dokunuyorlar, sonra 1 yılda her şeyi test etmediler, sonra reddedilmeyi uyarmadılar, daha sonra şehirde koşarak bir sürü sorun yaşadılar.Genel olarak, komisyon değil, kimin hihi hahah'a, kimin artı 1 gün kaçacağına dair bir görevdir.
Devlet kliniğinde olduğu gibi...
Kuyruklar, kötü büyükanneler (bilet olmadan ofis kapısının altında duran ve yaşlılığa saygı duymak gibi küstahça içeri girmeye çalışan)
İl, mlin.
Nazik personel, beklenmeyen bir şey
Ben 20 yaşındayım, enjeksiyon yaptırdılar, onlardan dehşete kapılıyorum. Kaba olacaklarını, susacaklarını düşündüm, ama kadın çok tatlı, beni mümkün olan her şekilde sakinleştirdi ve dikkatimi dağıttı)
Doktorların hepsi de olumlu, ben her zaman ofislere yüzümde bir gülümsemeyle giriyorum ve burada bana gülümsüyorlar, iletişim kuruyorlar, soruları cevaplıyorlar))
Polikliniği inşa ettiler, ancak altyapıyı yapılandıramadılar. Sadece bu şekilde randevuya gidemezsin. Kuponlar en iyi ihtimalle 5 saat sonra, en kötü ihtimalle 2-3 gün sonra. Tekrar gelenler veya "hastalık izninde" olanlar için eski güzel sorun. Kuponları var ve birinden sonra 2 sıra başlıyor, vb. Ancak florografide ve kan testi için açıkça yapıldı - geldim, kuponu aldım, numaramı ekranda bekledim ve içeri girdim.
Terapistim Golovach M. N.'yi beğendim. Doktor böyle olmalı. Özenli, kibar, okuryazar.
Orijinalini göster
1
юлия ролинская
4. seviye şehir uzmanı
13 Mayıs 2022
Cuma günü terapiste tekrar randevuya geldim ve aynı ofiste bekleyen 20'den fazla insan gördüm (tekrar ediyorum- bu Cuma ve bu gün a priori çok insan var), Yani bir doktor için tüm alanlar (((Meslektaşlarınızın idaresinden pişman değilsiniz). Sıradaki 3 saat, hatta daha fazla oturan insanlar hakkında ne söylenmeli? Başkan Tatyana Mikhailovna'ya soruma, neden sadece ofisin kabul ettiğini sorduğumda, beklediğini söyledi."Teşekkür ederim, çok ayrıntılı cevap!!!"
Doktor Leonchik Oksana Mikhailovna'ya özenli ve insani ilk muayeneniz için teşekkür etmek istiyorum.
İkinci gün randevuya gidiyorum, ilk gün sağlıklı bir sertifika yazdılar, sıcaklık 36.6 (eve bir cıva termometresinde ölçtüm - 37.5), koku alma duyusunun olmaması bir semptom değil, çünkü şimdi herkesin koku alma duyusu yok, ikinci gün aynı. Durum korkunç, vücut ağrıyor, baş ağrıyor, evde sıcaklığı ölçüyorsunuz - 37.2-37.8, ancak termometrelerinde 37.4 "sağlıklısınız" göstermediyse kimse ilgilenmiyor. Doktorlar belirtilerinizi dinlemekle ilgilenmezler, durumu bozmakla meşguller. Bir yıldız bile koymazdım.
Orijinalini göster
3
Дмитрий С.
13. seviye şehir uzmanı
2 Aralık 2021
Doktora kaydoldum
Belirlenen zamana geldim, doktorun hastalandığı ve resepsiyona yol açmadığı ortaya çıktı
Kayıtta başka bir doktora ve zamana gerek kalmadan bir bilet verdiler
Başka bir doktorun sırası 7 kişiydi
Durumu çözmek istemediler, sanki bunlar bizim sorunlarımız değil, herkes hastalanıyor, bu yüzden doktor hastalandı
Peki ben o zaman ne için zaman içinde bilet alayım, eğer yine de saatlerce sırada oturmak zorunda kalırsam???
Yeni klinik ve muhtemelen her yerde olduğu gibi yeterli uzman yok. Kayıt ofisi, bölgeye karşı savunmayı sürdürüyor. Şimdi nöbetçiye, sonra doktor asistanına gönderilecekler. Ve doktorun asistanının kim olduğu hiç belli değil. Ama en azından röntgen için kabenit yaptılar ve bu iyi oldu.