Onarımların yapıldığı için çok mutluyum.
Bir yaşın altındaki çocuklar için kan alımı iyi organize edilmiştir ve pratikte soğuk algınlığı olan hastaların olmadığı bir çocuk günü olması harikadır.
Tek bir şey eksik: köşelere dönüp saklanmadan bebeğin göğsünü güvenle besleyebileceğiniz, bezini değiştirebileceğiniz ve bebeğin poposunu yıkayabileceğiniz anne ve çocuğun odaları.
Aramayalım. Kliniğin açılmasından bir saat önce göreve gelseniz bile, "taş devri'nde" olduğu gibi bilet alamazsınız. Kayıt bürosundaki personelin telefonu nasıl görmezden geldiğine bizzat şahit oldu. Aşağılanma ve kayıtsızlık. Çalışmalarına bu kadar eşit derecede olumsuz düşünen insanları bir yere nasıl kabul edebildiler Полик️ Poliklinik kesinlikle hasta hacmiyle baş edemiyor. Ve "soğuk algınlığı mevsiminin" başlamasıyla birlikte, çocukların tamamen iyileşme fırsatı yoktur, çünkü çocuk iyileşmeye başladığında, o yerde tekrar bir şeyler alacak, çünkü hastaların akışı en yakın olanıdır ve hepsi aynı yerde (küçük bir koridorda) dönüyor. Lütfen acilen harekete geçin. Laboratuvarları bu kliniğin şubelerine iade edin, böylece en azından tekrar hastalanma ve hastalanma tehlikesi konsantrasyonu daha az olacaktır.
Bu klinik hakkında kelimeden söylenecek iyi bir şey bile yok.
Kayıt bürosunda onlara ulaşmak için, sabahları birisinin onları aramaması için masaya telefon koyduklarına şahsen ikna olana kadar meşgul olmak genellikle gerçekçi değildir, şahsen bu kliniğe gitmeniz ve bir Ortopediste veya başka bir uzmana kaydolmak için devasa bir sıraya girmeniz gerekir, önce tüm kuponları kuyruklara dağıtıyorlar ve sonuç olarak telefonla kayıt yaptıranlar artık bilet kalmıyor + korkunç bir tutum, Kaba davranıyorlar, insanlara bağırıyorlar, şikayetlere hiç tepki vermiyorlar, sadece gözleri yuvarlanıyor. Kabus polikliniği
Travmatolog-ortopedist Novitsky'nin "doktoru" işe sıfır ilgidir.
Çocuk (2 yaşında) parmağını kırdı, çocuk hastanesine bir langeta koydular, ardından ikamet yerine bir travma uzmanına gönderdiler. Langeta sürekli düştü. Önemli bir sırayı savunduktan sonra, zaten yırtılmış olan langeti bandajla sarmamız teklif edildi. Doktor sandalyesinden kalkmadı ve çocuğun elinin ne olduğuna bile bakmadı. Çocuğun bu langeti eldiven gibi çıkarmasına kızmaya başladığımda, eğer sadece üst kata bir bandaj koyarsanız, Novitsky onu (langeti) tamamen çıkarmayı teklif etti. Ve bu kırıktan sonraki dördüncü günde.
Bu "doktor" neden sürekli hoşnutsuz yüzüyle hala bu yerde oturuyor?!
Sağlık kurumunun sevgili yönetimi, lütfen genç ofisinin çalışmalarına dikkat edin!!! Kayıt için zaman rejimine uyulmuyor, gençlere sertifika verilmesini bekliyor!!! Evet, zaten yetişkinlerdirler, ebeveynlerinin eşlik etmesine gerek yoktur, ancak bu bir saat ofis altında oturmak için bir neden değildir....
Herkes maaş aldığı kendi işyerindedir. Bu mesaja tepki vermenizi rica ediyorum, elbette çocuğum hakkında endişeleniyorum, ama sırada sadece o değil, aynı zamanda zaman kaybeden akranları da var...... Teşekkür ederim
Binanın cephesinin yenilenmesi gerekiyor. Ve böylece klinikte ilaç yazacak ve hastalık izni verecek birçok iyi doktor var. Klinikte bile, tüm kliniklerin bunu karşılayamayacağı bir asansör vardır. Bilet olmadan bekleme süresi genellikle uzundur.
Gorbaçovskaya'ya kızım Petek Polina'ya Bakım merkezinde masaj kursu veren Anna Stepanovna'ya minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. Uzun deneyime sahip bir uzman, küçük çocuklarla nasıl çalışılacağını biliyor, çocuklar her zaman yabancıları sevmese de Tarlada ağlamadı ve hatta gülümsedi. Birbirimizi tanımasak da her şey kendimiz için olduğu gibi profesyonelce ve ruhla yapıldı. Kişinin vicdan ve sonuç için çalıştığı açıktır. Hala bu tür işçileri arayacaksınız! İki hafta iki gün gibi geçti. Masajın sonucu açıktır. Bebek kaslarındaki hipertonisite nedeniyle başını geriye atmayı bıraktı, sırtından karnına çevirme neredeyse kendini yapıyor ve kulplar yumuşadı, şimdi Tarlaları oyuncakları tutabiliyor! Bir kez daha çok teşekkür ederim!
Poliklinik gerekirse gerçekten talep görmektedir. Hastalara hizmet vermekle baş edemiyor, bazı uzmanlar şimdiden bir ay önceden kayıt yaptırıyor (en azından kayıtta bunu söylüyorlar). Telefonla kayıt sorunu ortaya çıkarsa, geçen yüzyılda olduğu gibi sabahtan itibaren gitmeniz ve açılmadan önce (yaklaşık bir saat önce) sokaktaki genel sabah kuyruğunda nöbetçi olmanız gerekir. Doktorların ve sağlık personelinin profesyonelliğine gelince, başarılılar, yapabildikleri gibi yardım ediyorlar (onlara teşekkür ederim).
Jinekolog Borisenko V.I, işinde yetkin olmayan, kaba davranış, şikayetlere kayıtsızlık, önyargılı tutum. Düzensiz döngü şikayetlerine, başka nedenleri bulmak istemeden "sınavlar, stres, anlıyorsunuz" diye cevap verdi. Ne olduğunu veya onunla ne yapacağımı açıklamadan teşhis koydum. Muayene acı vericiydi. İnceleme, prof muayenesinde onu ziyaret etmeye zahmet eden birçok kız adına yazılmıştır. Başka bir doktor seçemediğimiz için üzgünüz.
Bina içler acısı durumda. Dar uzmanların çoğunun bulunduğu üçüncü kat inanılmaz derecede öldürülmüş durumda. Şehrin en çok aranan kliniklerinden birinin Sovyet kulaklı onarımları var.
Uzmanlar farklıdır, örneğin hastalık izni kayıt bürosundaki kadınlardan biri iğrenç davranıyor, baskıyı beklemeden ondan hızlı bir şekilde ayrılmak istiyorum.
Kayıt ofisine her zaman hızlı bir şekilde ulaşamazsınız.
İyi doktorlardan nörolojik bölümün başkanını, cerrahi bölümün başkanını not edebiliriz - V.V. İhtişamı, ortopedi travmatoloğu Dezhitsa A.Yu hakkında ayrı ayrı söylenebilir. Genç uzman, hastalara iyi davranıyor, ancak deneyim eksikliği var.
Genel olarak, klinik normaldir, ancak içinde büyük bir AMA vardır! Takvim dışında ücretli olarak çok sayıda aşı yapıyoruz. Ve onları kasada ödediler.Yani kasiyer kaba, karşılığında kaba ve her zaman homurdanıyor ve sesini yükseltiyor! Eminim onunla karşılaşan herkes her sözüme abone olacak. Bir kadın mümkün olduğunca müstehcen değildir, kabaca cevap verir, şu anda ödemeyecekseniz aşıların maliyetini aramayı reddeder, vb. Kabusa başka bir kelime söyleyemem
Geçenlerde kolunu kırdım. Ortopedist Novitsky'nin doktoruna geldim. Gerçek bir bok. İşiyle hiç ilgilenmiyor. Yapabileceği tek şey, çocukların pahasına kendini iddia etmektir.
Aramak her zaman mümkün değildir, ancak 7.30'dan itibaren sırada durarak bir bilet alabilirsiniz, bu kuponların olacağı bir gerçek değildir. Ayrıca poliklinik kalabalıktır, tüm çocuklar bu kliniğe gider, çünkü sadece burada özel olanlar vardır. 7 ve 8 uzman olmayan poliklinik.
Nörolog Fadeev I.I.'ye kafa travması hakkında döndük. İletişim hemen sorulmadı, doktor havasında değildi. Meydan okurcasına davrandı: hamila, ebeveynlerine ve çocuğuna uygunsuz açıklamalar yaptı, beceriksizlikle suçladı. Resmi olarak bir muayene yaptım, basıncı ancak acil bir talepten sonra ölçtüm.
Toplantının ana mesajı - bizimle iletişime geçmeyin, yaralanmaya gidin.
Çok hoş ve yardımsever bal personeli. Kayıtta, aşı odasında, tedavi odalarında, çok özenli, iletişimde hoş, hemşire olarak görevlerini mükemmel bir şekilde yerine getiriyorlar. Çocuk doktoru Pelyutkevich I. B.'yi, büyük harfli bir doktoru, zeki bir kadını, çok yetkin bir doktoru vurgulamak istiyorum.
Bu klinikte ortopedi doktoru Novitsky ile birkaç kez görüştüler. İzlenimler pek iyi değil. Hastaya tamamen kayıtsızlık. Bu doktorun bir kısmında bir şey olursa tanıdıklarım hemen başka bir doktora gider....
Çocuğumuzun diz ekleminden fırladı, Çocuk Hastanesinde bize alçı langetui uygulandı, gece uykusunda çocuk onu kırdı. Ertesi gün onu değiştirmemiz için geldik. Doktor bunu yapmayı reddetti.....Onu koydukları yere gitmelerini söyledi....
03/12/24 Çocuğun parmağından kan alındı, testler kötüydü, hastaneye gittik, hastanede tekrar kan aldılar, çok farklı sonuçlar oldu, yani poliklinikte testleri karıştırdılar! İlk defa böyle bir şeyle karşılaştılar. Pek hoş olmayan bir durum.
Kliniğin acınası bir durumu var, biz bölgedeyiz, sadece pratisyen hekimlerimiz var. Çocukları hiç tedavi edemeyen. 9 aylık bir çocuk olan çocuk doktoruna kaydolmak istediler. Bizi reddetti. Çünkü sizin kendinizinkine sahip olduğunuzu söylediler. Mümkündür, ancak yalnızca ücretli olarak.
Göz doktorunu, kbb'yi ve nöroloğu ziyaret ettiler. Genel izlenim: Genel olarak doktorlar sorunu belirlemekle ve çocuğu tedavi etmekle pek ilgilenmiyorlar, tedaviyi standart olarak yazdılar, kesinlikle başka sorular sormadılar ki bu çok üzücü.
Çocukta masaj terapistini ziyaret etmenin gerekli olduğu bir sorun tespit edildi, ancak en yakın kayıt üç ay sonra, bu zamana kadar çocuğun dişleri çoktan çıkacak ve emeklemeye başlayacak, ne yazık ki böyle bir süre bekleyemezsiniz, bu nedenle özel masaj terapistlerine başvurmanız gerekir.
40'lı yıllardaki gibi onarımlar, başhekimin oturduğu kat hariç, asgari onarımlar var, diğer katlarda sadece korku var...
3 varış, çünkü içtenlikle orada çocuğun sağlığıyla gerçekten ilgilenen doktorlarla tanışmayı umuyorum.
Onarımın olmadığı yerlerde tüm katlar tamir edilmiyor, yürümek bile korkutucu. Hepsi Sovyet, öldürüldü.
Ancak, küçük bir çocukla oturmanın uygun olduğu bazı doktorlar için ayrı mini koridorlar vardır ve eğer şanslıysanız, gw'de birini besleyebilirsiniz
Çocuğun ne zamandan beri ateşi var, kliniğe ulaşmak ve "sağlıklısınız" duymak için sıcaklığı düşürüyor, çünkü sıcaklık hastalığın bir göstergesi değil. İnan bana, sizsiz canlarım iyileşeceğiz. Ama eğer daha ciddi bir şey olursa, o zaman böyle bırakmayacağım. İlginiz için teşekkür ederim.
Poliklinik fena değil. Onarımlar yapıldı. Kardiyolog Komarovkaya'nın doktoru I. Her zaman randevuda yardımseverdir ve iyice muayene eder. Kayıt ofisi mükemmel çalışıyor. Doktor, gelmemeleri için kaydın önceden bildirildiği hastalandı.
Poliklinik fena olmayabilir. Eğer bölgeden gelirsen ve çocuk pediatri görevlisini ziyaret etmek istiyorsan, o zaman sadece ücretli olarak. Çünkü poliklinikte kendi doktorumuz var.
Şehirde sağlık klinikleri daha korkunç değil, personelin tutumu iğrenç, kelimeden VE hiçbir şekilde randevu almak mümkün değil... Ve eğer resepsiyona gelirsen, onlara mecburuz gibi davranıyorlar, sadece NEYİ bilselerdi? Mahallenin birinci sağlık kliniğinden ikinciye aktarıldığı için çok üzgünüz.
Kayıt memurlarına çok teşekkür ederim. Herhangi bir konuda tavsiye vermekten her zaman memnuniyet duyarız. Doktorlar hakkında karışık bir görüş var. Herkesin küçük çocuklara karşı sabrı yeterli değildir
Üç yıldız, sadece doktorlara ve hemşirelere. Daha önce hiç kötü doktorlara gitmediklerimiz (umarım böyle devam eder). Hemen hemen tüm uzmanların elektronik bir kaydı vardır, uygun bir resepsiyon saati seçebilirsiniz ve sabah 6'dan itibaren kuponun arkasında durmanız gerekli değildir! Randevuda her şey 2-3 hafta önceden planlanmıştır, ancak e-postada kuponlar vardır.
Bu klinikte sadece bir yıldır hizmet veriyoruz, eskiden diğer kliniklere aittik. Karşılaştırılacak çok şey var. Şimdi başka bir klinik inşa etmenin zamanı geldi. Bu sadece korkunç! Koridorlar dar ve aynı zamanda koridora açılan kapılar var! Bunun bir çocuk kliniği olduğu ve KÜÇÜK ÇOCUKLARIN koridorlarda yürüdüğü göz önüne alındığında bu çok travmatiktir ve kapılar genellikle muhtemelen ayağından açılmaktadır. Genel olarak, zeminler, duvarlar, basamaklar, pencereler - hepsi acınacak durumda. Bekleme odalarında, doktora dönüş yapacaksa nefes alacak hiçbir şey yoktur.
Gerçekten yeni bir klinik binasına ihtiyacınız var, o zaman 5 yıldız olacak!
İyi bir klinik, personel duyarlı, yetkin. Ne yazık ki, bu şekilde park yeri yok, ya yol kenarında ya da avluda ya da caddenin karşısında Noel Baba'nın dükkanının yanında.
Sabahtan itibaren kayıt memuruna ulaşmak imkansızdır. Sitede belirtilen üç numara için ya meşguller ya da beklemeye alınıyorlar. Ve eve bir doktor çağırmak için bu kliniğe şahsen gitmeniz gerektiği ortaya çıkıyor. Bu harika hizmet bile nedir???
Birkaç kez cerraha ve immünoloğa gitmek zorunda kaldık. Yetkin bir yaklaşım ve müşterinin saygısı. Telaşsız net çalışma. Acil ihtiyaç nedeniyle kayıt olmadan ve bilet olmadan bile kabul edildiler. Görünüşe göre para onarım için değil personele yatırılıyor. Yine de yanılıyor olabilirim
Kayıt ofisine ulaşmak asla mümkün değildir. Ya sürekli meşguller ya da şehrin cep telefonu numarasının ne olduğunu cevaplamıyorlar.
Doktorlar yüzlerinde sürekli hoşnutsuz bir ifadeyle ve çocuk ağlarsa onu kazandırma girişimi yoktur. Birkaç randevudan sonra çocuk herhangi bir doktordan panik içinde korkmaya başladı.
Şahsen benim uzmanlarımın niteliklerinden şüphe duymuyorum. Bu klinikte kendim gözlemledim ve şimdi üç çocuğum var. Sırada kabul beklerken "anne ve çocuk" odası ve çocuklar için bir şeyler eksik.
Doktorlar süper, yardım edecekler, size söyleyecekler.10 ⭐onlara öyle kalsın.👍
Ancak hemşire görülemiyor.Kan bağışı yaptılar, çocuk hastalandı (yere kustu).Sağlık görevlisini arıyorlardı....bulamadılar.
2 kayıt odası. Biri ya cevap vermiyor ya da müsait değil, ikincisine ulaşılması büyük bir sorun. Elektronik bir kayıt var, ancak kayıt yaptırmamak da yok. Mevcut kuponları gösteriyor gibi görünüyor, ancak bunlara kayıt sadece kayıt aracılığıyla yapılıyor. Ama oraya ulaşamayız.
Personelin tutumunun arzulanan çok şey bıraktığını yazanlara katılıyorum, ancak her zaman istisnalar vardır.
Çocuk doktoru Pelyutkevich I. B. - 8 yıldır onunla büyüyoruz ve çocuklarımı izliyoruz. Harika bir uzman, harika bir insan. Her zaman söyleyecektir, yardım edecek, tavsiye edecektir. Emeği için ona çok teşekkür ederim.
Sadece kelime yok. Kardiyoloğa ön kayıt iptal edildi, bölge çocuk doktorundan bilet alınması gerekiyor. 40 dakika sırada oturduktan sonra müdürün ofisine gönderildi, çünkü onlara kupon verilmiyor. Müdürün ofisi kapalıdır. Çocuk doktoruna geri dönerek başka bir ofise gönderildi. Başka bir ofiste, onların da kuponları olduğunu söylediler. Sadece bir karmaşa! Hiçbir şey başaramadan, öksüren ve hapşıran çocuklar arasında klinikte bir saatten fazla geçirmek zorunda kaldım. Geri arayacaklarını ve ne zaman geleceklerini söyleyeceklerini söylediler. Her şey insanlar için.
Elbette küçük çocuklarla cehennem var, kuyruklar, çocuk doktorunun sadece iki ofisi sürekli çalışıyor, boy ve kilo dışında hiçbir doktordan mantıklı bir şey duymadım! Telefonla bir doktora (örneğin, göz doktoru, kbb, cerrah vb.) Kayıt yaptırmak imkansızdır, çünkü aradığın an talonov yok, elektronik bir kayıt var gibi görünüyor, ancak yine bir doktor seçiyorsunuz ve bilet alamazsınız, karışıklık yazıyor