Personel kaba bir şekilde konuşuyor. Annemi gözyaşlarına boğduk. Bütün gece diş ağrıyordu, sabah oraya geldim. Kötü davrandılar. Ellerinin ve ayaklarının ağrıdığını söylediler. Ve neden herkesi kabul etmeleri gerekiyor. Kartla ödeme yapamazsınız. Sadece nakit olarak. 19. yüzyılın olduğu hissi. Bir iyilik yaptıktan sonra silindi. Ama öfke nöbetleri, çığlıklar ve ağıtlarla. Devlette kaliteye hizmet etmek için gerçekten mi?bölge.polikliniğin önce yardım hattını aramasına gerek var mı?!
Diş çekimi için bilet almak da geçmek için bu arayış. Kayıt ofisi elbette ayrı ve hoş olmayan bir konudur. 5 Stomatolog cerrah Ivanyukovich'e ve hemşiresine yıldız vereceğim, yirmilik diş zordu ve hatta yapay dişin altındaydı, gerçek diş perileri çok iyi, ağrısız bir şekilde başa çıktılar. Çok teşekkür ederim.
Sayın yöneticiler, kayıt ofisinde çalışan çalışanlarınızın yeterliliğine dikkat edin. Bunlar, din değiştirenlerin karşılaştığı ilk insanlardır. Böyle iğrenç, kaba ve kaba bir tavır!? Öğretin, bize söyleyin, sonunda bahçede 21. yüzyıl var. Dört kez geldikten sonra, kayıtta söyledikleri bilgiler nedeniyle doktorlardan hiçbirine ulaşmadıysanız, onlardan kenelerle çekmeniz gerekir ve her seferinde farklıdır. Cevap veriyorlar, beğenmezseniz başka bir diş kliniğine gidin!? Tabii ki bir daha gitmeyeceğim ve başkalarına tavsiye etmeyeceğim! Çok zaman ve sinir harcayın, buna değmez.