Artılardan. Kibar personel, onarımları tamamladılar ve sonunda ikinci merdivenden değil doğrudan üçüncü kata çıkabilirsiniz. Eczane hemen yerinde.
Eksilerden. Eskisi gibi diş hekimi olmaması üzücü. Çocuğu ksta'ya götürmem gerekiyor.
Büfeyi kaldırdılar, bu kritik değil, ama oraya bir çocukla gitmeyi severlerdi.
Bu sıra nedeniyle doktor eksikliği ve bir bölgede şehrin neredeyse yarısı asılı duruyor.
Büyük, uzun kuyruklar, sağlıklı olanların gelmesi gereken günlerde hastalar gelir ve bunun tersi de herkesin umrunda değildir, bu nedenle resepsiyon için bir saatten fazla, hatta daha fazla beklemek. Doktorların yeterli olmadığını anlıyorum, vb. ama bu konuda bir şeyler yapılması gerekiyor. Bu kadar uzun süre oturamayan küçük bir çocukla bu sadece bir sınavdır.
Opotik bir doktor olan nörolog Stepanets'i beğendim, iyi öneriler veriyor, muayene benim ve çocuk için hoş bir ortamda gerçekleşiyor.
En sevdiğim çocukluk kliniği!
Zaten bir anne, ama doktor Timanovskaya sadece tanışabileceğiniz en iyi doktor!
Kısaca, açıkça, aslında, fazla su ve korku olmadan!
Her şey yolunda, ancak bazı uzmanlar yok (örneğin endokrinolog), diğerleri için 2 haftalık bir kayıt var, bazıları haftada sadece birkaç gün çalışıyor (diş hekimi), bir gün komisyona girmek gerçekçi değil, çünkü her uzmanın önce komisyon süresince bile bilet alması gerekiyor.
Çocuk doktorumuz hafifçe söylemek gerekirse, sağır ya da iletişim kurmak istemiyor. Genel olarak, elbette arkadaş canlısı, ancak Google'da iyileşiyor. Ultrason randevusu alamazsınız. Çocuk doktorunun internet üzerinden bir kaydına sahip olması uygundur, ancak uzmanları ve kuponları önceden aramanız veya sırada beklemeniz gerekmesi uygun değildir.
sadece korkunç,göz doktorları çalışmak istemiyor. Kayıt ofisi doktorla kayıt yaptırmanız gerektiğini söylüyor, bu saçmalık nedir?? Kayıt bürosunda çalışan insanlar çalışmak istemiyorlar, telefonlarını kaldırmıyorlar ve reddediyorlar. Bu sağlık kliniğinde komisyondan geçtiğim son yıl olması iyi bir şey
Doktorlara ve idareye çok teşekkür ederim! Rusya'dan gelmemize rağmen, kulağımız çok acı çektiği için çocuğumuza yardım ettik! Uzun süre beklemiyorduk ve çok iyi bir KBB doktoru - inceledim, ilacı yazdım ve çocuk daha iyi hale geldi! Ücretsiz olarak servis edildiler, bu da önemli! Kliniğin kendisi çok rahat! Yardımlarınız için bir kez daha çok teşekkür ederim!
Küçük hastalara karşı mükemmel tutum. Bireysel yaklaşım. Bir şey kötüdür, az sayıda dar yönlendirilmiş uzman vardır. Örneğin, gastroenterolog yok. Acil olarak laura'ya gitmek zordur, uzun süre sırada oturmanız gerekir. Ama buna değer, doktor mükemmel. Tek şey, kuyrukta çok fazla zaman harcamamak veya kuponun çıkarılmasında zorluk çekmemek için ödemeye istekli olanlar için ücretli hizmetler eklemektir. Bu fırsatı çok isterim.
Sağlık personeli gerçekten üzücü- doktor başına yüzlerce hasta.Ellerinden geleni yapıyorlar.Randevuya çıkmak zordur, ancak sonuçtan her zaman memnunuz.Ayrıca bir şekilde onarım yapmak için zamanları var.Çift çekirdekli💪
Her şey yolunda, sıraların her yerde olduğu açık, ancak insanlar iş bilgisi ve hastalara ve ebeveynlere karşı iyi bir tavırla çalışıyorlar ☺️ sıkı çalışmanız için çok teşekkür ederim!!!
Geldikleri doktorlar hiçbir şey gibi görünmüyor, ancak neredeyse bir ay içinde onlara kaydolmaları gerektiği gerçeği sinir bozucu ve hatta komisyon için bile.
Yetişkin kliniği nedir, çocuk kliniği nedir. Her şeyde karışıklık var. Gençler, bebekler ve herkes için akut ağrı için sıra birdir. Nasıl çözebilirim ?! Sadece sırada küfür et !!! 21. yüzyıl!!! En az 2 ofis yapılamaz mı?!!!!!! Belirli saatlerde, istatistik yok mu?? Şimdi sıradaki herkesi küfür etmemek için kayıt defterinden şikayet kitabı istemeye davet ediyorum. Üçüncüyken 2,5 saat oturmak norm mu?!!!!!
Dar profildeki uzmanlara, özellikle de göz doktoruna ulaşmak sonsuz bir sorundur. Elbette elektronik bir kayıt olması sevindirici, ama... Kayıt olmak her zaman mümkün değildir. Bazen ulaşmak da imkansızdır.
Olaysız ziyaret. Çalışanlar iyi, cana yakın. Ancak bazıları için bilet almak zordur.
Çocuklara iyi davranılıyor. Kuponlarda bekleme süresi 10-15 dakikadır,
Alanında uzman uzmanlar hastanede çalışıyor, hiçbir zaman kaba bir kelime duymadılar, tedaviyi her çocuğa ayrı ayrı seçiyorlar, baştan ayağa bakıyorlar, son çocuğu kabul edene kadar işte kalıyorlar, doktorlar Tanrı'dan
Enstitüden sonra doktorlar nereye giderse oraya sadece zeki çocuklar götürülür. Klinikteki doktorlar, çoğu, hiçbir şey için. Doktor 7 günlük bir sıcaklıkta 1. bölgeye kan testi için bile göndermiyor, bunu normal söylüyor, sufibril ateşi var ve çocuğun zatürresi var. Teneke. Şimdi köpeklerde testler yapılıyor ve çocuklar iyot ve balla tedavi ediliyor. Utanç verici.
Poliklinik bir poliklinik olarak, kayıtta genellikle kuyruk yoktur, ancak doktorlar için her zaman kuyruklar vardır. Ziyaretçilere karşı tutum normaldir. Sarmal merdivenler eğlencelidir.
Elektronik kayıt defterini ayarlayın. Randevu almak mümkün değil. Eski elektronik versiyona geri dönün. Peki 3. kata çıkan merdivenleri ne zaman açacaklar?
Korku ! Sözüm yok, üçüncü hafta çocuğumu nöroloğa kaydedemiyorum! Telefonu almıyorlar, aramalar atılıyor, sonra sürekli meşgul oluyorlar, kaldırıp atıyorlar! Ve konuştukları sırada arıyorum, aptalım! Sirk, poliklinik değil
Korku, gerçek bir şekilde ulaşamayacak, ultrasona 3 ay gidemeyiz, sonra hasta iznine, sonra seansta sonra tatile çıkamayız, sonra tekrar hasta iznine şok oldum!!!Bugün kayıt ofisini arıyorum, sürekli meşgulüm, telefonu açıyorum ve tekrar yatıyorlar.
Şoktayım !
Ve sonra sadece ücretli ultrason yaptıklarını gördüler, tamam, ücretli bir soru değil, ancak her ebeveyn buna izin verebilir ve bu yüzden 4 aylığına gitti ve ultrason yapamayız!
Güzel bir yer, birçok eski moda doktor. Eksilerden:iş konusunda çok sorumlu olmayan birkaç genç doktor var, ancak eminim ki bu dava, deneyimlerinden yoksun oldukları için düzeltilebilir.
Ve yine otopark. Bu mümkün değil!! Şehirde park etmekten daha kötü bir şey yok!! Tavsiyem oraya sadece taksi veya otobüsle gitmek. Arabanızla, sadece uğramama ve bunun sonucunda en iyi ihtimalle anaokuluna, klinikten 100-150 metre ötede, sokağın diğer tarafına park etme riskiyle karşı karşıya kalırsınız.
303 ofis, çocuk doktoru Pyatkina Svetlana Anatolyevna, böyle bir doktor hakkında incelememi yazmak istiyorum, yeğenimle kaba bir şekilde konuşuyordum, sadece öyle geldiğini, ders çalışmak istemediğini söyledi, ama çocuğum ona onun olduğunu söyledi. birinci seviye temas ve 37 sıcaklıkla geldim, Pyatkina dedi ki, yarın ateş varsa, o zaman gel ve bir günlüğüne sertifika verdim, Pyatkina homurdanarak teste "eh, ders çalışmak istemediği için ona sertifikayı aç ve ona yön yaz" sözleriyle bir sevk yazdı. ", bu hiç normal mi? Ve çocuğumun testi pozitif çıktı. Kimse harekete geçmezse, yardım hattını arayacağım ve çok daha yükseğe çıkacağım ve tıbbi personelde bu kadar kaba olmamasını anlayacağım.
Muhtemelen tüm devlet kurumlarında olduğu gibi, özellikle dar uzmanlar için kuponlarla ilgili bir sorun var. Biriyle randevuya çıkabilmek için hastalığınızı yaklaşık bir ay içinde "planlamanız" gerekir.
Polikliniğin kendisi harika, ancak son zamanlarda bir sorun ortaya çıktı. Bu sorun, artık başka bir klinikte yapılmadığı, yani bu kliniğe aktarıldığı için röntgende büyük kuyruklar olması gerçeğinde yatmaktadır. Ancak genel olarak prensipte fena değil
Çocuklara karşı harika bir tutum, herkese bireysel bir yaklaşım. Özellikle bölgenin 4 doktorunu ve hemşiresini, nöroloğu ve egzersiz terapisi ofisinin çalışanlarını belirtmek istedim.