İğrenç. Şubat 2024'te mühendislik panosunu satın aldım,% 70'ini ödedim. İstifleme zamanına kadar depoda tutulacakları için para kazandılar. Temmuz ayında onarımlarım sona eriyordu, mağazaya geldim, bakiyeyi ödedim, döşeme yapıştırıcısı aldım. Tahtanın depoda olduğunu, bir hafta önceden aramanız gerektiğini, ücretsiz olarak getireceklerini söylediler. Ekim başında onları aradım - evet, evet, getireceğiz. Ve başladı - depoda bir kazamız var!!! (öyle ki 40 m2 tahta kaldırılamaz), araba yok!!! yağmurda taşınmazlar!!! Bu üzücü hikayeleri 3 haftadır dinledim. Sonra ücretsiz yatma vaadiyle getiriyorlar. Ben de bakıyorum - renk aynı değil, dayanamadığım turuncuya dönüyor. Doğru, yanlış tahtayı, yanlış üreticiyi getirdiler. Satın aldığım tahtayla değiştirilmesini talep ettim. Geldiler, götürdüler, tahtanın üç hafta içinde olacağını söylediler (bu Şubat'tan itibaren depoda). Dördünden sonra, ısrarlı aramalarımdan sonra, tahtayı getirdiklerini söylüyorlar. Bu tahtayı, sözde Volgograd'a teslim edildiği andan itibaren ikinci haftadır bekliyorum. Kimseye bu şirketle iletişime geçmenizi tavsiye etmiyorum!!! Buradaki müşteri odaklılık hakkında yorumlar nelerdir?
22 Ağustos 2024'te Aquafloor kuvars vinilinin ödemesini tam olarak 165.100,32 ruble ve alt tabakaya 16.200 ruble tutarında yaptım. Henüz malımı almadım. İletişim kurmuyorlar, sönüyorlar. İlk başta, ulaşmayı başardım, yeniden taşınma hakkında hikayeler anlattılar, vb. Benim gibi pek çok kurban var.
Polise bir açıklama yazdı. Umarım sanata göre çekilirler. Rusya Federasyonu Ceza Kanunu'nun 159.