Tüm doktorlara teşekkür ederim! Aferin siz! Şimdi herkes için zor. Yardım için aradığım tüm doktorlar bunu bana asla reddetmedi. Bu her zaman nitelikli bir şekilde gerçekleşir. Allah hepinize sağlık versin! Hepinize iyi şanslar! Kerez Elena Vasilyevna, Husak Yulia Vladimirovna, Husarevich Tatyana Alexandrovna ve diğerleri çalışmanız için çok teşekkür ederim.
İyi bir klinik, kibar ve güler yüzlü personel. Hussarevich doktoru Tatyana Alexandrovna'ya, Shumilova'nın pratisyen hekimi Inga Yurievna'ya, Korotkevich'in tıp kız kardeşi Golovach Aleksandr Alekseevich'e, hastalara karşı mükemmel profesyonelliği ve nazik ve özenli tutumu nedeniyle özel teşekkürlerimiz var.
Poliklinik korkunç. Her şey kayıt ile başlar. Bir pencere çalışıyor, sonra koştum, sonra koştum ve sıra çok uzun bir süre duruyor. Ofislerde de. Oturuyorsun, doktorların koridorlara koşmasını bekliyorsun. Sadece korkunç!!! Kontrol etmemiz gerekiyor.
Sabahtan beri öyleydi. Şimdi yine florografiye girmeye geldim. Sadece korkunç!!! Sırada 42 var, benim için daha fazla insan geldi. Sözüm yok!!! Bu klinikte düzeni sağlayın.
Dar profil uzmanlarına kaydolmak zordur. Özellikle endokrinoloğa. Polikliniğin yönetimi, başka bir uzman almanın gerekli olduğunu düşünmüyor, çünkü görünüşe göre iki kişi yeterli. Ama aslında bir doktor her gün çalışıyor, diğeri ise haftada sadece iki gün çalışıyor. Ve burası geniş bir mahalleye. Ve orada tatil, okul, köyde resepsiyon var. Sonuç olarak, diabetes mellitus hastaları yardımsız kalır. Ameliyatta da durum aynı. Terapistlere büyük kuyruklar. Doktorlar kağıtlarla, meslektaşlarından sorularla, telefonla cevaplarla yüklenir. Ve hastalara neredeyse hiç dikkat edilmiyor. Ve bu doktorların masumiyeti ve üzerlerindeki büyük yük. Ve bu, genç doktorların kadrosunu kardeşlerini istemeyen yöneticinin kusurudur. Akrabam endokrinolog olarak iş bulmak istedi ama sakatlığı nedeniyle reddedildi. Engelli bir doktorla uğraşmak istemediler, bekar anneye bir parça ekmek kazanma fırsatından mahrum bıraktılar ve hastaları iyi bir doktordan yardım alarak. Bu utanç verici.
Kayıt memurunda korkunç bir tavır var, her geldiğimde bir pencere çalışıyor!!! En az 3 çalışma penceresi mevcut olduğunda, bu iş mi ve herkes sırayla değişiyor mu? Kayıt bürosundaki tutum bile insanlara karşı korkunç olsa bile kolayca sertleşebilir. Diğer çalışanlar normal olsa da, her şeyin bu kadar korkunç olduğunu söylemeyeceğim, ancak kayıt ofisi her şeye karşı tutumu bozuyor…
Florografi ofisinde korkunç servis! Ücretli olarak, yaklaşık 1,5-2 saat boyunca genel kuyrukta oturmanız ve ertesi gün sonucu almanız, yine genel kuyrukta oturmanız gerekir, o zaman anlam, geçişin ücretli esasına bağlıdır, bunun için ödeme yapmanız gerekir, eğer gidebilirseniz, genel olarak korku ve kabus!
Kayıt yaptırmak çok uzun zaman alıyor. Uzun bir sıra geliyor. Hastalara karşı ilişkiler korkunçtur, sanki dedektörün tescilinde oturuyormuş gibi. Kendileri hakkında çok büyük bir fikirleri var. Doktorlar, her yerde olduğu gibi, iyiler var, kötüler var. Burada bu konuda yapılabilecek hiçbir şey yok. Gerektiğinde yürümem gerekiyor. Şahsen ben bu etkinliğe 3 yıldır katılmadım ve yılda sadece bir kez işten sağlık komisyonuna gideceğimi düşünüyorum. Ve orada yapacak bir şey yok. İnternette her şey neyin tedavi edileceği konusunda ayrıntılı olarak açıklanmaktadır. Aşırı durumlarda, ambulans yardım için. Ve böylece oraya gitme arzusu hiç yok, sadece ruh halinizi bozmak ve para harcamak yok. İlacı hem daha ucuz hem de daha iyi satın alabileceğiniz zaman.
Bu kliniğin patronlarına: 730 ofisine tam olarak burada mamografinin ne yapıldığını yazın! Frenlenmiş ve her zaman dolu olan asansörünüze inip, açıklama için kayıt ofisine çıkmamak için!
Savichev'in doktor yardımcısına şükranlarımı sunuyorum, kart sorununu çözmeme yardım ettim, artık ne yapacağımı bilmiyordum. Şehirde böyle insanlarımız olmasına sevindim.
Pek çok insan var ama doktorlar sistemin kusuruna rağmen ellerinden geldiğince çalışıyorlar. Onlara alçak bir selam. Temiz salonlarda, ofislerde ve merdivenlerde. Ziyaret edilecek en hoş yer değil ama insanlar çalışıyor ve bunu gösteriyor.
Şahsen kliniğimizi seviyorum, kan testi yaptırmak için bir buçuk saatlik bir sıra bile fikrimi bozmamak. Bence tek dezavantajı bu. İyi doktorlarla karşılaşıyorum. Çalışmanız için tüm doktorlara alçak bir selam! Ben bir doktor ailesindenim ve tüm zorlukları ilk elden biliyorum.
Her şey yolunda."Kepçe" tarzındaki tesislere ve bireysel çalışanlara dikkat etmezseniz.Randevunuzdan 40 dakika sonra oturuyorsanız, bu böyle gereklidir, ancak röntgende ofise 5 dakika geç kaldıysanız, tüm kata bağırır...
Bu klinikte her şey basit. 7 katlıdır. Florografi, röntgen muayenehanesi, fizyoterapi odaları ve diğer uzmanların ofisleri. İçeride otopark, rampa, asansör var. Yandaki evde bir eczane var. Ayrıca çocuk kliniği ve kadın danışmanlığı da var.
Şehir kliniği, birçokları gibi, nihayet elektronik bir kuyruk yaptılar, neredeyse tüm dar uzmanlar, jinekoloji ve çocuk şubesi var. Elektronik kayıt yoluyla doktorlara ulaşmak sorun değildir (tedavi departmanındaki kuyruğun görülme sıklığının artması sırasında, bu da mantıklıdır)
Doktorlar çok kibar değiller..ve çünkü koşullar nedeniyle bu palikliniğe dönüyorum, bireylere geçmek istemiyorum..Cuma günü geçtiyse flurografiyi...Sonuç için Pazartesi günü gelin...ve eğer acilen gerekirse!? Beş puanlık sisteme göre puan -- 1
Sadece binanın kendisi için 4 yıldız. Ya büyük bir onarıma ya da tam bir değişikliğe ihtiyacı var. Personel üst düzeydedir. Doktorlar da çıtalarını aynı tutuyorlar.
UPD to 10.11.2023
Kayıt ofisi çok yavaş çalışıyor, 4 pencereden sadece 2'si çalışıyor. Buna iş demek bile zor, bir kişiyi kabul ettiler, gitmesine izin verdiler ve hayat hakkında sohbet etmek için 7 ~ 8 dakikaya mal oluyorlar.
Sürekli kuyruklar, bunun için kuponların oluşturulduğu net değil, herkes ortak kuyrukta oturmuş ve oturmuş gibi, bir kırılmaya giderseniz, sitede terapiste gitmek gerçekçi değildir, kayıtlarla ilgili bir düzen yoktur
Ziyaretçilerin akışına ve diğer olumsuz faktörlere bakılmaksızın, Her zaman sıra dışı kabul edebilir, ilk acil yardımı sağlayabilir, acil testler yapabilirler vb...ve sonra bir süre daha sağlık durumunu izlemek için arıyorlar.... Aferin beyler!!! Çatışmaya değil, konuşmaya, çalışanların balını anlamaya ihtiyacımız var ve o zaman her şey yolunda olacak! Tavsiye ederim!!!
Güzel klinik. Kayıt ofisine zaten elektronik bir kuyruk açılmıştı. Çok daha uygun hale geldi. Şimdi büyükanneler kızlarla "sadece sormak" için savaşmıyorlar)) Son zamanlarda florografideki modern cihazı değiştirdiler. Personel genel olarak mükemmel. Ama elbette istisnalar var. Her yerde olduğu gibi. Genel olarak, buraya gelmemek daha iyidir. Herkese sağlık!
Kreşin- dürüst olmak gerekirse- tıbbi öncesi muayenehanesi,% 100'ün% 10'una hizmet veriyorsa, çocuk doktorları çalışıyor demektir. Yetişkin- en iyi cerrah- Alexander Alekseevich
Dehşet. Florografi yapma sırası için bir saatten fazla beklemek. Ofis sabah 2 saat, akşam 2 saat açıktır. Yaklaşık olarak sonucu almak için de duracağız. Bunu hangi dahi icat etti?
50 / 50'de çalışmak, tıbbi görgü kurallarını bilen hoş doktorlar var, hastanın sorununa ancak üniversiteden sonra yemek yiyorlar onlara cevap olarak içtiklerini söylüyorsun sıfır duygu ve sıfır tavsiye içmeye devam et!!!!Ambulansı aramalı ve kendin okumalısın!!!Taş yürüyordu, furagin içiyorlardı ve kanefron hiçbir şeye yardım etmiyordu, üç terapisti ve sıfırı'yı atladım!!!Ürolojiyi arayana ve bana omnik ve noshpa'yı almamı söyleyene kadar hemen etkisi oldu!!!!
Klinik, insanlara karşı tutumu nedeniyle üzücüdür.Görünüşe göre personel deniyor - ama bir şekilde kısır.Dar uzmanlar var.ama onlara rastlamak kolay değil.Evet ve yaraları dinlemek istemiyorlar.ve onların tedavi yöntemini de açıklayın, ancak nadir bir analiz için bir yön almak için, ikna etme armağanını göstermeniz ve tıpkı mahkemede doktorlarımız gibi yaşam kalitesini istediğinizi kanıtlamanız gerekir.ve her şeyin gerçekleşeceği gerçeği değil.
Poliklinik kendisi için normaldir, ancak kayıt ofisinde telefonla aramayacakları veya telefonu almadıkları veya bir saat meşgul olmadıkları bilinmemektedir, hiç aramadım, belki bir şekilde onları anlayacaklarından şikayet etmeliyiz, aksi takdirde kayıtta kendilerini tanrıça olarak görüyorlar.
Ayakta tedavi kartından taburcu olmak için 26 Mayıs'ta kliniğe başvurdum.
Sıra elektronik. Ancak kuponu olmayan insanlar uygundur (genellikle emekliler) - "sormam gerekiyor " ve elektronik kuyruk ve kuponunuzla ilgilenmiyorlar.
Sağlık personeline gelince - kayıt bürosundaki kız kibar ve özenli, şahsen beni doğru ofise götürdü (etrafta olmasına rağmen), ilgilendiğim tüm soruları cevapladı.
Hemşirenin ön muayenehanesinde tüm evrakları bana hızlı ve net bir şekilde yazdı. Ve 10 dakikada ihtiyacım olan belgeler hazırdı.
Teşekkürler.
Bugün bu kliniği ziyaret ettim.
Kayıttan 10.06 'da KBB doktoruna geldim. Hastalar " canlı sırayla " yürüdüler- önümde iki kişi, 3 kişi- yanımda.
Doktor beni dikkatlice dinledi, inceledi, ilgilendiğim tüm sorular hakkında kapsamlı bilgi verdi. Çabuk, kibarca anlaşılabilir. Çok memnunum!
Ek olarak: Kayıt ofisinin yakınında çok sayıda insan var, bilet sırası 146, ancak sadece 94'ü çağrılıyor (saat 9.40).
Sürekli sağlık personeli eksikliği ve bu klinik için çok fazla nüfus var. Bu yüzden sonsuz kuyruklar hiçbir yere varılamıyor. Yarım gün, hatta bütün günü kuyrukta geçirebilirsiniz
Doktora kaydoldum, hastaneye gitmem gerekiyordu. Geldim ve doktor hastalık izninde ve sevk için gelmek yerine saat 12'de (kayıtlara göre) almam gerekiyor ve 16-20 arasında oturmalıyım, sonra aniden terapiste kabul edilirler... Aynı zamanda, ikinci gün dışarıda yağmur yağıyor... Kayıt defterini bir ofise gönderdiler, doktor reddetti (204 gorbunov). Randevusu bitti ama ben kayıt yaptırmadım, bu yüzden kabul etmeyecek (kuponla almak istemiyorlar). Müdüre gittim (202 golubtsova), gidin bir bilet alın, 10 dakika sonra öğle yemeğim var..... İşte bu müdür. Afiyet olsun, verdiğiniz hizmet, yardım ve geçen gün için teşekkür ederim.
Kabul organizasyonu 0
Sanki doktor işe gitmediyse bu benim hatammış gibi, yağmurda koşmalı ve kime başvuracağımı aramalıyım.
Ama gerçekten deneyen doktorlara teşekkür etmek istiyorum, çünkü iyileri var ama çok azı var (
Her şey çok karmaşık.Kuyruklar büyük görünmüyor, ancak yine de doğru uzmana baba olmaya çalışmanız gerekiyor.Personel çoğunlukla yeterli ve cana yakın insanlardır
Merhaba. Merhaba. 14 numaralı poliklinik hakkındaki incelemem, Gomel, Kosareva Caddesi, 11. Orada iyi uzmanlar çalışıyor. Kayıttan, idareden başlayıp doktorlara kadar. Herkese söylemeyeceğim ama uğraştığım kişiler harika. Bir zamanlar kayıtlarımı ve buna bağlı olarak kliniğimi değiştirdim. Sonra farkı gördüm ve bu kliniğe geri döndüm. Özel kurumlara layık bir rakip.
Sergey Potapenko
Üç tane koydum. Nedenini açıklayacağım. Bu kliniğe uzun zamandır atandım, ancak içinde çok nadiren görünüyorum ve bazen ihtiyaç duyulmadığı için değil, bazen ihtiyaç duyuluyorum, ancak kankretnaya ihtiyaç duyulduğunda kendimi "kurtarmaya" çalışıyorum...geliyorum. Böylece bir hafta önce muayene için sevk almaya geldim. Sabah 8'de geldim. Kuponu aldım. Ben 42 sıradaydım. Pekala, pekala... beklememiz gerekiyor. Ayakta dururken, fuayede çok az koltuk olduğu ve orada olanlar meşgul olduğu ve insanlar birinin karşısında oturdukları için. Birisi aptalca bunu yapmasını söyledi, biri aptalca yaptı ve şimdi her şey bir nedenden dolayı sessizce bunun gerekli olduğunu düşünüyor. Hmm. Pekala, tamam. Bu arada sıra 18 dakikada ayrıldı, iki pencere çalışıyordu. Sessiz, çatışmasız. Ertesi gün doktor randevusu için bir bilet aldım. Buraya geldim, kayıtlara göre önümde iki kişi vardı. 15 dakika sonra içeri girdim. Genç doktor , erkek arkadaş, ona söylediklerimi dinledi, kağıtlarımı okudu, kardiyogram, florografi ve testler için bir sevk yazdı. Kayıt ofisine gittim, ertesi gün ona bir bilet aldım, ikinci vardiyayı aldım. Başka bir günün sabahı yine 8 yaşında test yaptırmaya geldim. 327'de on beş saat beklemek zorunda kaldım. Sıralarını kaybeden ve gwalt'ı ayarlayan büyükanneler olmasaydı her şey gut olurdu, öyle ki birinin pompalanması gerekiyordu. Bu arada, bu süre zarfında gerisini yapmayı başardım. 19-12'de tekrar randevuya geldim. İhtiyacım olan kağıdı almak işe yaramadı çünkü test sonuçları henüz hazır değildi. Nasıl böyle? Kendime sordum. Peki sen nasıl istedin? Yine kendime cevap verdi. Kayıt ofisi yarın için bu doktora kayıt olmadığını söylediler, o yüzden yarın hadi gidelim..uffff.. Tamam, hadi. 15-12 için.15-00'de geldim. Sıra, S.ka, türbedeki gibi ve herkes memnun değil. Durum gergin. Soruyorum, aşırı olan kim? Kamçatka'ya gönderilirler. Kayıtlara göre kimin olduğunu açıklığa kavuşturuyorum. Sessizlik! O zaman önce ben yapacağım, kendi başıma karar vereceğim. İçeri girdim, yön aldım, 5 dakika sürdü Ve şimdi artıları: kayıt ofisi hızlı çalışıyor, deniyor. Elektronik kuyruk uyarıcıdır. Doktorlar büyük ölçüde çatışmalı değiller, kendilerini kısıtlamayı öğrendiler ve koşullar gerektiriyorsa son hastaya kadar çalışıyorlar. Çok sevindiler. Testlerin sonuçları zaten bilgisayara girildi, bu da otomasyona ulaştığı anlamına geliyor, ancak henüz sona ermedi, ancak yine de ilerleme var. Eksileri: hasta kabulünün organizasyonu- HAYIR! Benim düşünceme göre, kayda göre gelenler, ek bileti olanlar ve hastalık iznini kapatmaya gelenler arasında bir ayrım yapılması gerekiyor. Ek olarak, hastalık iznini kapatanlar için ayrı bir ofis, değiştirilmiş tek bir veritabanı ve hepsi bu. Eminim televizyonu kapatıp sağlık programları arasında gezinmenin iyi bir fikir olacağına eminim. Bilgi ekleyin., insanları kötü düşüncelerden uzaklaştırmak. Aksi takdirde bunca yıldır bu kurumda hem içeride hem dışarıda hiçbir şey değişmedi. Yakın gelecekte "ücretsiz" tıbbın ücretli hale geleceğine eminim ve o zaman bu koridorlar boşalacak. Ve böylece özel tıp merkezleri birçok insanı sürükledi. Bu arada, bu tür "faydalardan" yararlanıyoruz ve ihtiyacımız olanı yapıyoruz. Hastalanmayın. Dikkate alınacak
Poliklinik başka herhangi bir bölgede olduğu gibi. Tanrı hastalanmayı yasakladı. Terapiste giden kuyruklar çok büyük, insanlar gergin, doktorlar nasıl çalıştıklarını hayal edemiyorum.
Şehirdeki diğer tüm klinikler gibi... İş yükü büyük, işkence gören personel. Doktorlar iyidir ve kaynaktaysa açıklayacak, yardım edecek ve hatta sempati duyacaktır
Orijinalini göster · Русский
3
1
�
🤗Есения 🤗
10. seviye şehir uzmanı
18 Ağustos 2022
Her zamanki devlet polikliniği, temiz, düzenli bir şekilde, elektronik kuyruk kayıt sürecini çok daha basitleştirir. Kayıtta her şey çok hızlı, asansör 2, mükemmel çalışıyorlar, aşılamada iyi hemşireler var ve ücretli hizmetler de var. Doğumdan ve kayıttan beri orada gözlemlendim, şimdi bağlıyım, çünkü hiçbir şikayet yok, her şey yolunda.
Sinirlerinizi kurutmak istiyorsanız, hoş geldiniz! Ayakta tedavi kartından bir alıntı sipariş ettim - 5 gün bekleyin. Eh, daha sonra bile geldim ve acele ettim... Sırada bir saat olduğu ortaya çıktığı için, kayıt ofisi boşuna savundu - kimse her şeyin geldiğiniz zamana bağlı olduğu konusunda uyarmadı, sonunda başka bir odaya gönderildiler. Sonra onunla oraya, sonra oraya, sonra oraya ve sonra oraya gidin. Canlarım, o zaman 5 gündür ne yapıyordunuz? Kız onu ön muayenehanedeki bilgisayarımdan yanımda yazdırdı. Aferin, her şey insanlar için, özellikle şimdi salgında ofislerinizde acele etmenin mutluluğu.
Poliklinik yönetiminin yaptıklarını gerçekten beğendim - bu, testleri çok erken geçebilmeniz ve işten sormanıza gerek olmamasıdır, bunun için çok teşekkür ederim. İnternetteki kayıtla ilgili bazı eksiklikler var (bir hafta önceden kaydolduğumda ve doktor hastalık iznine gittiğinde). Doktoru değiştirmek için bu seçeneği de düşünebilirsiniz.
Ancak 10/27/2021 tarihinde Shchurovskaya nöroloğu Yulia Frantsevna'ya yaptığı ziyaretten korkunç bir izlenim kaldı - önce bir psikoterapist ve başka bir nörolog tarafından tedavi edilmesi gereken "Tanrı'nın doktoru". Resepsiyonu yetersiz durumda ve her şeyden sorumlu tutuyordum.
Çocuklukta ne olduğu korkusu, yetişkinlikte ne kadar korkunç bir tavır var,
Çocuğum ateşle hastalandı, hatta eve gelmediler bile doktora kendim gitmek zorunda kaldım, doktora zar zor bir kart verdiler
Elbette derecelendirmeyi artırmak isterim, ancak sahip oldukları sorunlarla ilgili yardım için kendilerine başvuran hastaları tedavi etmek istemeyen işçilerin profesyonelliksizliği nedeniyle. Bunun yerine, orada olmayan bir şeyi reçete etmeye isteklidirler. Ve hastalığı olmayan hastalığı tedavi etmek için. Kulağa ne kadar komik gelse de, gerçek şu ki.
Bir nöropatologun (Shchurovskaya Yu. F.) doktorunun randevusundaydım, elbette doktor "Tanrı'dan" ve tam olarak kovuklardaydı. Hastaya karşı tutum çok dikkatli değildir, şablona göre çalışır. Muayeneden sonra hapları önerdim ama bana uymuyorlar, o zaman cümle geçip gitti - o zaman size hiçbir şekilde yardım edemeyiz. ama yine de bir şeyler yazmaya karar verdim. Teşhisi bilmeden, reçeteyi nasıl yazabileceğinizi bilmeden.?Ve bana neyin tedavi edildiği sorusu, ne teşhis ne de cevap değil.
Kurumun taleplere başvurması iğrençtir. Terapist bölümlerin çalışmasını bilmiyor, programı ofise son derece uygun olmayan bir şekilde gönderdiler, böylece işten ayrılmak zorunda kalıyorlar ve sonunda orada hiçbir şey yapamayacakları ve şu anda çalışmayan başka bir yere gitmeleri gerektiği ortaya çıkıyor.